Mercedes C220 - nefunguje ručna brzda
Moderátor: Moderátoři
Mercedes C220 - nefunguje ručna brzda
Čaute, viem že sú tu aj mechanici, tak možno niekto poradí.
Kamoš mi doviezol v sobotu ráno na odťahovke auto.Do tej chvile som nevedel čo za auto.
je to mercedes C220 coupe 2016 alebo 2017.
Problem je že nefunguje ručna brzda. furt hlási na pristrojovke že je zabrdzena či čo.
ked stlačim tlačitko "P" tak pošle signal do brzdy 2,5V po dobu asi 2s. lenže neviem či to tak ma byť alebo nie, mam pocit že tie motorčeky maju v sebe elektroniku ktorá po tom kábliku aj komunikuje s RJ
ked pripojim priamo na motorček 12V tak motorček funguje, aj zablokuje koleso, a ked prepolujem tak ho odblokuje. ale teraz neviem prečo riadiaca posiela len 2,5V napetie do motorčeka. prikladam fotku.
nevie niekto ako to funguje celý ten mechanizmus?
Fakt ďakujem za rady.
(inač auto funguje, ale ma vady, ked je studene nepáli jeden valec. Ked sa nahreje tak palia všetky valce ale nefuka turbo. A vždy po nastartovani toči takmer do 5tis (do červeneho poľa) ale neťaha, a po prejdení 500metrov sa prepne do nudzoveho režimu alebo čo lebo sa obmedzia otačky len do 3tisic , nema niekto skusenosť nejaku?)
Kamoš mi doviezol v sobotu ráno na odťahovke auto.Do tej chvile som nevedel čo za auto.
je to mercedes C220 coupe 2016 alebo 2017.
Problem je že nefunguje ručna brzda. furt hlási na pristrojovke že je zabrdzena či čo.
ked stlačim tlačitko "P" tak pošle signal do brzdy 2,5V po dobu asi 2s. lenže neviem či to tak ma byť alebo nie, mam pocit že tie motorčeky maju v sebe elektroniku ktorá po tom kábliku aj komunikuje s RJ
ked pripojim priamo na motorček 12V tak motorček funguje, aj zablokuje koleso, a ked prepolujem tak ho odblokuje. ale teraz neviem prečo riadiaca posiela len 2,5V napetie do motorčeka. prikladam fotku.
nevie niekto ako to funguje celý ten mechanizmus?
Fakt ďakujem za rady.
(inač auto funguje, ale ma vady, ked je studene nepáli jeden valec. Ked sa nahreje tak palia všetky valce ale nefuka turbo. A vždy po nastartovani toči takmer do 5tis (do červeneho poľa) ale neťaha, a po prejdení 500metrov sa prepne do nudzoveho režimu alebo čo lebo sa obmedzia otačky len do 3tisic , nema niekto skusenosť nejaku?)
U aut s elektrickou parkovací brzdou to funguje tak, že RJ hlídá proud odebíraný motorem brzdy v rozmezí 3 až 4A. Dignostika má funkci zavřít brzdy, tam je proud pro každé kolo vidět. Pokud RJ nedá 12V do motorů, má problém
tak jsem se podíval na vypínací proud parkovací brzdy. Když zavře nebo otevře, proud motoru na dorazu je 17,5A na jedné a 18,2A na druhé straně.
tak jsem se podíval na vypínací proud parkovací brzdy. Když zavře nebo otevře, proud motoru na dorazu je 17,5A na jedné a 18,2A na druhé straně.
Naposledy upravil(a) Jodr dne 27 úno 2022, 17:52, celkem upraveno 1 x.
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Do servisní polohy tu ruční brzdu dostaneš? Pokud ano, zkus potom udělat základní nastavení, jako když měníš destičky. Diagnostiku koukám máš, tak toto vyzkoušej, jestli tě tam teda ta Delphina vůbec pustí.
Co se týká motoru, tak tam nejspíš zlobí vstřik(y). Ty piezo-sračky kvůli Euro 6 tě vypečou kdykoliv. Kvůli tomu nejspíš motor padá do nouzáku. Oprava vyjde nejspíš pěkně draho. Chce to ale pořádně zdiagnostikovat, aby si neměnil díly a platil, a pořád to nejelo![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Co se týká motoru, tak tam nejspíš zlobí vstřik(y). Ty piezo-sračky kvůli Euro 6 tě vypečou kdykoliv. Kvůli tomu nejspíš motor padá do nouzáku. Oprava vyjde nejspíš pěkně draho. Chce to ale pořádně zdiagnostikovat, aby si neměnil díly a platil, a pořád to nejelo
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
OT když je na opici , musí být na banány . Co dělá tady ? U chudých bastlířů ? Navštiv servis . Ono to tak , pokud to zase neprodáš , dopadne .... Můj dvorní mechanik chtěl taky medvěda a má . Až tady jsem poznal spoustu nesmyslů , kterými jsou tato hybovadla zbytečně procpána . Měl problémy s klimatizací . Jenže nebyl problém s klimou , ale elektroventily na topení , stejné jako u pračky , udělaly svoje . Stejnětak měl problém se vstřiky . Měl diagnozu za 4litry a nic . Potom vyklopil ve značce za diag 12 a už to věděl .
Dobře jim tak .
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jo, přecpaný zbytečnostma to je. To je pravda. Ono je to všechno super, dokud se milé autí nezačne sr@át. Třeba Meďouři byly spolehlivý do tý doby, dokud se motovali motory OM603, 604, 605, 606. Pak byly common rail OM668, 611, 612, 613 a tím končí spolehlivost. Nespolehlivost začíná motory OM628 až do současnosti.
O komfortní výbavě ani nemluvím. Tam jsou řídící jednotky nacpaný úplně po selym autě a svazky kabelů nezřídka dosahují i 50ti mm v průměru.
O komfortní výbavě ani nemluvím. Tam jsou řídící jednotky nacpaný úplně po selym autě a svazky kabelů nezřídka dosahují i 50ti mm v průměru.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Takže riadiaca ma poslať 12V do motorčekov na brzde, takže tam bude zrada.
jeden vstrek sa kupil nový, ale nepomohlo. skusili sa aj vymeniť vstreky medzi valcami , stále nepomohlo. Môže byť že je stara nafta? auto dlho stálo.
auto bolo v bežnom servise, nechali sme už 1000€ ale nič sa nezlepšilo.
autorizovaný si zatiaľ nechavame na koniec, tam to lacné nebude.
jeden vstrek sa kupil nový, ale nepomohlo. skusili sa aj vymeniť vstreky medzi valcami , stále nepomohlo. Môže byť že je stara nafta? auto dlho stálo.
auto bolo v bežnom servise, nechali sme už 1000€ ale nič sa nezlepšilo.
autorizovaný si zatiaľ nechavame na koniec, tam to lacné nebude.
bol som dnes u typka s diagnostikou, vstreky sú nakodovane správne. skusili sme ich vymazať a nakodovať na novo, a všetko v poriadku, čisla na vstrekoch su zhodne s diagnostikou.
ale obaja sme mali pocit že chyba bude asi mechanicka, možno kriva ojnica možno zle tesnia ventile, ... a elektronika to vyhodnoti ako chyba vstrekov...
čo vy na to?
ale obaja sme mali pocit že chyba bude asi mechanicka, možno kriva ojnica možno zle tesnia ventile, ... a elektronika to vyhodnoti ako chyba vstrekov...
čo vy na to?