Rozdělení ISS asi možné není, i rusové, když uvažovali o výstavbě vlastní stanice, tak počítali snad jen s nejnovějším modulem Nauka. Ty dva základní jsou tak staré, že už je ani oni nechtějí. A v jednom je díra
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderátor: Moderátoři
Nevím jak to mají naplánováno, on ten návrat není úplně jednoduchý proces takže nějaké pokusy a experimenty v tomto procesu asi nejsou na místě. Pokusy ať si dělají na stanici. Nehledě že ty lety mají snad nějaký program a někdo se dívá na jejich rentabilitu. (Předpokládám že si tam pořád neválejí koule* a že taky občas něco dělají).GeXeS píše: pokusy o stažení
Kokos, ty jseš asi z Měsíce, co? Půl tuny mělo "topolino" a "nouvo" - neboli fiátky "pětistovky", už fiat 126 měl přes půl tuny (asi 580 kilo suchej s minimální výbavou) - a to se mu v Pšonsku říkalo "prcek" (maluch). Všecko ostatní už mělo víc, i bakeliťák čili tráboš měl 615kg suchej v "limuzíně" a 650kg v kombíku. Jinak jedničková fábule "krátká" se honosila přezdívkou "vydlabanej ingot", protože suchá vážila 1060kg - a v kombíku ještě o 100 kilo víc. Šáde mívala pohotovostku kolem 800-830kg, favorit krátkej 840kilo bez extra výbavy, 930kg kombík, felina 1,3 benzín na tom byla podobně, i když už měla samozřejmě i těžší varianty v podobě verzí s motorem 1,6 benzín nebo 1,9 dehet.kulikus píše:to workhard: Fábie má 0,5t. Zbytek si dopočítáš.
...