![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Koupě auta v Mototechně AAA Auto
Moderátor: Moderátoři
OK, na áčka se tedy vykašlu. Sháním trojkovou Fabii kombi nejlépe po faceliftu, motor 1.0 81 kW. Našel jsem i na Škoda plus, tam už by to mělo být bezpečnější.
Nicméně zeptám se, jaké auto byste doporučili do 400 000 Kč? Denně dojíždím 2x 35 km. Raději benzín, než naftu. Velikostně cca jako ta Fabie III kombi.
Díky.
Nicméně zeptám se, jaké auto byste doporučili do 400 000 Kč? Denně dojíždím 2x 35 km. Raději benzín, než naftu. Velikostně cca jako ta Fabie III kombi.
Díky.
Jednolitr na auto v kombíku není doslova ideální, zjisti si reálnou spotřebu po městě a jak to jede ve čtyřech osobách. Ten kombík ale asi potřebuješ z určitého důvodu a nákup té fábky jako ojeté od autorizovaného prodejce je vždy asi to nejvhodnější. Sice s tím zase tak moc neušetříš, ale máš to celé zkontrolované a výrazně menší riziko podvodu. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Osoba blizka tak loni ucinila a velka spokojenost. Byl to Rencek kombik stary cca 3 roky.p32 píše:J...ojeté od autorizovaného prodejce je vždy asi to nejvhodnìjší. Sice s tím zase tak moc neušetøíš, ale máš to celé zkontrolované a výraznì menší riziko podvodu.
Platba, prepis, technicky stav bez problemu.
Dva roky zpátky mi na parkingu u Kaufu naprcal nějakej 🤐 mýho Drobka tak, že to muselo do servisu (a samozřejmě ujel). Protože mám havárku s pojištěním mobility, servis mi půjčil zrovna tu tebou sháněnou fáfiju - trojkovou litrovku v kombíku. S atmosférickým trojhrncem, abych byl přesnej. Za ten necelej tejden, co jsem s ní popojížděl, jsem najel 78km s celkovou spotřebou (podle tankování) 11,5 litru - neboli mi to vychází na spotřebu 14,5 litru na 100. Nejvíc cest bylo po městě a do práce. Od tý doby nechci o trojhrncích s objemem litr nebo dokonce ještě míň ani slyšet - a už vůbec ne do auta s pohotovostní váhou přes tunu ... Osazovat tuhle kubaturu do auta velikosti ochcáfky, byť oturbenou, to fakt vymyslel chorej mozek typu gréténa ... Ten motor na takovou váhu samozřejmě výkon má, ale musí se točit - od 3000 vejš, což s omezovačem na 5000-5500 znamená buď furt řadit jak pitomec i při sebemenší změně rychlosti, nebo aspoň 7Q automat - kdo si tohle koupí, ten fakt musí prachy házet vidlema, protože v těch točkách ani spotřeba rozhodně není nízká. Tohle prostě soudruzi z Brusele těžce prokaučovali, když začali lidem prostřednictvím pokut výrobcům za laboratorně naměřený emise výslovně diktovat daunsajzink ...krutor píše:OK, na áčka se tedy vykašlu. Sháním trojkovou Fabii kombi nejlépe po faceliftu, motor 1.0 81 kW. Našel jsem i na Škoda plus, tam už by to mělo být bezpečnější.
Nicméně zeptám se, jaké auto byste doporučili do 400 000 Kč? Denně dojíždím 2x 35 km. Raději benzín, než naftu. Velikostně cca jako ta Fabie III kombi.
Díky.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- LojzaFernet
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14 led 2017, 01:00
- Bydliště: Brno jako Brno
Pokud jezdíš denně těch 2x 35km po městě, tak benzín, pokud jezdíš mimo město, pak už je na zváženou nafta, zvlášť v provedení kombík. Naftové opovržení časem vyprchá a nafta je pracant, kdo s ní slušně zachází, vydrží mu daleko víc, než benzín. Jen nedoporučuji žádné tuningové vychytávky a přečipování, jen stabilní motor s dobrou referencí. Těch 400k by ti na to mělo stačit. Dobře zajetá nafta je tak až po 60 tis. km, pak dokáže sloužit bez problémů statisíce dalších km. Nesmí ji ale tůrovat "🤐". Jezdím na naftových osobákách přes 30let, prodával jsem i auto s nájezdem 450 tis. km ve výborném stavu jen s běžnou údržbou. Najedu při své obchodní a servisní činnosti cca 80 - 140 tis. km ročně, takže mi jich prošlo rukou docela dost, a různých značek, abych je mohl posoudit. Až na některé excesy u některých modelů je v mých očích po všech možných automobilkách asi nejpřijatelnější Škoda, ale záleží hodně na konkrétním typu motoru.
---------------------------------------------------------------------------
Krásné a příjemné věci by se neměly odkládat, nikdy nevíš, jestli se k nim budeš moci ještě vrátit ...
Krásné a příjemné věci by se neměly odkládat, nikdy nevíš, jestli se k nim budeš moci ještě vrátit ...
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
A nemáte to jedno? Prostě bez turba (které je cenová katastrofa potom při opravě) se musí tak nějak váha auta srovnávat s nějakým obsahem motoru. Do jedné tuny litrový tříhrnek naprosto bez problémů. Na váhu 1,2-1,6 tuny zase motor 1,2-1,6 l, protože ten litrový je opravdu na to slabý. Samozřejmě, že rukama i nohama může být větší spotřeba, když je někdo zvyklý jen na to svoje. To ale tu spotřebu vidí potom hlavně na brzdovém obložení, protože tito lidé většinou nadměrně brzdí anebo potom tvrdí, "že oni nevěděli". ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
To si pak ti lidi trochu protiřečí. Kdyby ten motor nejel, tak nebudou potřebovat brzdit. Brzdí se tehdy, když to jede příliš.p32 píše: To ale tu spotřebu vidí potom hlavně na brzdovém obložení, protože tito lidé většinou nadměrně brzdí anebo potom tvrdí, "že oni nevěděli".
Ale jo, znám taky takové piloty, kterým felicie BMM bere dvanáct litrů, fabia 1,4 MPI osmnáct a tak podobně. Samozřejmě je to tím, že to auto stojí za hovno, v žádném případě ne schopnostmi dotyčné osoby za volantem.
Ahoj, prosím o posouzení tohoto inzerátu. https://auto.bazos.cz/inzerat/149959559 ... 3WhKeKdpbE
Jestli to má navigaci, nevím, vypadá to dle fotek, že spíše ne.
Na Facebooku prodejce napsal ještě, že stáří vozu je 7 let.Prodávám spolehlivého dříče.
Kdo jste Octavii měl, víte, že je to kvalitní auto s dobrými jízdními vlastnostmi. Naše Octavia III Combi, kterou prodáváme z důvodu zakoupení většího vozu, má motor 1,6 TDI s výkonem 77Kkw.
Auto je ve velmi dobrém stavu, se servisní historií, nikdy nebylo bourané. Bylo vyrobeno v Česku a jsme jeho třetí majitelé. Najeto má 135 000 km. K vozu jsou dva klíče + sada letních a zimních kol.
Výbava:
Automatická dvouzónová klimatizace, tempomat, vyhřívané přední sedačky s bederní opěrkou, automatická světla, loketní opěrka, středový tunel s výdechy klimatizace na zadní sedadla, deaktivace airbagu spolujezdce, zadní parkovací čidla, mlhovky, odnímatelné tažné zařízení, originální radio, atd..
Auto bylo každoročně servisováno, z toho 6 let v autorizovaném servisu. Naposledy prošlo velkým servisem v listopadu 2021. V uplynulých dvou letech jsme vyměňovali brzdové kotouče, destičky a vodní pumpu.
Momentálně je auto komplet vyčištěné vč. tepování sedadel. Takže stačí sednout a jezdit.
Cena: 275 000 kč
Jestli to má navigaci, nevím, vypadá to dle fotek, že spíše ne.