Koupě auta v Mototechně AAA Auto

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#16 Příspěvek od p32 »

Je problémem každého soudruha, aby zvážil, co za kolik prodá nebo nakoupí. Autobazary se chovají naprosto stejně jako obyčejní lidé, nebo-li i obyčejní lidé v přímém prodeji se chovají stejně jako ti bazaristi. Pokud na to někdo nemá buňky, tak ať si s sebou vodí známého, co tomu rozumí. :wink:

Uživatelský avatar
krutor
Příspěvky: 374
Registrován: 13 dub 2007, 02:00

#17 Příspěvek od krutor »

OK, na áčka se tedy vykašlu. Sháním trojkovou Fabii kombi nejlépe po faceliftu, motor 1.0 81 kW. Našel jsem i na Škoda plus, tam už by to mělo být bezpečnější.
Nicméně zeptám se, jaké auto byste doporučili do 400 000 Kč? Denně dojíždím 2x 35 km. Raději benzín, než naftu. Velikostně cca jako ta Fabie III kombi.
Díky.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#18 Příspěvek od p32 »

Jednolitr na auto v kombíku není doslova ideální, zjisti si reálnou spotřebu po městě a jak to jede ve čtyřech osobách. Ten kombík ale asi potřebuješ z určitého důvodu a nákup té fábky jako ojeté od autorizovaného prodejce je vždy asi to nejvhodnější. Sice s tím zase tak moc neušetříš, ale máš to celé zkontrolované a výrazně menší riziko podvodu. :wink:

Uživatelský avatar
Hejnicek
Příspěvky: 2022
Registrován: 16 čer 2004, 02:00

#19 Příspěvek od Hejnicek »

p32 píše:J...ojeté od autorizovaného prodejce je vždy asi to nejvhodnìjší. Sice s tím zase tak moc neušetøíš, ale máš to celé zkontrolované a výraznì menší riziko podvodu. :wink:
Osoba blizka tak loni ucinila a velka spokojenost. Byl to Rencek kombik stary cca 3 roky.
Platba, prepis, technicky stav bez problemu.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#20 Příspěvek od EKKAR »

krutor píše:OK, na áčka se tedy vykašlu. Sháním trojkovou Fabii kombi nejlépe po faceliftu, motor 1.0 81 kW. Našel jsem i na Škoda plus, tam už by to mělo být bezpečnější.
Nicméně zeptám se, jaké auto byste doporučili do 400 000 Kč? Denně dojíždím 2x 35 km. Raději benzín, než naftu. Velikostně cca jako ta Fabie III kombi.
Díky.
Dva roky zpátky mi na parkingu u Kaufu naprcal nějakej 🤐 mýho Drobka tak, že to muselo do servisu (a samozřejmě ujel). Protože mám havárku s pojištěním mobility, servis mi půjčil zrovna tu tebou sháněnou fáfiju - trojkovou litrovku v kombíku. S atmosférickým trojhrncem, abych byl přesnej. Za ten necelej tejden, co jsem s ní popojížděl, jsem najel 78km s celkovou spotřebou (podle tankování) 11,5 litru - neboli mi to vychází na spotřebu 14,5 litru na 100. Nejvíc cest bylo po městě a do práce. Od tý doby nechci o trojhrncích s objemem litr nebo dokonce ještě míň ani slyšet - a už vůbec ne do auta s pohotovostní váhou přes tunu ... Osazovat tuhle kubaturu do auta velikosti ochcáfky, byť oturbenou, to fakt vymyslel chorej mozek typu gréténa ... Ten motor na takovou váhu samozřejmě výkon má, ale musí se točit - od 3000 vejš, což s omezovačem na 5000-5500 znamená buď furt řadit jak pitomec i při sebemenší změně rychlosti, nebo aspoň 7Q automat - kdo si tohle koupí, ten fakt musí prachy házet vidlema, protože v těch točkách ani spotřeba rozhodně není nízká. Tohle prostě soudruzi z Brusele těžce prokaučovali, když začali lidem prostřednictvím pokut výrobcům za laboratorně naměřený emise výslovně diktovat daunsajzink ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
LojzaFernet
Příspěvky: 125
Registrován: 14 led 2017, 01:00
Bydliště: Brno jako Brno

#21 Příspěvek od LojzaFernet »

Pokud jezdíš denně těch 2x 35km po městě, tak benzín, pokud jezdíš mimo město, pak už je na zváženou nafta, zvlášť v provedení kombík. Naftové opovržení časem vyprchá a nafta je pracant, kdo s ní slušně zachází, vydrží mu daleko víc, než benzín. Jen nedoporučuji žádné tuningové vychytávky a přečipování, jen stabilní motor s dobrou referencí. Těch 400k by ti na to mělo stačit. Dobře zajetá nafta je tak až po 60 tis. km, pak dokáže sloužit bez problémů statisíce dalších km. Nesmí ji ale tůrovat "🤐". Jezdím na naftových osobákách přes 30let, prodával jsem i auto s nájezdem 450 tis. km ve výborném stavu jen s běžnou údržbou. Najedu při své obchodní a servisní činnosti cca 80 - 140 tis. km ročně, takže mi jich prošlo rukou docela dost, a různých značek, abych je mohl posoudit. Až na některé excesy u některých modelů je v mých očích po všech možných automobilkách asi nejpřijatelnější Škoda, ale záleží hodně na konkrétním typu motoru.
---------------------------------------------------------------------------
Krásné a příjemné věci by se neměly odkládat, nikdy nevíš, jestli se k nim budeš moci ještě vrátit ...

Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Lukas-Peca »

EKKAR: ta čtrnáctilitrová spotřeba bude asi hlavně rukama a nohama. V práci máme octavie s litrovým turbem a jede to velmi přijatelně, spotřeba i po městě okolo 6 l. Točit to k omezovači není v žádném případě potřeba.

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#23 Příspěvek od PixelOrgy »

Ale on psal "s atmosferickym trojhrncem" - turbo litr je neco uplne jinyho, ten se da. Ten atmo bych nechtel ani zadarmo, to bych jel radsi vlakem

Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Lukas-Peca »

Psal něco o tom, že oturbená litrová oktávka se musí točit k omezovači a pod 3000 nejede, což jsou nesmysly.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#25 Příspěvek od p32 »

A nemáte to jedno? Prostě bez turba (které je cenová katastrofa potom při opravě) se musí tak nějak váha auta srovnávat s nějakým obsahem motoru. Do jedné tuny litrový tříhrnek naprosto bez problémů. Na váhu 1,2-1,6 tuny zase motor 1,2-1,6 l, protože ten litrový je opravdu na to slabý. Samozřejmě, že rukama i nohama může být větší spotřeba, když je někdo zvyklý jen na to svoje. To ale tu spotřebu vidí potom hlavně na brzdovém obložení, protože tito lidé většinou nadměrně brzdí anebo potom tvrdí, "že oni nevěděli". :wink:

Uživatelský avatar
krutor
Příspěvky: 374
Registrován: 13 dub 2007, 02:00

#26 Příspěvek od krutor »

Jezdím mimo město. Byl bych samozřejmě raději za 1.2 TSI 4válec, ale sehnat hezkou Fabii s málo km je oříšek. Ten motor se tam dával do roku 2017. S tím 3válcem TSI 81 kW jsem se byl svézt ve Fabii kombi a určitě by mi stačil, jezdím sám.

Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Lukas-Peca »

p32 píše: To ale tu spotřebu vidí potom hlavně na brzdovém obložení, protože tito lidé většinou nadměrně brzdí anebo potom tvrdí, "že oni nevěděli". :wink:
To si pak ti lidi trochu protiřečí. Kdyby ten motor nejel, tak nebudou potřebovat brzdit. Brzdí se tehdy, když to jede příliš.

Ale jo, znám taky takové piloty, kterým felicie BMM bere dvanáct litrů, fabia 1,4 MPI osmnáct a tak podobně. Samozřejmě je to tím, že to auto stojí za hovno, v žádném případě ne schopnostmi dotyčné osoby za volantem.

Uživatelský avatar
Hydrawerk
Příspěvky: 7678
Registrován: 13 pro 2011, 01:00
Bydliště: Earth

#28 Příspěvek od Hydrawerk »

Ahoj, prosím o posouzení tohoto inzerátu. https://auto.bazos.cz/inzerat/149959559 ... 3WhKeKdpbE
Prodávám spolehlivého dříče.
Kdo jste Octavii měl, víte, že je to kvalitní auto s dobrými jízdními vlastnostmi. Naše Octavia III Combi, kterou prodáváme z důvodu zakoupení většího vozu, má motor 1,6 TDI s výkonem 77Kkw.

Auto je ve velmi dobrém stavu, se servisní historií, nikdy nebylo bourané. Bylo vyrobeno v Česku a jsme jeho třetí majitelé. Najeto má 135 000 km. K vozu jsou dva klíče + sada letních a zimních kol.

Výbava:
Automatická dvouzónová klimatizace, tempomat, vyhřívané přední sedačky s bederní opěrkou, automatická světla, loketní opěrka, středový tunel s výdechy klimatizace na zadní sedadla, deaktivace airbagu spolujezdce, zadní parkovací čidla, mlhovky, odnímatelné tažné zařízení, originální radio, atd..

Auto bylo každoročně servisováno, z toho 6 let v autorizovaném servisu. Naposledy prošlo velkým servisem v listopadu 2021. V uplynulých dvou letech jsme vyměňovali brzdové kotouče, destičky a vodní pumpu.

Momentálně je auto komplet vyčištěné vč. tepování sedadel. Takže stačí sednout a jezdit.
Cena: 275 000 kč
Na Facebooku prodejce napsal ještě, že stáří vozu je 7 let.
Jestli to má navigaci, nevím, vypadá to dle fotek, že spíše ne.

Uživatelský avatar
Hydrawerk
Příspěvky: 7678
Registrován: 13 pro 2011, 01:00
Bydliště: Earth

#29 Příspěvek od Hydrawerk »

Jen tak pro porovnání jsem našel podobné auto. https://www.autoesa.cz/skoda/octavia/ko ... /125236179
Stojí 240 000 Kč.
Takže ta cena na bazošu je asi skoro normální.

Uživatelský avatar
Pikofarad
Příspěvky: 1218
Registrován: 02 pro 2007, 01:00
Bydliště: 742 58

#30 Příspěvek od Pikofarad »

Třetí majitel,dva s tím postavili barák.Výborná koupě :lol: Prodává to proto,že stačí sednout a jezdit.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“