Poptávám Opravu receiveru Yamaha RX-V673
Moderátor: Moderátoři
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Já to napsat nechtěl, ale s touhle větou se zákazníci většinou rovnou vyhazují. Já jim raději jen říkám, ať mlčí, že to nosí smůlu.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Sorry, ale zákazník, který platí za diagnostiku a opravu má právo vědět, co bylo provedeno, měněno atd. Takový ten přístup TV šizuňků typu "jó to my děláme smluvně za 2 talíře jako Baťa cvičky a nestarejte se víc", je doufám už dnes jenom okrajový.MiraSt píše:A taky mi vadí otázka "Co tomu bylo?" S oblibou říkám, že byla vadná E 34.
Curvetraceristé všech zemí spojte se!
Kontrola základních "drobností" v podobném přístroji je tak na 2-6 hodin, pokud to někdo aspoň trochu zná. Může to být častá vada (uvedeno v Service bulletinu), v tom případě autorizák nebo smluvní servis může udělat opravu i do 1-2 hodin i s testováním atd.Sniker píše:... Nemyslím si že to bude závažná chyba, spíš nějaká drobnost. Nechce se mi proto hned kupovat nový receiver, zkušený elektronik by to nejspíš opravil...
Curvetraceristé všech zemí spojte se!
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak. Z přístupu "já jsem génius co tomu rozumí a ty jsi jen oslík co se otřásá, nestarej se a plať" bych blil.Sendyx píše: Sorry, ale zákazník, který platí za diagnostiku a opravu má právo vědět, co bylo provedeno, měněno atd. Takový ten přístup TV šizuňků ...
A dělání blbců z těch, co tomu až tak nerozumí?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
nieje to tak úplne pravda, zákazník má len jednu telku, ale ty ako servisman ak máš dennodene vysvetľovať 5 - 10 ľuďom čo tomu bolo a postup práce a potom ti povie, že načo mu to hovoríš, že on tomu aj tak nerozumie, je to obrovská strata času. Ja niesom wikipedia zadarmo, aby som každému vysvetľoval základné veci, typu rozdiel medzi LED a LCD a robota bude stáť. Ale ak sa zákazník "chytá", nieje problém podebatovať obšírnejšie, väčšina sa však uspokojí s výrokom, že to nešlo a už to ideHubert_79 píše:Přesně tak. Z přístupu "já jsem génius co tomu rozumí a ty jsi jen oslík co se otřásá, nestarej se a plať" bych blil.Sendyx píše: Sorry, ale zákazník, který platí za diagnostiku a opravu má právo vědět, co bylo provedeno, měněno atd. Takový ten přístup TV šizuňků ...
A dělání blbců z těch, co tomu až tak nerozumí?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě, nebudeš každému popisovat detailní průběh opravy. Ale když se někdo věcně zeptá, tak proč to nevysvětlit? Všechno jde i bez toho povýšeneckého "já jsem bůh a ty jen kaštan co platí..."
Měl jsem v opravě starou TV (tehdy ještě Oravan Lux, bylo to mrtvé) a kazeťák (deck Sony na výměnu řemínků) a v obou případech v pohodě. Zeptal jsem se, odpovědí bylo "bylo tam chybné to a to, vyměnil jsem támhleto a preventivně ještě tohle a na zkoušku to běželo 12 hodin; kdyby něco, zavolejte", naprosto bez problému. Ale říkat někomu rádoby vtipně, že tam byla chybná elektronka XY 34 a podobně?![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Měl jsem v opravě starou TV (tehdy ještě Oravan Lux, bylo to mrtvé) a kazeťák (deck Sony na výměnu řemínků) a v obou případech v pohodě. Zeptal jsem se, odpovědí bylo "bylo tam chybné to a to, vyměnil jsem támhleto a preventivně ještě tohle a na zkoušku to běželo 12 hodin; kdyby něco, zavolejte", naprosto bez problému. Ale říkat někomu rádoby vtipně, že tam byla chybná elektronka XY 34 a podobně?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Já teda nevím jak kdo, ale když jsem fungoval v autorizovaném režimu, tak mojí povinností bylo mj. napsat něco jako výměna dílů a konkrétní jejich reference, mj. pro případnou reklamaci. Pochopitelně u lepších firem to slouží i výrobci a jeho podpoře. Nějaké sáhodlouhé rozmluvy se zákazníkem nikdy, vše písemně.
Curvetraceristé všech zemí spojte se!
samozrejme o tom to celé je, uvedomíš si že zákazníci ťa živia a preto k nim nemôžeš pristupovať ako k póvlu, pretože druhýkrát nepríde. V konečnom dôsledku aj tak príde, pretože tých servisov je málo, ale o to teraz nejde. Arogantný prístup v práci s ľudmi nemá dlhé trvanie a tak mám si celkom problém predstaviť si jedného člena fóra čo začína na Fo... ako on jedná so zákazníkmi ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Protože když si pak řeknu cenu tak si řekne že si to mohl za tu cenu opravit sám když to byla taková pitomost.Hubert_79 píše: elektronka XY 34 a podobně?
Okruh mých zákazníku jsou samí neználci tak co jim budu vysvětlovat co jsem s tím dělal. On je spokojený, že mu to jede a ještě mi v hospodě zaplatí pivo.
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.