A to je právì ta chyba, koncové vypnutí poèítá se setrvaèností roztoèeného talíøe. Bez nìho neprobìhne vypnutí tak jak má, samotný subtalíø nedokoná celý vypínací cyklus.Petr98_2010 píše:Zkouším to jen se subtalíøem...
Rozběh motoru u NZC 300
Moderátor: Moderátoři
Především zkontroluj polohy toho plechového otočného segmentu na dvislé ose raménka (šasi musí být přitom ve vodorovné poloze):
A: v klidu po vrácení raménka na stojánek musí být v poloze A u toho bílého excentru, kterým se nastavuje výchozí úhel pohybu segmentu
B: během přehrávání záznamu se může pootočit až k plastové vybavovací páce
C: když je hrot ve výběhové drážce s velkým stoupáním, musí odtlačit vybavovací páku do záběru s čepem na subtalíři.
Pak už setrvačností talíře dojde k zachycení páky a vypnutí. Páka se pak musí vrátit do výchozí polohy a vracením raménka na stojánek se musí vrátit i hliníkový segment do polohy A.
A: v klidu po vrácení raménka na stojánek musí být v poloze A u toho bílého excentru, kterým se nastavuje výchozí úhel pohybu segmentu
B: během přehrávání záznamu se může pootočit až k plastové vybavovací páce
C: když je hrot ve výběhové drážce s velkým stoupáním, musí odtlačit vybavovací páku do záběru s čepem na subtalíři.
Pak už setrvačností talíře dojde k zachycení páky a vypnutí. Páka se pak musí vrátit do výchozí polohy a vracením raménka na stojánek se musí vrátit i hliníkový segment do polohy A.
Naposledy upravil(a) Hill dne 02 kvě 2022, 12:29, celkem upraveno 2 x.
- Petr98_2010
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 kvě 2010, 02:00
Ty filcové kroužky vypadají jako že je skutečně někdo namazal.Mám náhradní ale musím si vypilovat klíč na ten šroubek.V OBI není.Ta poznámka o nutnosti používat při hledání chyby i plechový talíř zní rozumně. A konečně je tam nesprávné perko které vrací tu páku do výchozí polohy. Mimo ten problém bych rád věděl jaký nástroj se používá na manipulaci s pružnými podložkami či spíše pojistkami které jistí součástky na čepech.Byl jsem zámečník ale tento vynález vidím poprvé až v gramofonu.
EDIT:
Musím opravit sám sebe.
Byl tam jen jeden filcový kroužek a ta plechová páka je tam volně.
EDIT:
Musím opravit sám sebe.
Byl tam jen jeden filcový kroužek a ta plechová páka je tam volně.
Žádnou z těch pojistných podložek vyndávat nemusíš (jinak se dají podebrat tenkým širším šroubováčkem, ale tam, kam se potřebuješ dostat, žádná není). Plastová zajišťovací podložka má Teslácké označení 8AA 255 010 a plechová 8AA 063 008, ale to najdeš i v manuálu. Když je vyloupneš, dají se obvykle porovnat a použít znovu, ale když to uděláš podruhé, už některá nevydrží. Ale zkus se na ně poptat v nejbližší prodejně spojovacího materiálu, například Arkov, určitě tam najdeš něco, čím se dají nahradit.
Potřebuješ jen odpájet kablík od zkratovacích kontaktů a povolit ten zajišťovací šroubek dorazového segmentu, abys tu filcovou podložku mohl vyndat a vyměnit (nebo aspoň vyprat v odmašťovadle, třeba perchloru). No pak ještě po kompletaci tu polohu dorazového segmentu správně seřídit.
Potřebuješ jen odpájet kablík od zkratovacích kontaktů a povolit ten zajišťovací šroubek dorazového segmentu, abys tu filcovou podložku mohl vyndat a vyměnit (nebo aspoň vyprat v odmašťovadle, třeba perchloru). No pak ještě po kompletaci tu polohu dorazového segmentu správně seřídit.
- Petr98_2010
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 kvě 2010, 02:00