![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jinak co se tyka elektromobilu, nic proti takovemu pohonu nemam a kdyby se dal nabity elektrolyt nacerpat na benzince podobne jako benzin, byl bych prvni kdo by si ho koupil. Ale v soucasnem stavu je to prakticky nepouzitelne.
Moderátor: Moderátoři
Srovnáváš nesrovnatelný a ještě k tomu blbě - v roce 1975 se v AZNP vyráběla leda tak "stovka" a "stodesítka" a k nim v Kvasinách "erko", protože řada 742, od který se začala počítat "šáde" s typovým označením 105/120 a pozdějc i 130 se začala vyrábět od podzima roku 1976. V tehdejším Československu, plně podřízeným normalizačnímu procesu a plně hospodářsky ovládanýmu z Moskvy nebylo reálný vůbec myslet na výrobu takovejch vymožeností, jako elektrický okýnka, automatický převodovky a klimatizace, protože jednak se celá Evropa pořád ještě vzpamatovávala z průběhu WW II a druhak protože probíhala plnou silou tzv. "Cold War", kdy se velká část národního ekonomickýho produktu pod ideologickým vedením jediný neomylný strany vrhala na výrobu výzbroje potřebný " k odstrašení třídních nepřátel". Celá ekonomika USA, kterou WWII prakticky nezasáhla v negativním smyslu, protože jako jediná plně vyráběla po celou její dobu a zásobovala i slavnou Rudou armádu, se po válce mohla soustředit na výrobu "pohodlí a komfortu", protože na to měla mozky, peníze i výrobní kapacity. To Evropě chybělo, protože co nevymlátili Skopčáci, to před nima uteklo právě do Států - a to co přežilo WW II a holokaust, to zase ukradli a unesli rusáci v pětačtyřicátým. Nebejt toho, že od roku 1945 a hlavně února 1948 bylo Československo pod komandem Moskvy a tudíž odmítlo Marshallův plán obnovy, byli by dneska Češi troufám si tvrdit na úrovni Lucemburska nebo Lichtenštejnska a technologicky by nám Skopčáci koukali s velkým odstupem na záda. Jenže to je KDYBY, na to historie nehraje. Fakt je, že srovnávat ekonomický podmínky v USA a v Československu v roce 1975 je nesmysl. A to, že sis sám naběhnul na smeč se svým "přijímáním novejch technologií" u PC systémů a odsuzováním lidí, co zůstávají u starších verzí a současným horováním pro atmosférickej spalovák bez elektroniky, to je fakt jako že se Karel jmenuju. Věř tomu, že kdyby Mrdkošrot pokaždý, když vyjede s "hot news" systémem kompletně nepřekopal celou grafiku i systém ovládání, ale zachoval osvědčený a změnil jen to, co uživatelé kritizujou a na co si stěžujou s tím, že ZÁJEMCŮM by nabídnul i změnu už osvědčenejch věcí, tak by se lidi nerozpakovali přecházet na novější systémy. Jenomže když mezi "xpama" a "sedmama" (což jsou pouhý 2 generace odstupu) učunili soudruzi Mrdkošroti zhruba takovou překopávačku ovládání systému, která by se v automobilismu podobala přechodu z volantu, dvou páček pod ním, šaltpáky a 3 pedálů na knipl a "glass cockpit", přičemž u dalších generací je to ještě horší (věcí který se je potřeba učit ovládat novým JINÝM ZPŮSOBEM, PŘIČEMŽ JINAK FUNGUJOU PŘIBLIŽNĚ STEJNĚ JAKO DŘÍV, JE VÍC A VÍC), tak se nediv, že se to lidi odmítají učit - protože to je to samý, jako by jim z auta sebrali volant a šaltrpáku a nutili je řadit pádýlkama na řídítkách s tím, že "to je pokrok" !!!! Leda h0vn0 !!! Jsou to změny jen proto, aby se ukázalo, že "tohle je novinka" - která ale vyhovuje jen těm, který ji vymysleli - případně těm, který se s danou věcí začali učit bez znalosti předchozího způsobu kompletně od Adama - ale rozhodně to vadí těm, co už si zvykli na způsob ovládání starší verze a vyhovuje jim natolik, že učit se novej způsob ovládání pokaždý, když si to v Redmontu usmyslej, jim to přinese akorát ztráty času a peněz!!!termit256 píše:USA 1975
https://vid.pr0gramm.com/2022/05/26/1b3 ... 29b942.mp4
Srovnej s rachotinami typu Skoda 105 co u nas vyrabeli ve stejne dobe soudruzi a na ktere nekteri jedinci nedaji dopustit jako na ty stare-dobre-kvalitni-poctive autaTam jsme byli radi, ze sly stahnout okynka klikou, pokud vubec.
Je to mozne, ale urcite to nebude zpusobene vzpominkovym optimizmem. Spis ocekavam, ze vyrobci jako dalsi krok od kostry vyrobku z litiny, pres tlakovy odlitek z duralu a v devadesatkach sasi z lisovaneho plechu prejdou katovanim costu na nejaky eko-plast z lisovaneho kukuricneho skrobu, co se za rok sam rozpadne. A za 15 let vam mozna pracka nebo telefon automaticky po uplynuti dvoulete zaruky oznami to co uz dneska oznamuji tiskarny "product are reaching their end of service life".termit256 píše:Vsadim se s tebou o co chces, ze za 15 let budou ty dnesni smejdske vyrobky "stare dobre"![]()