,,Uhnilé" pozlátené vývody na súčiastkach Tesly sa objavovali aj v iných výrobkoch. V našich výrobkoch sa to prejavovalo v polovičke 80" rokoch. Bolo to na KCečkách, KFkách, ale najmä, u nás sa dosť používali operáky rady MAA (501, 504, 741, 748), kde sme ešte na ob - nožičky dávali bužírky, prípadne sa používali plastové objímky. Po roku stačilo prstom ,,brnknúť" prstom do hlavičky KC a hlavička uletela..... Keď sa to riešilo, samozrejme, Rožnovské kecy boli, že sme nedodržali technológiu, že dosky boli čistené v ultrazvuku, čo ich poškodilo, že bužírky sú z agresívnej látky a podobné blá-blá. (podobné to bolo pri reklamácii ,,tuhnúcich" operákov z rokov výroby U, V, do W10....). Nakoniec priznaný dôvod ,,hniloby" bol: ČSSR z dôvodu, aby ušetrila zásoby zlata, tak všetky tieto ,,pozlátené" verzie polovodičov dali vyrábať vo Vietname.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Táto komouška habaďúra musela trvať dlhšie, lebo časom som dostal do rúk MONO 70, 130, r.v. 1979 a tam hlavný dôvod závady bol tiež v uhnilých KC na moduloch predzosilňovačov...