Národní technické muzeum
Moderátor: Moderátoři
MHD nemáme žádnou - na nervování se z nejedoucích spojů nám stačila IdyjotCOMpany do půlky června a od ní ještě idiotštější BusLine, která než by jela zpožděná, radši pro jistotu nejede vůbec.
A semafórů máme na nádraží tolik, že se v nich pomalu nevyznají ani sdělováci sami. Na silnici je nepotřebujem, nám stačí zkušenosti ze sousedního Údolí Opic, kde si semtamfóry nechali osadit na původně 4-pruhovej průtah I/14 městem na celkem 4 křižovatky a 2 "mačkací" přechody. A nejčastější jev, kterej se tam při hustší dopravě odehrává, je "červená vlna" ...
A semafórů máme na nádraží tolik, že se v nich pomalu nevyznají ani sdělováci sami. Na silnici je nepotřebujem, nám stačí zkušenosti ze sousedního Údolí Opic, kde si semtamfóry nechali osadit na původně 4-pruhovej průtah I/14 městem na celkem 4 křižovatky a 2 "mačkací" přechody. A nejčastější jev, kterej se tam při hustší dopravě odehrává, je "červená vlna" ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Náhodou tam mají krásnou točnu, když je člověk línej couvat, zajede si na nádraží a oni ho už otočí.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
No a jestli ve Třebové mají točnu, tak my v Praze musíme mít hned dvě
Teď koukám, že mají také dvě Co mě tam ale nepřestane fascinovat, je ten panelák mezi kolejemi. Koukám na leteckou mapu a furt tam je.
Teď koukám, že mají také dvě Co mě tam ale nepřestane fascinovat, je ten panelák mezi kolejemi. Koukám na leteckou mapu a furt tam je.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Jo, neboj, to je v běhu. Jedna z věcí, díky kterým se půjde postarat o to, aby toho zkorumpovanýho hajzlíka Netolickýho, co se fšude ftírá jak Alpa, už příště nikdo soudnej nevolil... Panelák mezi kolejema byl původně služební drážní ubytovna. Pak Černá Díra prodala byty do soukroma a jejich novým NEdrážním majitelům na základě stížností na vysokou hladinu hluku od kolejí hygiena zakázala byty používat k bydlení. Dokud patřily ty byty dráze, nikomu nevadilo že tam někdo bydlí v randálu. No, tak teď už tam nebydlí nikdo, párkrát tam měli cvičení hatiti a zásahofka polichcajtů a barák doslova čeká na bagr.Hubert_79 píše:Na (ne)fungující veřejnou dopravu si stěžuj na hejtmanství v Koněpůlkách, ti si dojednali výbornou BusLine No hlavně že je to asi levnější a šetří se, že. ...
BTW, dneska žena vyčuchala na netu, že Třebová je 4. od konce na seznamu měst, hodnocenejch podle příhodnosti k dalšímu rozvoji - mimo jiný i proto, že prakticky celou západní část katastru města blokuje nádraží samotný a pro třeba bytovou zástavbu i jeho blízkost, zatímco východní část má už spoustu desítek let vyhlášenou stavební uzávěru kvůli tomu Emanovskýmu zprasku = kanálu Labe-Odra-Dunaj. Ten snad během letoška KONEČNĚ pošlou k ledu, takže by se snad mohlo začít blejskat na lepší časy ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Ne, i když se na to oficiálně nic nepodniká, tak nařízený stavební uzávěry na uvažovanejch pozemkách pro vyrytí tohohle ekonomicko-ekologickýho nesmyslu pořád ještě platěj - už zhruba 50 let. Byl jsem fakt ještě hodně malej kluk, když se o tom děda s tátou hádali, jedna z návrhovejch variant měla totiž bejt vedená doslova vedle rodinný zahrady. Až v posledních letech se začalo mluvit o reálnosti takovýho projektu. Ono totiž něco jinýho jsou mokrý sny Emana Vožungra a jemu podobnejch a něco jinýho tvrdá realita. Jako záměr postavit vodní cestu schopnou pojmout 1500tunový šífy je velice lákavej, ale když si člověk představí, o kolik metrů na vejšku takovej kanál nastoupá a zase sestoupí mezi Perníkovicema a třeba Bohumínem, a že každej zdymadlovej stupeň na svoji činnost spotřebuje X kubíků vody v každým cyklu, tak nutně z těch stráááášně výhodnejch slibů vyleze požadavek na tak vysokou roční spotřebu vody, která na území Kocourkovska spadne CELKOVĚ až za přibližně DVA ROKY .... Neboli, ten kanál by v dnešním podnebí fungoval pár tejdnů z jara a začátkem léta, když v Beskydech, Orličkách nebo Jeseníkách taje sníh. Potom by už bylo tak málo vody, že pokud by škopky s nákladem nestály v bazénech přístavů, tak by až do dalších srážek někdy k podzimu ležely v bahně vyschlýho kanálu jak vyvržený vorvani ... F U C K T ekologie und ekonomika.Hubert_79 píše:Myslím, že slavný kanál už u ledu je... Stejně jako (asi) Zeman. To hejtmanství na firmu celkem tlačí, nedostanou minimálně za jeden měsíc zaplaceno a malý peníze to rozhodně nebudou.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!