Vkládání zajímavých obrázků III
Moderátor: Moderátoři
Vkládání zajímavých obrázků III
Protože jsem vlákna s předchozím i tímto pořadovým číslem zamkl, tady je nové.
Tak pro začátek snímek obrazovky z mého mobilu:
Tak pro začátek snímek obrazovky z mého mobilu:
Fotošop, ale hodně povedeně udělanej.
Kdyby byla fotka udělaná na reálným autě resp z větší vzdálenosti, aby bylo vidět větší část auta, muselo by bejt vidět, že nesedí umístění horních konců McPhersonovejch vzpěr přední nápravy vůči podběhům a určo i další detaily.
Kromě toho, samonosná kastle šádyny využívala podlahu kufru a jeho zadní stěnu = mezistěnu mezi ním a kabinou jako výztužný prvky, kdyby ty plechy někdo podobným způsobem odstranil, bez instalace novýho nosnýho rámu by se s takhle scrappnutým autem nerozjel, protože by se celá kastle zkroutila jak paragraf.
Kdyby byla fotka udělaná na reálným autě resp z větší vzdálenosti, aby bylo vidět větší část auta, muselo by bejt vidět, že nesedí umístění horních konců McPhersonovejch vzpěr přední nápravy vůči podběhům a určo i další detaily.
Kromě toho, samonosná kastle šádyny využívala podlahu kufru a jeho zadní stěnu = mezistěnu mezi ním a kabinou jako výztužný prvky, kdyby ty plechy někdo podobným způsobem odstranil, bez instalace novýho nosnýho rámu by se s takhle scrappnutým autem nerozjel, protože by se celá kastle zkroutila jak paragraf.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Jasne... https://engineswapdepot.com/?p=36608
neboli je to pouhopouhá skořápka původní šáde posazená na původním spodku kur.volapu audi TT. Jo, v Británii pustí do provozu ledacos, ono je to vidět i na tý přestřižený a neukončený výztuze pod čelním sklem. To pak jo, to je stejnej systém, kterej provozoval pan architekt Richard Vyškovský u autodráhovejch autíček z ABC mladých techniků a přírodovědců v 80. letech - na původní "rám" autíčka z ITES Trhové Sviny se nasadila "vyškovská" přestavba = karosérie poslepovaná z papíru a hnedle byl z autodráhovýho Fordu GT monopost F1 ...... this particular version was completely transformed by the owner Steven Gibson. Instead of trying to replace the Škoda’s powertrain one piece at a time, he decided to install the Škoda body over a stripped 2001 Audi TT Quattro chassis. Now the Škoda sports a front engine layout with a turbocharged 1.8 L 20v inline-four, Haldex 4WD drivetrain, and modern suspension ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Pětilitrovej V8 chevy se v Anglii vestavoval do kastlí "Š110R" už v 70. letech. Jezdil se s tím šampionát okruhovejch "stock cars". Jenomže to se škodofkou mělo společnou tak akorát siluetu a možná část skeletu, motorová skupina byla umístěná jako v monopostu F1 = motor před zadní nápravou, převodovka za ní, podvozek komplet překopanej, nádrž vyplněná pěnou vpředu před řidičem, náporový chladiče v bočních "kapsách" zas jako u F1 ... Škodovky se svojí šlupičkovitou samonosnou kastlí pro podobný přestavby nikdy vhodný nebyly - vždycky to znamenalo doslova přivaření pouhýho vršku kastle na nějakej pevnější spodek, protože prostě samotná původní kastle měla strukturální pevnost taktak na ten s bídou 50koňovej motůrek, kterej do ní komančové dovolili vyvinout. Už garde/rapid musely mít v podlaze, prazích a sloupcích ve srovnání s "klasickým sedanem 105/120" extra výztuhy proti kroucení a když se AZNP v podobným duchu pokusily udělat kastli na favorita, Bertone se z toho jejich návrhu vopupínkovával až na zádeli. Po jeho zásahu původní kastle navržená v Bolce "ztloustla" o skoro půl metráku nejrůznějších zvenku neviditelnejch vevařenejch výztuh, kterejch u následující feliny muselo bejt ještě víc kvůli tomu, že se do ní měly nasadit výkonnější resp. těžší koncernový motory 1,6 a 1,9D. A to nemluvím o tom, jaký konstrukční problémy měli i v samotný Bolce, když zkoušeli nejrůznější prototypy "předfavořití éry" = prototyp "Obrtlík" nebo pokusný vestavby předohrabu ze Zastavy 1100 do kastle šáde = jak museli hejbat s rozvorem, zavěšením motoru a náprav i vyztužením, aby auto bylo jakž-takž stabilní a nekroutilo se jak žížala. Prostě cokoliv, co bude v kastli vzhledem odpovídající šáde mít výkonnej agregát vepředu, bude "franknštajn" pod vnějším plechem posvařovanej div ne z kolejnic, aby se při pokusu o rozjezd nerozškubnul jak herynek sám od sebe. Neboli už to nebude "šáde" ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)