![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jak na opravy zakoupených přístrojů po záruce?
Moderátor: Moderátoři
Pozáruční servis prodejce nemá žádnou povinnost zajišťovat a výrobce taky ne. Výrobce má jen předpis po určitou dobu mít na skladě ND, ale nikde není napsáno, že to bude dělat zadarmo. Zákazník musí mít v dnešní době taky trošku zdravého rozumu, aby ho ND nepřišel nakonec na stejno jak celý výrobek.
- scorpions-cz
- Příspěvky: 1760
- Registrován: 19 bře 2011, 01:00
- Bydliště: Jižní Čechy Dačicko
Ja mam vetsinou stesti::
- https://www.czc.cz/hewlett-packard-lp30 ... 89/produkt od zakoupeni roku 2010 fungoval bez jedineho zaskobrtnuti (bezel 8-10h denne) do letosniho jara, kdy byl odstaven do loznice "na filmy", uz trosku zeslably zarivky.
- https://www.mall.cz/reproduktory-mobily ... -15-sampan
Koupeno 2016, stale bez problemu, baterka jeste drzi cca 6-7h dost hlasite hudby. Normalni hlasitosti to da alespon pul dne. Taha se to ven apod...
- AEG Lavamat (typ uz nevzpomenu, byla na 9kg) 15 let, prenechana za odvoz. Novy Bosch zacal harasit, uvolnila se na boku lista s kabely, ale to jsem fixnul, nechtelo se me to resit.
- Canon EOS 7D mark2 taktez roky bez zavad..
Naopak nastvala me klavesnice Roccat Vulcan 120, navzdory cene, proklamovane kvalite a na prvni pohled fortelnemu zpracovani se behem roku vyviklal mezernik, vynechava levy shift a num enter... takze Roccatu se spis uz vyhnu...
- https://www.czc.cz/hewlett-packard-lp30 ... 89/produkt od zakoupeni roku 2010 fungoval bez jedineho zaskobrtnuti (bezel 8-10h denne) do letosniho jara, kdy byl odstaven do loznice "na filmy", uz trosku zeslably zarivky.
- https://www.mall.cz/reproduktory-mobily ... -15-sampan
Koupeno 2016, stale bez problemu, baterka jeste drzi cca 6-7h dost hlasite hudby. Normalni hlasitosti to da alespon pul dne. Taha se to ven apod...
- AEG Lavamat (typ uz nevzpomenu, byla na 9kg) 15 let, prenechana za odvoz. Novy Bosch zacal harasit, uvolnila se na boku lista s kabely, ale to jsem fixnul, nechtelo se me to resit.
- Canon EOS 7D mark2 taktez roky bez zavad..
Naopak nastvala me klavesnice Roccat Vulcan 120, navzdory cene, proklamovane kvalite a na prvni pohled fortelnemu zpracovani se behem roku vyviklal mezernik, vynechava levy shift a num enter... takze Roccatu se spis uz vyhnu...
Hmm. Tahle firma? https://www.r-fin.cz/csCeleron píše: Zajímavý, že se Romo ve Fulneku dokázalo dodnes udržet v čínský konkurenci.
Vířivé pračky. https://www.r-fin.cz/cs/klasika
Drtič h0ven. https://www.r-fin.cz/cs/ekofinisher
Néé. Brandt nyní sídlí v Alžírsku a prodává pračky v ČR i pod značkou Romo.Celeron píše:Slyšel jsem, že snad stále dělá automatky pro Fagor, nebo Fagor prodává jejich produkci pod značkou Romo.
Bohužel dnešní globaldoba výrobu šrotu podporuje . Je to její ideologie . A části veřejnosti to i bez ní vyhovuje . Jeden inzerát :prodám vestavný sporák s troubou , plně funkční , manželka říká , že je nemoderní . Dost často prodejce nabízí prodlouženou záruku . Je na zvážení , zda se to vyplatí . V podstatě každý výrobek obsahuje nějaké specdíly , které nejdou nahradit . Tak to je a mnoho let ještě bude . Čili garantovaný pozáruční servis má "pár" výrobců . A je otázka dát za originál díl stejnou cenu , jako za finální výrobek ve stejné ceně se zárukou . Musiš si uvědomit , že i naše dnešní zákony to takto ženou . Na záruční opravu je další záruka půl roku . To chceš dát za opravu na půl roku i několik tisíc na novou "obrazovku" TV na půl roku ? Jelikož jsem stár , tak mi staré věci nevadí . 50 let sporák AEG , TV Sanyo , 40 let vysavače Miele , robot ETA , šicí stroj Veritas , vyhodil jsem po 30 letech funkční mrazáky . Sporák , TV , vysavače i mrazáky jsem přivezl před 30ti lety z chodníku v Rakousku . Něco málo jsem na nich opravil a jedou dodnes . Ono to vidíš na tomto foru . Je zde velká část vláken , kde se vlastně nahrazuje funkce servisů . Ještěže mimo auta si v podstatě vše udělám sám .
to si trochu protirečíš. Ono v mnohých prípadoch to je tak, že keď servisák VIE, tak dokáže ten výrobok opraviť tak, že pravdepodobnosť ďalšej poruchy sa rapídne zníži. (ja neviem, prilepí na exponované miesto chladič,upraví kritický obvod, zníži prúd podsvitom, atď). Samozrejme to nesmie preháňať, pretože tiež nieje v jeho záujme aby to fungovalo navekyBOBOBO píše:... To chceš dát za opravu na půl roku i několik tisíc na novou "obrazovku"... . Něco málo jsem na nich opravil a jedou dodnes ...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vůbec si neprotiřečím . Oni to vyhodili buď pro nějakou závadu nebo se jim to nelíbilo . Pracoval jsem nějaký čas v Innsbrucku . Takže jsem se dostal i k servisnímu zákroku firmou , rok 1992 . Odešlo těleso v boileru . Přijel technik , konstatoval vadné těleso . Odjel a přijel maník to vyměnit . Odjel a přijel zase technik , ověřil a vystavil frakturu . No příště už si tento zákazník koupí raději nový boiler . Druhák , můj "zaměstnavatel" měl doma ve vile kotel na LTO . Vlastně přímo nad "ohništěm" měl ten kotel integrovaný boiler . Náhodou v době kdy jsem tam byl , začal být ten boiler nevytopený . Tak mně to zkusil ukázat . Tak jsem odkrytoval zadek kotle a byl tam odvzdušňovací automatický ventil . On měl odhad ceny opravy asi 12000 šilinků . No a ten ventil byl zalepený . Zajeli jsme do města , koupili ventil asi za stovku a bylo opraveno . Takže u sporáku jsem nemusel dělat nic , u TV jsem měnil síťový vypinač , k vysavačům jsem musel naroubavat naše hadice .
No a co se týče tvého exposé o dobrotě servisáků . Musíš chodit se svatozáří , tak to prostě je .
No a na tebe přijde těch 999 kteří to udělají přesně naopak .
No a co se týče tvého exposé o dobrotě servisáků . Musíš chodit se svatozáří , tak to prostě je .
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)