Jakmile se trochu ochladí, mívám problém se startováním.
Ale dá se říct, že hlavně ve chvíli, kdy auto pár dní nejede. Jakmile jezdím denně, většinou se nic špatného nestane.
Věc se má tak - jakmile auto delší dobu stojí a venku je chladno, tak má startér problém otočit motorem. Někdy se stane, že to z posledních sil chytne, potom je do druhého dne klid. Odpoledne normálně nastartuju.
Když to nechytne, tak vytáhnu aku a dám jej na nabíječku, bývá vyždímaný někde kolem 11 V. Nechám jej nabít doplna, pak mám zase třeba týden, dva pokoj.
Kdyby se dalo nabíjet před barákem, natáhl bych jen prodlužku a nabíjel v autě, ale tady to prostě nejde
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Loni jsem byl u kamaráda, zkusil akumulátor zatížit nějakým starším zátěžákem, solidně držel napětí i při 200 A (aku nějaký noname, 74Ah, 650A, stáří neznámé).
Zároveň jsme multimetrem změřili dobíjení, zdá se být dobré (při zvýšených otáčkách je na aku kolem 14V).
Svorky, kabely, vše vypadá OK.
Začínám mít podezření, že auto v klidu něco žere - co by takové vozidlo mělo chlastat v klidu? Po jaké době?
Díky za podněty.