Crifodo píše:
Leda že by to svoje vedení zavile hájily, pak mi splynou s tím GŘ do jednoho cíle.
Toho bych se nebál.
K té údržbě systémů - vlastní sw a hw si pošta samozřejmě udržuje/nakupuje/obnovuje sama, oddělení dohledu IT a podobně ještě funguje poměrně robustně. Jestli jsem letos zaznamenal dva tři krátké výpadky online služeb typu SIPO, podání online, výplatu důchodů/poukázek, tak je to hodně a to tyto netrvaly ani hodinu. Srovnej s mobilními operátory, například.
No a onen vyvolávací systém - jestli je na desetině pošt, tak přece nemá moc smyslu na tohle dělat vlastní řešení, ale necháš to udělat firmu. Co mi paměť sahá, tak si nevybavím, že by to na hlavní počtě v Praze nefungovalo. Těch dotykovek tam je šest, takže když se v jedné zakouří z tiskárny, máš dalších pět. Tam, kde to nějaké hovado zlikvidovalo, byl ten terminál jen jeden; z toho vyplývá, že pro provoz toho systému byl zásadní. No a nefungoval proto, protože tomu nefungovala tiskárna, prostě mrtvo. Tak ti to nechalo zmáčknout co chceš za službu, zaznamenalo to číslo do systému, to šlo vyvolat, ale neměl jsi lístek s tím číslem - to se ani na tom dotykáči nezobrazuje. No a někdo to nerozdýchal, tak si na tom vylil zlobu za všechna minulá příkoří. Nefungovalo to pak asi tejden, než někdo přijel a namontoval to nové.