Vkládání zajímavých obrázků III
Moderátor: Moderátoři
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
Co vis, treba bylo zamysleno ze to ma fungovat podobne jako tohle https://youtu.be/7af7FfHWc20?t=2
- vasekpetr1
- Příspěvky: 802
- Registrován: 20 čer 2005, 02:00
- Bydliště: Hospoda u Třebíče
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
- vasekpetr1
- Příspěvky: 802
- Registrován: 20 čer 2005, 02:00
- Bydliště: Hospoda u Třebíče
Chápu, co do výzbroje a rozmístění komponentů jsou mnohem lepší, jak staré Bautzeny či některé zázraky ze Studénky. Já měl na mysli spíš pohodlí při sezení na plně obsazené čtyřceArtaban001 píše:Osobně je mám nejradši z toho vozovýho parku, co máme. Ještě kdyby měly plně otevírací okna, tak by to bylk suoer
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
To kolo je ruční brzda. Správně se má používat při odstavení spolu ze zarážkou. Jakmile Ti ze vzduchový brzdy vyprchá vzduch - vydojením, nebo samovolný únik, tak se definitivně odbrzdí.
A co se týká pozice cestujícího, tak jsou úplně nejlepší ty upravený, kterým říkáme Letadla - Dvojsedačky za sebou. jezdím většinou trasy, kde vlak co pět minut zastavuje a tady nemají žádný kupátka, ani dvojkupátka smysl - zvlášť, když se stane, že musíš jet na stojáka.
A co se týká pozice cestujícího, tak jsou úplně nejlepší ty upravený, kterým říkáme Letadla - Dvojsedačky za sebou. jezdím většinou trasy, kde vlak co pět minut zastavuje a tady nemají žádný kupátka, ani dvojkupátka smysl - zvlášť, když se stane, že musíš jet na stojáka.
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Občas ČD překvapí, co jde potkat na rychlíku. V létě jsem jel z Přibyslavi, místenka koupená do šestimístného kupé, údajně wifi, klima. Přijelo staré béčko ještě ve své koženkové podobě, nemělo to ani ten plyšový potah
Zas jeli na čas, tak dobrý.
Nedávno jsem jel z Hořovic, taky koženka. Byl mráz a chumelilo a netěsnilo okno, tak na tom předělu byla taková jako závěj.
Zajímavostí taky byla jednička přeznačená na dvojku. Chyběl jen tébich v kupé a ty bílý potahy na podhlavník.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nedávno jsem jel z Hořovic, taky koženka. Byl mráz a chumelilo a netěsnilo okno, tak na tom předělu byla taková jako závěj.
Zajímavostí taky byla jednička přeznačená na dvojku. Chyběl jen tébich v kupé a ty bílý potahy na podhlavník.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Ony jsou konstrukce dvě.Artaban001 píše:Ta tlaková nádoba byl práškový hasící přístroj. Původně jsem si myslel, že je konstruovaný tak, aby vybuchnout nemohl - že se vysokou teplotou něco přetaví a plyn uteče, jako to má být třeba u plynových vzpěr.
1. - nádoba pod stálým tlakem, ta má někde u ventilu budík, který ukazuje tlak v nádobě a pojistný ventil. takovýto hasičák se spouští pouze vytažením pojistky + utržením plomby a stiskem se hasí.
2. Uvnitř nádoby s práškem je patrona se stlačeným plynem - něco jako velká sifonová bombička. tento hasičák má klasický nárazník na který se uhodí, teprve poté dojde k natlakování nádoby a může se hasit.
Pokud šlo o druhý případ, pak by ten výsledek odpovídal.
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov