Opravoval jsem prasklou strunu u 1000MB a tam opravdu jiné pero nebylo. (Nevím, jestli to byl stav z výroby).něco jako kdyby šáde měla plyn vracenej jenom tou tenkou tažnou pružinkou na karbci ...
Vtipy, vtipné články a odkazy X
Moderátor: Moderátoři
Tak na 1000MB nebylo žádný lanko ale asi 1,5 mm tlustá struna v bowdenu. Parkrát jsem jí měnil, praskala vždy pár mm od čepu pedálu. Asi jednou se dala posunout a použít znova. Většinou svině praskla při předjíždění, když se prudce přišláplo.samec píše:Pružina na strane pedálu vráti pedál, ale nie lanko. To sa dá len ťahať, ale nie tlačiť.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Praskání struny jako táhla plynu u škodivek bylo způsobovaný tím, že ta struna byla kalená, ale upevnění jak vpředu u pedálu, tak vzadu u karbce bylo řešený šroubkem na plechu, kterej vyžadoval, aby se v tom místě ta struna ohnula. Ta pak samozřejmě po pár měsících v tom ohybu prdla. Ale stačilo udělat jednu úpravu - místo plechu s jedním šroubkem ukotvení struny vyřešit pomocí mosaznýho "válečku" z obyčejný elektrikářský "lustrsvorky", kdy strunu přidržovaly dva šroubky v jedný čáře za sebou bez ohybu a navíc dovnitř do bowdenu nalejt Konkor (na to se ta struna musela vytáhnout, aby to nalití netrvalo hodinu) - a od praskání byl pokoj. Měli jsme v rodině jednu Š120S, u který fotřík vozil náhradní strunu v kufru - a minimálně jednou za rok sháněl v Mototechně novou, protože v autě praskla a on ji musel klidně někde u silnice měnit. Všecko změnil zásah injekční stříkačkou, kterou jsme právě do bowdenu nalili motorovej olej. I když fotřík tvrdě zamítnul namontování lustrsvorkovýho "držáku", tak namazání vodítka změnšilo odpor táhla natolik, že struna pak vydržela vcelku asi 5 let. Když jsem si koupil svoji vlastní šáde a struna v ní mi praskla pár dní po jejím přivezení domů, namontoval jsem na strunu lustrsvorky hned při výměně spolu s nalitím Konkoru do bowdenu. Na strunu jsem pak kromě občasnýho domazání zezadu od karbce nemusel sáhnout až do momentu, kdy šáde "šla z baráku" ... A stejně jako u toho v případu zaseknutýho plynu v busu měla právě i šáde stejnou nectnost - plynovej pedál uloženej na čepu těsně u podlahy, kam snadno natekla voda z řidičovejch bot, často v zimě se solí z posypu a kterej se právě "díky" následný korozi toho otočnýho čepu často zadřel natolik, že ani ty dvě péra v systému ho nedokázaly vracet a plyn "zůstával viset". K nápravě nebylo potřeba ani vytahovat pedál z auta (držely ho z boku na středovým tunelu 3 zapuštěný šroubky), často stačilo jen nastříkat Konkor na spodní konec pedálu, tak aby zatek do futra otočnýho čepu - a rozhejbat celou sestavu ... Jenomže za šádynama se zavřela voda a dnešní točiči tím kulatým vepředu už neumějí sami pomalu ani vyměnit žárovku i tam, kde na to stačí jen odcvaknout plastovou krytku ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Já měl taky takovou závadu kdy to prasklo u pedálu a už od novoti tam byla mosazná lustrsvorka. Na obou koncích. Ale nebyl tam ten originální plíšek. Tak jsem ho tam dal a už mi to nikdy neprasklo. Prasklo to vlivem narušení povrchu toho pera tím šroubkem a časem to rublo. Taky jsem vozil pero náhradní.
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.
Jo, ten plíšek pod šroubkama nesměl chybět, ale ten tam byl i u origo elektrikářskýho použití, aby zabránil porušení povrchu drátu hranou závitu šroubu. Viděl jsem pak ještě jinou svorku, ubastlenou na principu svírání tý struny klínkem zatlačovaným šroubkem, ale to měl ve svý Šáde maník, kterej byl nástrojářem v nejmenovaným podniku a měl přístup k obrábění nástrojovejch ocelí ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nevracející se plynový pedál jsem na škodovce zažil. Opravdu to byl "čep v díře" přesně v úrovni podlahy. Myslel jsem, že to stačí jen namazat, ale nestačilo. Tedy alespoň ne hned. Takže jsem ho pár dní vracel zpátky špičkou boty. Plánoval jsem ho rozebrat a vyčistit, ale nepamatuju si, že bych to někdy dělal, takže tam mazivo asi postupně navzlínalo a rozhýbalo se to.
Na podlahu mi spadl spojkový. Na semaforu. Holt jsem musel nastartovat se zařazenou jedničkou a dojet domů jen na ni. Naštěstí to nebylo daleko, v cestě však byly ještě dva semafory. Volil jsem rychlost tak, abych projel na zelenou. Povedlo se
Když mi prasklo plynové "lanko", dojel jsem domů na zvýšený volnoběh. To bylo ještě ve Š100. Několik desítek kilometrů. Docela nuda, ovšem doslova "vyskákat" jeden kopec bylo opravdu zajímavé![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jeho výměna byla taky zajímavá. Bowden byl na jednom místě prorezlý a přerušený, takže jsem tu strunu nevědomky nasoukal někam do kastle a pak nešla vyndat. Strunu jsem pak při vytahování na několika místech zmordoval, tak když jsem ji konečně vytáh, hned jsem běžel pro další. Pak už to bylo OK.
Na podlahu mi spadl spojkový. Na semaforu. Holt jsem musel nastartovat se zařazenou jedničkou a dojet domů jen na ni. Naštěstí to nebylo daleko, v cestě však byly ještě dva semafory. Volil jsem rychlost tak, abych projel na zelenou. Povedlo se
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Když mi prasklo plynové "lanko", dojel jsem domů na zvýšený volnoběh. To bylo ještě ve Š100. Několik desítek kilometrů. Docela nuda, ovšem doslova "vyskákat" jeden kopec bylo opravdu zajímavé
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jeho výměna byla taky zajímavá. Bowden byl na jednom místě prorezlý a přerušený, takže jsem tu strunu nevědomky nasoukal někam do kastle a pak nešla vyndat. Strunu jsem pak při vytahování na několika místech zmordoval, tak když jsem ji konečně vytáh, hned jsem běžel pro další. Pak už to bylo OK.
Já moc nechápu, co se tady stalo... https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vyja ... omaci_vank
Raději na www.amateri.cz maséra nehledejte... Ani není snadný ho tam najít. Snad někde tady... https://www.amateri.com/cs/seznamka/Muž, který znásilnění nahlásil, pracuje jako masér. Své služby – masáže včetně dojezdu ke klientovi – nabízel na serveru Amatéři.cz. Právě tam se mu Navrátil měl ozvat a posléze jej pozvat do svého služebního bytu v centru Prahy.
On nabízí služby
- kevin_mitnick
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 20 kvě 2007, 02:00