Chlazení pikouša
Moderátor: Moderátoři
Jo, hochu, to by ses divil, kolik kondenzátu vylítá za katalyzátorem během prvních pár kilometrů, než se ohřeje i roura za katem a sekundární rezonanční tlumič - to jsou decky vody ... Mám u Drobka na konci koleno obrácený dolů k asfaltu. A klidně může bejt 30°C ve stínu, pokud ve stínu nějakou tu hodinu stojí i to auto a natočím ho, nechám minutu blafat na volnoběh a pak mu na fleku prohrábnu rošty 2x-3x až "k červenýmu" neboli nad 4000RPM, normálně mám pod vejfukem mokro jako bych tam vychrstnul sklenici vody.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
- Behemot
- Pod dozorem moderátorů
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 01 lis 2013, 01:00
- Kontaktovat uživatele:
má to udanej počátek 83 a konec (teda maximální otevření) lehce přes 100EKKAR píše:…
žádnej domek tam není, rve se to do kombinovanýho držáku, na němž je přímo namontovaná pumpa, a přes to příruba, jediný těsnění je kroužek na přírubě, o kousek větší, než termostat - přes termostat samotnej těsnění není, ten zaleze do držáku a nemá kroužek ani pod sebou, ani nad sebou, tlačí příruba přímo na něj
odhaduju, že dost toho tepla pude od oleje, ostatně to mělo interval 7k5/10k km, takže olej asi dostával zabrat slušně
malej okruh je tendlencten obtok, když to tak chceš nazývat, je furt vodevřenej a furt to jde to radiátoru topení (to je celkem běžný řešení, topení/chlazení se řeší klapkou co reguluje kolik vzduchu jde kudy - přímo/radiátor/výparník klimy, pokud v tom je)
ee sahara je celkem malá, jednorychlostní, v kolonách apod. spíná a teplotu to drží zhruba do stovky, pozorování vysoké teploty lezoucí ke 110 je výhradně mimo město ve vyšší rychlosti a plyn na podlaze několik minut (zpravidla dlouhý stoupání), z čehož usuzuju, že chladič je studenej, jinak by spínala sahara, ale je jím malej průtok - proto sem to tipoval na termostat; že by byl chladič zarostlej, no asi to možnost jerezis píše:Tam může být více problémů.
Jestliže jsou hadice k chladiči teplé (mírně i spodní) tak je ko termostat - ten bych vyměnil určitě, protože už jsem měl takový co někdy sedl dobře a někdy tak nějak divně zešikma a netěsnil.
Problém vaření - může být zarostlý chladič. Může být v háji vodní pumpa nebo čidlo větráku na chladiči. (nevím jestli ve tvém případě nemá dokonce dvě rychlosti)
co se týče kondenzátu, několik garážníků nezávisle potvrdilo že do tlumičů malou dírku dole a nastříkat žáruvzdornou barvou nebo něčím podobným; hlavně, že když tam ten jeden naposled ten střední díl dával, tak nic takovýho neudělal, a slavně tyll začal profukovat ve švu už po půl roce, a teď je ten střední tlumič děravej jako prase! koupil sem pro změnu slovince, očividně tlumič z tlustějšího matrošu, ale kulatej, ne zploštělej, a stál o třetinu míň, tak schválně
Netěsnej termostat se může týkat veškerýho vozatajstva s výjimkou tatrovek, es-pětek, vejtřasů, prostě všeho kapalinou chlazenýho motorstva. Jestli to je "pikouš" nebo "mates", je pro otázku termostatu celkem vedlejší.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
No, mně když se u Escorta pos... termostat, tak to mělo za následek přesně to, že se to neohřálo a ručka teploměru nepřelezla půlku. To bylo tak podivně kalibrovaný, pětina "dole" červená, pak tři pětiny "NORM" a pětina "nahoře" zas červená. No a s blbým termostatem to nepřelezlo polovinu. "Bonusem" bylo to, že to chlastalo jak nějaký ruský křáp.
Oprava za pár šupů, vyměnil jsem termostat (stál asi dvě kila) a čidlo teploty pro ŘJ, když už jsem se v tom vrtal. To stálo asi kilo. Náplň do chlazení, půl jarního odpoledne a problém vyřešen.
Oprava za pár šupů, vyměnil jsem termostat (stál asi dvě kila) a čidlo teploty pro ŘJ, když už jsem se v tom vrtal. To stálo asi kilo. Náplň do chlazení, půl jarního odpoledne a problém vyřešen.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
- Behemot
- Pod dozorem moderátorů
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 01 lis 2013, 01:00
- Kontaktovat uživatele:
Stejně mě ta fašistická jebka akorát tak už sere zase zhánět startér, 🤐 doprdele, dědek votrokovickej tam má báby co ani neumijou vyřídit vobjednáfku.
To čuráci nemůžou udělat werk co buď funguje, nebo nefunguje, místo že se jebka tváří jak hrozně startuje uf uf a leda pěkný hovno, točí to jak chcíplej důchoďák a evidentně nedochází k adiabatické kompresi, ale ke sračkakompresi a směs není schopná chytnout. A to je kůrva už ai nádrž vymytá a čistej 100% dehet s aditívem.
Du napsat do bazaru na nejaký vobří trafo a udělám si bůster, na todle nemám nervy kurvadrát.
To čuráci nemůžou udělat werk co buď funguje, nebo nefunguje, místo že se jebka tváří jak hrozně startuje uf uf a leda pěkný hovno, točí to jak chcíplej důchoďák a evidentně nedochází k adiabatické kompresi, ale ke sračkakompresi a směs není schopná chytnout. A to je kůrva už ai nádrž vymytá a čistej 100% dehet s aditívem.
Du napsat do bazaru na nejaký vobří trafo a udělám si bůster, na todle nemám nervy kurvadrát.