K: 12V trafo 500+ VA

Přístroje, součástky, náhradní díly. Náhrady součástek, kompatibilita apod.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#31 Příspěvek od danhard »

Svářečky se už taky dávno nedělají se síťovým transformátorem, hňupe.

Ale mám tu 24V trafo 2kW, to nastartuje i náklaďák :D

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#32 Příspěvek od BOBOBO »

Městskýmu křupanoj můžu dodat odkazy na desítky prodávaných svářeček s trafem . Víš zase h o v no .

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#33 Příspěvek od danhard »

Ano, poté co přesáhla sloučením Jesenice 10k obyvatel, tak se ze mě stal městskej křupan a místní JZD zkrachovalo :lol:

Uživatelský avatar
Pikofarad
Příspěvky: 1218
Registrován: 02 pro 2007, 01:00
Bydliště: 742 58

#34 Příspěvek od Pikofarad »

Celeron píše: Mám LiPol trojčlánek 4,5Ah s povoleným vybíjením 70C, takže teoreticky může dát i 300A.
To je podobné jak to udělátko z Lidlu.Ovšem se předpokládá,že je jen slabší baterka ale motor ok.Jestli jsou hin žhavičky a tlaky,tak to může točit i minuty z další baterie,s podporou hořícího papíru u sání jak za časů Praga V3S na vojně
:lol:

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#35 Příspěvek od danhard »

Taky jsme dávali V3S přečíst noviny :D

Uživatelský avatar
Pikofarad
Příspěvky: 1218
Registrován: 02 pro 2007, 01:00
Bydliště: 742 58

#36 Příspěvek od Pikofarad »

Taky byly vejtřasky připraveny na éterový šok,ale ampule někdo vyčichl,tak se praktikoval jen předehřev sání rudým právem :lol: :lol:

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#37 Příspěvek od EKKAR »

Přečíst v zimě Rudý Právo dostávaly na vojně všecky dýzláky, multikrávou počínaje a tatrovkama konče. Jenom ruský náklaďáky, tanky a bévépéčka měly v příslušenství speciální letlampy na předehřev sacího potrubí. U tater jsem o letlampách s ohřívacím nástavcem slyšel, ale nikdy neviděl používat - shodit filtr a strčit k ústí sacího kanálu zapálenej věchet z novin bylo mnohem rychlejší, než nalejvat a nahřejvat letlampu. Éterový ampule byly za dob mojí služby vyhrazený jen pro poplachový výjezdy ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#38 Příspěvek od BOBOBO »

Však ty motory dostávaly na prdel , při předčasných zápalech s eterem .

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#39 Příspěvek od Celeron »

Pikofarad píše: Jestli jsou hin žhavičky
Žhavičky mi nejdou v C4 HDI 1,6 už několik let. Aspoň to tvrdí diagnostika. Protože jsou zapečený a nejdou vyndat, kašlu na ně. Motor vymrzlej na -10 °C se i bez nich našlápne na max druhý převalení, kór teď co mám úplně novej startér. :wink:
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
dracekvo
Příspěvky: 402
Registrován: 10 úno 2009, 01:00

#40 Příspěvek od dracekvo »

BOBOBO: tak mi prosím dej odkaz na nějakou svářečku MIG/MAG, kde by se nastavoval proud.
Už z principu funkce té svářečky se mi to moc nezdá. Viděl jsem i dost drahých strojů a všechny byli na principu nastavení napětí.

Uživatelský avatar
Behemot
Pod dozorem moderátorů
Pod dozorem moderátorů
Příspěvky: 1598
Registrován: 01 lis 2013, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Behemot »

danhard píše:Svářečky se už taky dávno nedělají se síťovým transformátorem, hňupe.

Ale mám tu 24V trafo 2kW, to nastartuje i náklaďák :D
ty levný svářečky s trafem, ty lepčí se spínaným trafem na 60-100 kHz
BOBOBO píše:Kond je k ničemu . Chtěl jsem to stavět . Mám tři Cčková trafa 220/12 a tak jsem je chtěl hodit na 3fáz , takže klasika poctivý carstar . V garáži i po pozemku 3fáz běžně mám . No spíše se starám o baterky a toto jsem po prodeji poslední Š120 nechal ladem .
starat se můžeš jak chceš, pokaváď některý ty sráče měsíce stojí, jinde zase něco akunu žere že je za tejden z půlky vybitá, pak máš zas unavenej startér (už sem dal repas, při roztáčení zní jak dyž to točí kolomotívou, netuším, co s tím dědek votrokovickej dělal :lol: ) apod., pak na zavdušněný palivový vedení atd., žádný hračky na to nepomůžou, když může být nutný točit třeba v kuse 30 sekund
BOBOBO píše:Však ty motory dostávaly na prdel , při předčasných zápalech s eterem .
jo, úplně supr to není, navíc denbráven udělal nějaký jiný složení éterovýho spreju a je to teď mnohem horší, eště NIGDY mi na něj nic nechytlo (na předchozí celkem OK); taky průser tohodle s těma žhavičkama je, že je nutný po nafoukání éteru točitatočitatočit, nikoli točit chvílu a pak zkoušet znova žhavit, páč to pak práskne v předkomůrce, naposled mi to prošlehlo sacím boxem až do filtru a do papíru propálilo díru, kůůůrva :lol:
Celeron píše:
Pikofarad píše: Jestli jsou hin žhavičky
Žhavičky mi nejdou v C4 HDI 1,6 už několik let. Aspoň to tvrdí diagnostika. Protože jsou zapečený a nejdou vyndat, kašlu na ně. Motor vymrzlej na -10 °C se i bez nich našlápne na max druhý převalení, kór teď co mám úplně novej startér. :wink:
u turba to nemá takovej význam, mají zhruba poloviční kompresní poměr, což za chodu roztočený turbo dohání tím, že zvyšuje tlak v sání o 60-120 %, takže celkovej tlak při kompresi je podobnej; taky vstřiky mají o polovinu větší tlak a lepší rozprášení směsi tak, že by měla být z větší části odpařená přímo ve válci; startuje to ale v atmosférickým režimu a tomu úměrně je dávkovaný palivo, takže turba mají výrazně lehčí starty, než atmodehty

drtivá většina atmosférickejch dehtů s předkomůrkou by v takové kose bez funkčních žhaviček nastartovala tak možná po DVOU MINUTÁCH TRVALÝHO TOČENÍ (esli by neco takovýho nejakej startér snesl, podle mě by se přehřál) až by se prostě kompresama válce a předkomůrka zahřály na vyšší desítky °C tak, aby došlo při vstřiku do víru vzduchu k odpaření a ve válci se (už plynná) fáze rovnou vznítila; po celou tu dobu bude to točení stejně pracný, pže startér prostě musí dělat velkou kompresi

Uživatelský avatar
Behemot
Pod dozorem moderátorů
Pod dozorem moderátorů
Příspěvky: 1598
Registrován: 01 lis 2013, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od Behemot »

furt sem nevymyslel žádnou slušnou bednu, do které to dát, tak když by někdo měl, něčeho pěknýho ho zbavím

buď ať to má, nebo se na to dají dát kolečka, a je to trochu stabilní (takže né žádný rozvaděče půl metrů na půl metru, ale hloubka 15 :lol: )

Odpovědět

Zpět na „Sháňka po přístrojích, součástkách nebo náhradních dílech“