Garančka ve značkovém servisu-ano či ne
Moderátor: Moderátoři
Garančka ve značkovém servisu-ano či ne
Představte si 3 roky staré auto, nájezd 40k km, prodloužená záruka na 4 roky nebo 100k km. Podmínka záruky je pravidelné povinné každoroční absolvování garanční prohlídky kde už 2x měnili olej a filtr za 8 000,- 10 000,-. Nyní by měla následovat další garančka, která bude obnášet kromě oleje pravděpodobně výměnu chladící a brzdové kapaliny + .... Nedokážu odhadovat cenu ale tipuju že nebudu daleko od 15-18k. Jeli by jste nebo zahodili rok záruky? Olej a filtr vyměním sám s náklady 1500,- Brzdovku a chladící měnit po 3 letech je zhovadilost.
..to bude jen ňákej odpůrek
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Cena do 1 M, auta neměním jak fusekle. Spíše se snažím abych z něho vytěžil co nejvíce. Nějaká kravina mě v záruce nerozhází. Ledacos si raději dám do kupy sám a pořádně, což mě kolikrát vyjde levněji něž cesta do servisu a min ztracený den. Spíš je ve hře nějaká fatální motorická závada. Já vím, je to loterie. Ono je taky otázka, jak by se značkový servis při takové fatální závadě tvářil a jak by to nakonec opravdu dopadlo.
Naposledy upravil(a) mi-ro dne 26 úno 2023, 20:10, celkem upraveno 1 x.
..to bude jen ňákej odpůrek
Když máš na opici, tak měj i na banány, že? Normální zlodějna, protože já mám Toyotu dvanáctý rok a brzdovku nebo chladící směs jsem ještě neměnil a nevidím žádný logický důvod ani teď měnit stejně jako původní baterku. S výměnou po třech letech bych je naplno poslal do prd.ele a určitě bych do jak nutnou výměnu neviděl ještě 5-6 let. Jako bonus ti čtvrtý rok asi budou měnit i olej v převodovce a pátý rok se to podělá všechno. U auta za 1 M a s nájezdem 40 tkm se na motoru nemá co pokazit a to do toho počítám i škodovky.mi-ro píše:Podmínka záruky je pravidelné povinné každoroční absolvování garanční prohlídky kde už 2x měnili olej a filtr za 8 000,- 10 000,-.
...
...
Před dvěma léty jsem měnil svíčky, na podzim jsem měnil vpředu kotouče a destičky, ale stoprocentně by se o tom muselo přemýšlet až na jaře - prostě jsem se jen tak nudil. Jinak jen klasika jako olej, filtry, gumy. Jen se potvrzuje, že auto bez bouračky s normálním servisem (olej, olejový filtr, vzduchový a pylový filtr po 10 tkm, střídání pneumatik) vydrží aspoň 6-8 let jak nové, když ho občas i umeješ a hrabe si na tom jen ten záruční servis.
Jestli si to umíš udělat sám, tak nevím, o čem dál přemýšlíš.