Problém s váhou vzduchu
Moderátor: Moderátoři
Obtok jsem kontroloval tak že jsem odpojil hadičku a zkoušel cucat hubou. Táhlo regulace chodí volně a bez ztráty podtlaku v baňce a hýbe se v závislosti na otáčkách. Chyba overboostu vyskočí jen při hodně prudké akceleraci ale ne vždy. Momentálně je stav takový že akcelerace je pomalá jakoby motoru chyběl vzduch a čekám až servis bude mít volno. Další věc je, že mě asi přibrzďuje jedno zadní kolo, zeptám se blbě- může díky tomu řj omezovat výkon? Mám 4x4
Pribrzdené koleso nemôže spôsobovat znížený výkon. To by si musel mat už zhorený kotúč a vytečené ložisko,aby si to cítil na výkone.
Ja si myslím,že 10 min. diagnostiky( nie vyčítanie a mazanie chýb) odhalí,kde je problém.
Dnes som riešil Ford Fiesta 1.5 Tdci . Majitel prišiel už z diagnózou..... "vymen my turbo.vôbec to netahá"..... Nakoniec problém triviálny. Zaseknutá regulácia. Zatuhnutá banka v zatiahnutej polohe. Auto po zvýšení otáčok automaticky padalo do núdzáku z dôvodu vysokého tlaku v saní.
Ja si myslím,že 10 min. diagnostiky( nie vyčítanie a mazanie chýb) odhalí,kde je problém.
Dnes som riešil Ford Fiesta 1.5 Tdci . Majitel prišiel už z diagnózou..... "vymen my turbo.vôbec to netahá"..... Nakoniec problém triviálny. Zaseknutá regulácia. Zatuhnutá banka v zatiahnutej polohe. Auto po zvýšení otáčok automaticky padalo do núdzáku z dôvodu vysokého tlaku v saní.
U 4x4 to nějak spíná přes senzor ABS, dnes jsem si všiml že "zagumuje" jedno zadní kolo ve vyšší rychlosti, 4 kvalt. Jinak regulaci zatuhlou nemám. Diagnostika ukázala ten problém s váhou
Mechanik mě po telefonu sdělil, že buď to přes diagnostiku zjistí už za čtyři hodiny, a pokud ne tak to bude testovat týden
Mechanik mě po telefonu sdělil, že buď to přes diagnostiku zjistí už za čtyři hodiny, a pokud ne tak to bude testovat týden
Omezovat výkon může, ale muselo by to být stylem že používáš brzdy - tedy ne mechanicky přímo na kole. Pokud u Fiata přišlápnu mírně brzdový pedál - spínač sepnut , ale ještě nedochází k brždění je citelně omezen výkon motoru. Nicméně na diagnostice je pak porucha brzdového spínače brzdového pedálu - sporadická.
Jinak ještě edit. Nemám ESP, ASR a mám jen předokolku. Jak se to chová s ESP a ASR netuším - to do výkonu hrabat může
Jinak ještě edit. Nemám ESP, ASR a mám jen předokolku. Jak se to chová s ESP a ASR netuším - to do výkonu hrabat může
Internet - metla lidstva
Zdravím, takže po několika dnech testování, simulací a studování grafů, je závěr takový že veškeré komponenty fungují jak mají, nikde není problém .Nicméně auto je pořád zdechlé, a spíš to vypadá na mechanickou závadu turba, mám čekat až se to projeví tak že to zaregistrujte řj ale preventivní výměna turba je podle něj zbytečná
Øešil jsem na autì známého (opel corsa, motor X10XE) problém s motorem, došlo i na výmìnu váhy vzduchu. Na pùvodním díle který byl v autì je na snímaèi dioda, která podle mì snímá teplotu. Jiný úplnì nový snímaè ale tuto diodu nemìl, pouze je tam nakreslena. Bez ní ukazuje diagnostika nesmyslnou teplotu nasávaného vzduchu, po doplnìní diody je hodnota teploty normální. Udivuje mì že se nový díl prodává bez té diody, proè? To je nìjaká bìžná praxe že si ji tam musí mechanik doplnit sám tu diodu? Nebo to má jiný dùvod?