Nedůstojné divadlo u Jílkové v televizi.
Moderátor: Moderátoři
Nedůstojné divadlo u Jílkové v televizi.
Škoda, že jsem se nedíval. Tam musela být ale parta lhářů.
https://www.testyojetin.cz/elektromobil ... romobilech
https://www.testyojetin.cz/elektromobil ... romobilech
Tady je frikulín Hataš se vzděláním z hnojárny (obor přesně nevím) vs. odborník prof. Macek z ČVUT.
Elektromobily ano, ale rozhodně ne dnešním způsobem (bolševické zákazy, propaganda, nátlak, lži...). Prostě pouze přirozeným vývojem a až to technicky dozraje (všeobecně včetně všech souvislostí, i těch "neviditelných").
Tady je ten pořad z ČT, pokud má někdo žaludek na to, aby se podíval.
Elektromobily ano, ale rozhodně ne dnešním způsobem (bolševické zákazy, propaganda, nátlak, lži...). Prostě pouze přirozeným vývojem a až to technicky dozraje (všeobecně včetně všech souvislostí, i těch "neviditelných").
Tady je ten pořad z ČT, pokud má někdo žaludek na to, aby se podíval.
Kdo chce, hledá způsob;
kdo ne - hledá důvod.
Ze dvou možností často volím tu třetí.
kdo ne - hledá důvod.
Ze dvou možností často volím tu třetí.
- jardafiala
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 20 čer 2010, 02:00
- Bydliště: Česká Lípa
Ti zelení magoři lžou kudy choděj. A opečovávané děti, které je sledují a neumí si udělat vlastní názor (protože nerozumí čtenému textu) z toho potom mají psotníček, dnes nazývaný enviromentální úzkost.
Naposledy upravil(a) jardafiala dne 07 bře 2023, 13:39, celkem upraveno 1 x.
Tady a řetězově dál se dá (trochu) dohledat financování toho spolku, kde Hataš řediteluje.
Při letmém (!) procházení klasická parazitická struktura, žijící z dotací (tedy jim to všichni platíme).
Při letmém (!) procházení klasická parazitická struktura, žijící z dotací (tedy jim to všichni platíme).
Kdo chce, hledá způsob;
kdo ne - hledá důvod.
Ze dvou možností často volím tu třetí.
kdo ne - hledá důvod.
Ze dvou možností často volím tu třetí.
Súčasťou grindílu ako zámienkou akejsi záchrany zemegule nie je len spásonosná myšlienka zatrhnúť súkromné vlastníctvo všetkých spalovákov (a potenciálneho dovozu ďalšieho čínskeho sajrajtu), ale, ako všetci vieme, stopka konzumu mäsa (a nahradenia napríklad červami), spotrebe dreva, uhlia, plynu a inými vykurovacími prostriedkami po ktorých by ježiško z oblohy zaplakal; odzbrojenie pod zámienkou zákazu olova, umelo vyvolané krízy a vojenské konflikty z oboch strán; ideologická propaganda - národy prežitok, pohlavia prežitok, morálka prežitok či iná diverzia, nech sa spochybňuje čo i len vlastná existencia. V skratke, ideálne podhubie pre sprostý substrát. Pričom, plány sú oveľa ambicioznejšie, iba sa k nim salámovou metodou pristupuje.
Plus, k tomu takmer každodenná masírka fašizmom, antisemitizmom, či rôznym iným -izmom a človek si rýchlo domyslí, že za tým Čina ako štát z väčšej časti asi nebude, i keď bohvie. To obzvlášť, že tieto regule budú platiť iba pre rovných, nie pre tých rovnejších. Už iba tie raťafáky narovnať, a budú už upe najrovnejší.
Plus, k tomu takmer každodenná masírka fašizmom, antisemitizmom, či rôznym iným -izmom a človek si rýchlo domyslí, že za tým Čina ako štát z väčšej časti asi nebude, i keď bohvie. To obzvlášť, že tieto regule budú platiť iba pre rovných, nie pre tých rovnejších. Už iba tie raťafáky narovnať, a budú už upe najrovnejší.
To není jen lithium, to je i nikl, mangan a taky nezanedbatelný množství mědi - na každý jedno elektrooblbovadlo navíc proti vozidlu srovnatelný přepravní kapacity, ale poháněnýmu přímo vnitřním spalováním uhlovodíků ...bdn píše:Ti zastánci BEV se tváří jako by litium rostlo běžně na stromech a 1kWh z každé zásuvky bylo za 1kč v neomezeném množství. Ignorance až na půdu. Ne nadarmo již ve VW odvolali svého BEV vizionáře Herberta D.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Když už jsme u tématu změny paliva pro auta: já osobně bych byl nejlépe pro vodík a ten spalovat ve víceméně klasickém motoru. Vyrábět by se mohl kdekoliv, kde je dost vody a slunečního záření a přepravovat podobně jako zemní plyn. Bonusem by byla výroba kyslíku
Vím, že jeden z největších problémů je, jak ho v dostatečném množství a přitom bezpečně skladovat v autě. Nicméně kdyby se tomu věnovalo stejné úsilí, jako tlačení elektromobilů, tak už to možná bylo jinde...
Zatím mám pocit, že těch pár modelů, co na vodík jezdí, je zcela na okraji a ještě k tomu jim čas od času zruší nějakou z těch několika plnících stanic.
Berte to jen jako názor "okolojdoucího", třeba je tu někdo znalý, kdo se k věci vyjádří líp.
Vím, že jeden z největších problémů je, jak ho v dostatečném množství a přitom bezpečně skladovat v autě. Nicméně kdyby se tomu věnovalo stejné úsilí, jako tlačení elektromobilů, tak už to možná bylo jinde...
Zatím mám pocit, že těch pár modelů, co na vodík jezdí, je zcela na okraji a ještě k tomu jim čas od času zruší nějakou z těch několika plnících stanic.
Berte to jen jako názor "okolojdoucího", třeba je tu někdo znalý, kdo se k věci vyjádří líp.
Kdo chce, hledá způsob;
kdo ne - hledá důvod.
Ze dvou možností často volím tu třetí.
kdo ne - hledá důvod.
Ze dvou možností často volím tu třetí.
Od vodika sa da prejst este dalej a vyrobit nejaky uhlovodik, ktory sa da bez problemov skladovat. Ako bonus sa tam vyuzije CO₂. Vsetko je ale energeticky narocne.
Naposledy upravil(a) rnbw dne 07 bře 2023, 18:30, celkem upraveno 1 x.
Největší problém vodíku je v tom, že dneska už by se na něm nenapakovalo takový množství "environmentálních odborníků", jaký se dokázalo přicucnout k cecku zvanýmu "elektrodebilita" ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Největší problém vodíku je pouze ten, že zatím jde ekonomicky vyrábět pouze ze zemáku a z ropy... Že se se komerčně ve větším vyrábí rozkladem vody je blud.
Z loňských cca 60 miliónů tun se elektrolýzou vyrobilo pouze 4%. Dokud nebudou v provozu jaderný reaktory čtvrtý generace, tak levnej vodík z vysokoteplotní elektrolýzy nikdy nebude.
Nevěřící a ekoteroristi ať si to laskavě nastudují.
Z loňských cca 60 miliónů tun se elektrolýzou vyrobilo pouze 4%. Dokud nebudou v provozu jaderný reaktory čtvrtý generace, tak levnej vodík z vysokoteplotní elektrolýzy nikdy nebude.
Nevěřící a ekoteroristi ať si to laskavě nastudují.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!