Class D zesilovač 7700W
Moderátor: Moderátoři
Class D zesilovač 7700W
Stejně jako minule je to oscilátor pravoúhlého průběhu s amplitudou 260V na 400kHz s pulzně šířkovou modulací, na SMPS pracuji a přidám později.
Jsou to Schottky diody MBR6045 v propustném směru a vedle SBR zpětné diody na obchvat interních diod v mosfetech, 12 spínacích tranzistorů IXFX94N50 je vedle sebe uprostřed po jednom.
To celé proto, aby doba zotavení vnitřních diod nebrzdila oscilátor a nezatěžovala příčným proudem, součástí zapojení je generátor mrtvého času.
To celé proto, aby doba zotavení vnitřních diod nebrzdila oscilátor a nezatěžovala příčným proudem, součástí zapojení je generátor mrtvého času.
Používám vzduchem chlazený fechraly 4R , 8R s keramickými jádry 5.7kW +5.7kW, nyní to napájím spínaným zdrojem 260VDC 34A, stavím ale nový kompaktní zdroj, aby se vešel do podobného šasi jako zesilovač na jádrech EI60 PC40, protože mají velké okénko, primáry i sekundáry licna, topologie plný most s nábojovými pumpami a totem pole, zapojení je stejné jako u zesilovače včetně ochran, všechny polovodiče od IXYS 8x IXFX94N50, rychlé usměrňovače DSEI60-12, kondenzátory Rubycon 450V, kombinace releového a PWM softstartu, napěťová a dvojitá proudová zpětná vazba, výstupní tlumivky na jádrech T200-52B, akorát to běží na 27kHz.
Nabíječku na auto asi nemá význam stavět, měnič ani trafo v tom není, do auta leze střídavý proud, PFC, DC/DC 400, nebo 800V měnič, trafo a výstupní usměrňovač je součástí auta.
Nabíječku na auto asi nemá význam stavět, měnič ani trafo v tom není, do auta leze střídavý proud, PFC, DC/DC 400, nebo 800V měnič, trafo a výstupní usměrňovač je součástí auta.