Zablokovaný auto.
Moderátor: Moderátoři
Přesně tohle: https://www.zbozi.cz/vyrobek/amio-02852/ jsem pořídil do auta a připojil přímo na baterku, abych věděl, jak moderní auta nabíjejí(spíš nenabíjejí). Zatím to chodí asi rok bez problému. Napětí v palubní síti a zásuvce se může lišit od baterky v závislosti na zatížení sítě. Víte, že auta teď dobíjejí baterku jen chvilku po nastartování a pak čekají až budete brzdit? Pak nabíjejí naplno, takže kdo málo brzdí má furt vybitou baterku. Proto baterky jsou teď spotřební zboží na pár let.
Naposledy upravil(a) jasnap dne 05 dub 2023, 17:25, celkem upraveno 1 x.
Moje koupená rok stará to nikdy neudělala, četl jsem to až o novějších Octáviích. Každopádně se to dá vypnout, stejně jako pískání při +4°C.rnbw píše:Uz prva Fabia trpi nadmernou "ineligenciou". Odomknes auto, kluce nechas vnutri a na chvilu odides. Ked sa vratis, auto je zamknute a kluce vnutri... Staci vadny spinac dveri.
- PotPalo
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
- Bydliště: BA-Petržalka :(
- Kontaktovat uživatele:
Na škole sme vyrábali nejakú krabičku do auta s troma LEDkami signalizujúcimi napätie, zmestilo sa to do starej krabičky asi od tiktakov (oranžová nepriesvitná). Keby bol záujem môžem skúsiť pohľadať schému a popis.
Naposledy upravil(a) PotPalo dne 05 dub 2023, 22:39, celkem upraveno 1 x.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.
BaTest, Belza ZDE, lze najít kýbl dalších variant ...PotPalo píše:Na škole sme vyrábali nejakú krabičku do auta s troma LEDkami signalizujúcimi napätie, zmestilo sa to do starej krabičky asi od tiktakov (oranžová nepriesvitná). Keby bol záujem môžem skúsiť pohľadať schému a popis.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Mně to samý udělal jednou roomster - naštěstí ráno doma před barákem a mě stačilo zvoněním vzbudit manželku, aby mi donesla náhradní klíč. Od tý doby taky zásadně klíček do kapsy a dávám si bacha i při zimním škrábání, abych si nezabouchnul dveře u nastartovanýho auta - aspoň si nechávám otevřený okno. Kolega to měl horší, tomu se zamknul scénik ráno před barákem taky nastartovanej - ale on ho měl z bazaru a dostal k němu jen jeden klíč. Tenkrát to jistil kámen a okýnko za 5 500,- ....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Na Citrónu C4 je taky dobrá věc, po chcípnutí motoru se do asi 3minut převrátí do "economy módu". V něm nejde vůbec nic, zabržděný kola, takže nejde odtáhnout, nejde štěkadlem odemknout ani zamknout, zavřít elektrický okýnka, prostě nic. A z něj se dá dostat jedině když se znova nastartuje. Nojo, ale když se pokaká startér, jako se to stalo mě, tak prostě nic. Odpojovač baterky to nevyřeší. Ale prý to spolehlivě schodí připojit na nabíječku s nastaveným proudem aspoň 10A. Nojo, ale na potvoru se to zrovna stane mimo civilizaci v závěji nad Olešnicí v Orlickejch horách. Ten prudkej napěťovej skok ten economy mód schodí.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
To že dnešní EKO auta nabíjejí rekuperací- při brždění motorem vím dávno. Napětí na baterce lítá jak chce. Proto mi přestal fungovat spínač palubní kamery, který byl nastavený TL431 na 14V a nelze najít optimální napětí aby to 100% fungovalo. Navíc když se do toho se.re START-STOP systém.
..to bude jen ňákej odpůrek
Radsej si to prever na regulovatelnom zdroji, ci to skutocne meria.dvorak píše:Mám v autě také podobný adapter z ebay, zobrazuje napětí + teplotu.
Při jízdě to ukazuje stále asi 14.2 V, nevšiml jsem si,, že by napětí spadlo.
Dobíjení je zřejmě OK, jelikož auto je vyrobeno na podzim 2015 a baterie je původní !
Ja som si v januari objednal tiez nieco podobne:
Je to z PRC, takze doveruj,ale preveruj bolo na mieste. Po pripojeni na regulovatelny zdroj bolo na display tvrdosijnea jedno napatie od 8 po 16V na zdroji. Rozobral som ten zaaaazrak, okrem displeja (spravne vyrobeneho na zobrazovanie jedneho cisla) voltmeter neobsahoval nic viac
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Poziadal som vratenie penazi, lebo FAKE,aj prisli, takze teraz to mam ako rozvodku, do ktorej som si "prilepil" jednoduchy modul voltmetra. Ten aj meria.
Tak to vypadá, že se žlutotlamej ryboksichtej PRCák poučil od automobilek, který začaly před cca 20 lety tvrdit, že ručičky ukazující za jízdy proměnlivý údaje jen rozptylujou pozornost řidiče a je lepší údaj na nich elektronicky korigovat tak, aby ukazovaly pokud možno stabilní uklidňující hodnoty nebo je dokonce úplně vypustit ... Takže namísto teploměru chladicí kapaliny, plynule ukazujícího průběžnou hodnotu, máte dřív jen červenou kontrolku přehřátí, někdy od roku 2010 upravenou na dvoubarevnou - za studena modrou, při přehřátí červenou - ale nikde nemáte napsaný, při kolika °C hasne modrá nebo se rozsvěcí červená ... pokud se teda vůbec rozsvítí...miroja píše:Radsej si to prever na regulovatelnom zdroji, ci to skutocne meria.dvorak píše:Mám v autě také podobný adapter z ebay, zobrazuje napětí + teplotu.
Při jízdě to ukazuje stále asi 14.2 V, nevšiml jsem si,, že by napětí spadlo.
Dobíjení je zřejmě OK, jelikož auto je vyrobeno na podzim 2015 a baterie je původní !
Ja som si v januari objednal tiez nieco podobne:
Je to z PRC, takze doveruj,ale preveruj bolo na mieste. Po pripojeni na regulovatelny zdroj bolo na display tvrdosijnea jedno napatie od 8 po 16V na zdroji. Rozobral som ten zaaaazrak, okrem displeja (spravne vyrobeneho na zobrazovanie jedneho cisla) voltmeter neobsahoval nic viac![]()
...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)