Babeta nestartuje za studena.

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#16 Příspěvek od Sandal »

Mám doma 210ku, na který jsem jel naposledy jako náctiletej. Samo, že převrtanej karbec,větší koleno z karbecu, portovanej válec, větší řetězový kolo...jela jak brus, jezdila 60. Kdoví, jestli by ještě vůbec po těch letech chytla.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#17 Příspěvek od EKKAR »

Na bábinu se vyplatí i dnes investovat do talijánskýho karbíku dellOrto, má lepší vnitřní aerodynamiku a umí líp zvládat vyšší otáčky i prudký přechody otáček - to původní jikováckej tak dobře neumí....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#18 Příspěvek od kutilmil »

Divajte sa na tú špinu smradľavú. Furt nedá pokoja. Furt zlobí a zlobí!
Prosím EKKARa, aby na moje príspevky nereagoval a do mojich vlákien nepísal. Ďakujem.

Uživatelský avatar
konosuke
Příspěvky: 9483
Registrován: 18 pro 2006, 01:00
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

#19 Příspěvek od konosuke »

Jawa 50 / 23 mustang byla pěkná malá motorka italského designu, motor
sice z pincka ale, vše dobře přístupné (indukčka, karburátor...) bez krytů
a kapotáže. Dnes je paradoxem že na cestě nepotkáte, pionýra 21 ano.
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)

Uživatelský avatar
Killroy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4147
Registrován: 08 pro 2007, 01:00
Bydliště: Plzeňsko

#20 Příspěvek od Killroy »

kutilmil píše:Divajte sa na tú špinu smradľavú. Furt nedá pokoja. Furt zlobí a zlobí!
Už jsem ti jednou tady napsal, abys to překopal na zapalovací jednotku GYT. Mají to všude a celkově se chování té Babetty zlepší. I studené starty.
Co se týče karburátoru dellOrto, může být, ale počítej s tím, že to bude o dost hlučnější. Je tam jinak udělané sání vzduchu a nesaje to přes rám jako původní Jikov. Já sám tam dellorto nemám, nechtěl jsem ho právě díky tomu. A jsem jsem s původním Jikovem spokojený. Pokud se dobře sešteluje, tak to jede.

K ceně Babetty 210: vystřídal jsem jich několik a poslední jsem koupil asi v roce 2013 za 5,5tis. Původní stav včt. originálního laku, nádrž a víka motoru už ne popis ZVL ale JAWA, rok výroby 1987.
Namontován GYT, těžké II pakny a jiné zadní tlumiče. Neprodal bych jí ani za trojnásobek.

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#21 Příspěvek od Sandal »

konosuke píše:Jawa 50 / 23 mustang byla pěkná malá motorka italského designu, motor
sice z pincka ale, vše dobře přístupné (indukčka, karburátor...) bez krytů
a kapotáže. Dnes je paradoxem že na cestě nepotkáte, pionýra 21 ano.
To jo. Kdyby ti dnešní veteránisti viděli, jak jsme ty motorky v mládí prasili. Lítalo se s tim po lesích, bahnem, furt se někde padalo, kryty jsme odšroubovali, vejfuky vykuchali...to byly Mustangy, Pionýry, Jawy 175, 250. Děda toho měl plnou stodolu, tak jsme vždycky něco zprovoznili, čórli mu z garáže benzín, olej, a už se pádilo. Kurňa to byly časy. Policajti nás honili po poli...Jednou mě zelenej orgán chytil a povidá: vem si aspoň helmu, vole! Našláp svoji 350 a odjel. Mě bylo asi 12 let a jel jsem na Jawě 250 :roll:
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#22 Příspěvek od kutilmil »

Killory: ten gyt tam je uz straaasne dávno. Mimochodem pepan mal asi pravdu.......
Prosím EKKARa, aby na moje príspevky nereagoval a do mojich vlákien nepísal. Ďakujem.

Uživatelský avatar
Killroy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4147
Registrován: 08 pro 2007, 01:00
Bydliště: Plzeňsko

#23 Příspěvek od Killroy »

kutilmil píše:Mimochodem pepan mal asi pravdu.......
No samosebou. Dalším problémem může být i starý benzín. I to už mi kdysi vyučilo.. :)

Uživatelský avatar
MiraSt
Příspěvky: 1202
Registrován: 19 dub 2008, 02:00
Bydliště: Fryčovice

#24 Příspěvek od MiraSt »

Mám v jedné lehké a v druhé těžké. Lehké přepínají později no a ty těžké prakticky ihned.
Proč chcete měnit karburátor? To pojedete na závody?
Původní zapalko je velice dobré..... No.. Staré kleklo tak jsem si postavil nové. Jiskru to dává jak byk. Vyzkoušeno názorně když jsem měl na svíci jenom kabel a zkoušel jsem jak dalece můžu natáhnout oblouk na svíčce až to zdechne. 15mm.
V novém zapalku jsem použil kond běžný, elektrolytycký. Laboroval jsem s hodnotou a musí být 8-10 mikro. 40 volt. Vetší nebo menší kapacita snižuje jiskru. Fachčí to už deset let. A to na ni denně jezdím do práce. Mimo jiné jízdy...
Krabička je od Tic Tac bonbóny a zalité to je kalafunou.
Přílohy
P5020042 1 1.jpg
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#25 Příspěvek od BOBOBO »

Jasná zpráva , jaro a starý benál . Ostatní jsou zase vědecké kreace . Rada pro všechny - poslední nádrž na podzim s nejlepším benálem , co seženete např. verva 100 a jaro bez problému i se zbytkem .

Uživatelský avatar
konosuke
Příspěvky: 9483
Registrován: 18 pro 2006, 01:00
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

#26 Příspěvek od konosuke »

Nový "pařez" je na cestě...
(ale raději bych renesanci stadiona event. s úpravou zapalování na
způsob babetty)
pincek
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#27 Příspěvek od pepik9 »

Jednosedadlový mě moc nebraly, ale tohle je vyloženě hnusný. A přední vidlici s kapotáží světla jakoby sebrali z 250-ky.

Uživatelský avatar
salus
Příspěvky: 76
Registrován: 03 led 2019, 01:00
Bydliště: Chrudimsko

#28 Příspěvek od salus »

Vždyť se to vůbec nebude vyrábět. Chce to přečíst si článek do konce, je tam jasně napsáno že je to jen "vizuál".
Mimochodem taky se mě to nelíbí.

Uživatelský avatar
konosuke
Příspěvky: 9483
Registrován: 18 pro 2006, 01:00
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

#29 Příspěvek od konosuke »

Ale no ovšem, než hledat řešení lépe napsat že "to stejně nepůjde"
typiše čechiše přístup...nám už pomoci není.
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#30 Příspěvek od pepik9 »

Aby se to "dalo vyrábět", musí být pespektiva prodeje v desítkách tisíc kusů za přijatelnou cenu. Tady to je čistě čs retro, které nikoho mimo republiku nikoho neosloví a doma by byl odbyt sotva v desítkách kusů ročně. Viz elektroprase. S typickým českým přístupem to nemá nic společného, klidně tu výrobu rozjeď.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“