O náklaďákách a tak... (odděleno)
Moderátor: Moderátoři
Agregát ti bude plat prtnej, když ti nad makovicí ve 100km někdo odpálí půl megatuny. Na internet se pak budeš koukat leda tak při svíčce, švéďáku - protože vzniklej EMI ti nepřežije prakticky žádná elektronika a elektrotechnika ... takže ta klika tě tutově nemine! A bude úplně jedno, kolik bude ta líza mít obsah, protože ty se s ní nebudeš moct ani barevně vyfotit!
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Tak upřesním jak to bylo u nás s uloženou technikou. Byla dvojí. Jedna zakonzervovaná. To byly KRAZy, UAZy ,ZILy a ještě jiné, ruské potffory. Ty měly zavoskované kabiny (takovou voskovanou pásku přes všechny možné spáry), černé gumy a ještě nevím co. Byly to nové auta.
Pak byly tzv. eNZety. (Nedotknutelné zásoby). Jednou ročně rukovali záložáci a tak jsme jim museli připravit techniku. No, vejtřasky. Byly rok uložené v tom skladě a bylo to to samé auto kterým jsem jezdil (R3A). No prostě skoro nové auto se kterým se nijak nejezdilo. Mělo plnou nádrž nafty a v koutě skladu byly suché akumulátory s barelem kyseliny. Po nasazení baterek jsme se to snažili nastartovat. A ani nááhodou to nechtělo chytnout. Po roce stání ve skladě. Museli jsme použít APS (startovací vozík) a ani to nechtělo chytnout. Zatím se začlo kouřit ze startéru. Z výfuku to kouřilo až basta. Dopadlo to tak, že jsme to zapřáhli na tyč a taháním po dvoře tak dlouho až to blaflo. Bylo to v létě. Dávám tomu příčinu, že v tom byla stará nafta. A ještě jeden postřeh. V mojim autě jsem měl sundané hlavy válců a všechny měly prasklinu na obě strany od vstřikovací trysky. Ale to auto chytlo i v zimě když se mu dalo přečíst rudé právo. Ty nové veésky měly kompres jak sfiňa tak to asi proto nechtělo chytnout.
Dělal jsem to dvakrát ve službě vlasti. A pak v březnu LP 1984 jsem to svoje R3áčko spolu s OT62 naložil na vagon a se šedesáti ostrými a samopalem k tomu jako doprovod jsem to odvezl do VOP 065 Český Těšín. A za čtrnáct dnů do civilu. Mám ve vojenské knížce, že jsem s ní najel 10 150km. Kdoví kde je jí konec....... Ale měl jsem ji rád. I tu elektrocentrálu co měla jako příslušenství radiostanice.
Fungovala celé dva roky.
Právě teď jsem si přečetl, že jsem byl vyřazen z vojenské evidence. Tak to je fajn. Už rukovat nebudu.
Pak byly tzv. eNZety. (Nedotknutelné zásoby). Jednou ročně rukovali záložáci a tak jsme jim museli připravit techniku. No, vejtřasky. Byly rok uložené v tom skladě a bylo to to samé auto kterým jsem jezdil (R3A). No prostě skoro nové auto se kterým se nijak nejezdilo. Mělo plnou nádrž nafty a v koutě skladu byly suché akumulátory s barelem kyseliny. Po nasazení baterek jsme se to snažili nastartovat. A ani nááhodou to nechtělo chytnout. Po roce stání ve skladě. Museli jsme použít APS (startovací vozík) a ani to nechtělo chytnout. Zatím se začlo kouřit ze startéru. Z výfuku to kouřilo až basta. Dopadlo to tak, že jsme to zapřáhli na tyč a taháním po dvoře tak dlouho až to blaflo. Bylo to v létě. Dávám tomu příčinu, že v tom byla stará nafta. A ještě jeden postřeh. V mojim autě jsem měl sundané hlavy válců a všechny měly prasklinu na obě strany od vstřikovací trysky. Ale to auto chytlo i v zimě když se mu dalo přečíst rudé právo. Ty nové veésky měly kompres jak sfiňa tak to asi proto nechtělo chytnout.
Dělal jsem to dvakrát ve službě vlasti. A pak v březnu LP 1984 jsem to svoje R3áčko spolu s OT62 naložil na vagon a se šedesáti ostrými a samopalem k tomu jako doprovod jsem to odvezl do VOP 065 Český Těšín. A za čtrnáct dnů do civilu. Mám ve vojenské knížce, že jsem s ní najel 10 150km. Kdoví kde je jí konec....... Ale měl jsem ji rád. I tu elektrocentrálu co měla jako příslušenství radiostanice.
Fungovala celé dva roky.
Právě teď jsem si přečetl, že jsem byl vyřazen z vojenské evidence. Tak to je fajn. Už rukovat nebudu.
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.