K cemu je tato civka?
Moderátor: Moderátoři
Kostřičky se dají vytočit na soustruhu, třeba z Delrinu (POM, Eracetát a kdoví jaký další názvy). Ale ty jadýrka bude problém. Pokud si to dobře pamatuju, měly závit s normálním stoupáním takže klasický feritový jadýrka třeba do "pardubickejch" jedno a dvojcívek, který mají jemnej závit, nejdou použít.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Takze jsem pecliveji prohrabal tu vetes, ale zajimavych veci tam bylo jen par, nafotil jsem je. Kdyby mel nekdo zajem, tak poslete SZ. Nasel jsem tam jedno sroubovaci jadro pro mensi ferokartove hrnicky, na fotce je pro porovnani s jadrem pro prumer 28 mm. Podle mereni by to mohl byt M7x1, jadro pro 28 mm je M8x1,25. Od vetsiny techto veci mam jen 1 kus.
Krome toho jsem tam nasel nejakou auto vetes z druhe fotky. Vec vlevo nevim k cemu je, uvnitr je topna (?) odporova spirala, ktera ma 1,5 ohmu. Pripojeni je pres fastony. Uprosted je elektromagnet (dnes by se modne reklo solenoid) na 12 V, ma na sobe popis "12 SD 1-1 NDR". Tlacitko vpravo vypada jako dverni spinac, ale netusim z ceho, je na 24 V.
Krome toho jsem tam nasel nejakou auto vetes z druhe fotky. Vec vlevo nevim k cemu je, uvnitr je topna (?) odporova spirala, ktera ma 1,5 ohmu. Pripojeni je pres fastony. Uprosted je elektromagnet (dnes by se modne reklo solenoid) na 12 V, ma na sobe popis "12 SD 1-1 NDR". Tlacitko vpravo vypada jako dverni spinac, ale netusim z ceho, je na 24 V.
Na tej druhej fotke to prve by:
- prve z lava mohol byt predradny odpor pre zaplaovaciu cievku pre posledne generacie S120/125 (co mali 9V idukcku a pomocny kontakt na startri pre lepsie startovanie)
- v strede je s velkou pravdepodobnostou solenoid volnobeznej trysky z karburatora S105/120/125
- vpravo brzdovy spinac. Ten sa pouzival nielen v S105/120/125L ale aj v inych motorovych vozidlach (napriklad motocykle..) Pouzival sa tusim uz aj Spartakoch, Oktaviach ...
- prve z lava mohol byt predradny odpor pre zaplaovaciu cievku pre posledne generacie S120/125 (co mali 9V idukcku a pomocny kontakt na startri pre lepsie startovanie)
- v strede je s velkou pravdepodobnostou solenoid volnobeznej trysky z karburatora S105/120/125
- vpravo brzdovy spinac. Ten sa pouzival nielen v S105/120/125L ale aj v inych motorovych vozidlach (napriklad motocykle..) Pouzival sa tusim uz aj Spartakoch, Oktaviach ...
Diky za info, ten elektromagnet je skutecne do S105-130, i zavit vypada stejny.
Edit: odpor byl skutecne namontovany primo na zapalovaci civce:
https://aukro.cz/zapalovaci-civka-s-odp ... 7006455611
Moderni nahrady vypadaji uplne jinak, jako podlozku pouzivaji kus sklolaminatu a nemaji zadny kryt.
Edit: odpor byl skutecne namontovany primo na zapalovaci civce:
https://aukro.cz/zapalovaci-civka-s-odp ... 7006455611
Moderni nahrady vypadaji uplne jinak, jako podlozku pouzivaji kus sklolaminatu a nemaji zadny kryt.
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov