Vylití mědi

Software potřebné k práci s elektronikou

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Nebster
Příspěvky: 129
Registrován: 10 bře 2007, 01:00
Kontaktovat uživatele:

Vylití mědi

#1 Příspěvek od Nebster »

Zdravím, mám dotaz, jak se dá deska vylít mědi v eaglu? a aby to ty součástky, které sou spojené se zemí, tak aby to nekreslilo zem ale jen tu součástu spojilo s tou vylůitou částí. Nevíte někdo jak na to??
předem dík

Uživatelský avatar
stepa
Příspěvky: 4669
Registrován: 05 led 2007, 01:00
Bydliště: poblíž HK
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od stepa »

Obavam se ze tak jak to chces to nepujde. Na neco podobnyho slouzi prikaz POLYGON(ale musis to nakreslit). Pokud si pamatuji...ale vykresli to az v CAM procesoru.

Nebster
Příspěvky: 129
Registrován: 10 bře 2007, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Nebster »

a nikde v nastavení se to nastavit neda aby to šlo spojit tu GND s tou mědí?

Uživatelský avatar
janousek
Příspěvky: 935
Registrován: 27 bře 2004, 01:00

#4 Příspěvek od janousek »

Jít, to jde. Zkoušel jsem to pouze cvičně tak před rokem, z hlavy ti to neřeknu. Někde na netu jsou části českého manuálu. Třeba se někdo ozve a bude konkretnější. V nouzi zadej do google eagle, někde to potom najdeš. Tak jsem to taky našel.

Nebster
Příspěvky: 129
Registrován: 10 bře 2007, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Nebster »

OK díky, už se nějak pokusím

Uživatelský avatar
janousek
Příspěvky: 935
Registrován: 27 bře 2004, 01:00

#6 Příspěvek od janousek »


Uživatelský avatar
tandel
Příspěvky: 1488
Registrován: 01 led 2008, 01:00

#7 Příspěvek od tandel »

Stojí tam:

Nejprve se přepneme do vrstvy, kterou chceme polygon kreslit (většinou 1 nebo 16), klikneme na Polygon a nakreslíme jeho obrys (většinou obdelník), nevyhýbáme se žádným překážkám (pájecím bodům, spojům, ...), kreslení polygonu dokončíme v počátečným bodě (jinak se neprovede). Když je obrys polygonu nakreslený použijeme funkci Ratsnest a polygon se podle nastavení vyplní mědí.

Tak to je v podstatě totéž, co už bylo výše napsáno.

Uživatelský avatar
stepa
Příspěvky: 4669
Registrován: 05 led 2007, 01:00
Bydliště: poblíž HK
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od stepa »

to tandel: no jasny...to je ten polygon, jak jsem o nem psal

Nebster
Příspěvky: 129
Registrován: 10 bře 2007, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Nebster »

jo to všechno mám, ale ted ještě at můžu spojit GND s tím polygonem u každé součástky která mám vývod vedený na zem

Uživatelský avatar
janousek
Příspěvky: 935
Registrován: 27 bře 2004, 01:00

#10 Příspěvek od janousek »

To tam je taky popsáno, musíš dát stejné NAME.

Uživatelský avatar
dj_Paul
Příspěvky: 2294
Registrován: 19 zář 2004, 02:00
Bydliště: Laškov

#11 Příspěvek od dj_Paul »

Dej funkci NAME a klikni na obrys polygonu,napiš název GND a dej OK,zeptá se Tě jestli chceč polygon spojit s GND.Dej ok


Snad mě paměť neklame :wink:

Nebster
Příspěvky: 129
Registrován: 10 bře 2007, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Nebster »

jj dík, už sem na topřišel sám a je to tak jak jste říkali, pojmenovat to stejným jménem

Nebster
Příspěvky: 129
Registrován: 10 bře 2007, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Nebster »

mám ještě jeden dotaz, když mám desku vylitou mědí (polygon se jemuje GND) a chci vložit ještě jeden polyg ale zase pro jiný spoj. pojmenuju ho jinak třeba +5V stejně jako spoj, tam ten GND překryje ten +5V a nevím jak to udalt aby to tak nebylo.

Marie Fùrie

#14 Příspěvek od Marie Fùrie »

Nebster píše:mám ještì jeden dotaz, když mám desku vylitou mìdí (polygon se jemuje GND) a chci vložit ještì jeden polyg ale zase pro jiný spoj. pojmenuju ho jinak tøeba +5V stejnì jako spoj, tam ten GND pøekryje ten +5V a nevím jak to udalt aby to tak nebylo.
K tomu slouží vlastnost polygonu Rank, èím nižší rank, tím vyšší priorita vykreslení, nejprve se vykreslí polygony s rankem 1, pak s rankem 2, pøièemž obtékají už vykreslené polygony, pak rank 3...6. Pokud do sebe zasahují polygony se stejným rankem, tak se nakreslí pøes sebe. Rank se mìní pomocí Change - Rank.

Odpovědět

Zpět na „Software“