K cemu je tato civka?

Náhrady součástek všeho druhu, informace a dotazy k součástkám

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#16 Příspěvek od Celeron »

Kostřičky se dají vytočit na soustruhu, třeba z Delrinu (POM, Eracetát a kdoví jaký další názvy). Ale ty jadýrka bude problém. Pokud si to dobře pamatuju, měly závit s normálním stoupáním takže klasický feritový jadýrka třeba do "pardubickejch" jedno a dvojcívek, který mají jemnej závit, nejdou použít.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#17 Příspěvek od BOBOBO »

Já si zase myslím , že neměly normální závit .

Uživatelský avatar
sis2
Příspěvky: 1155
Registrován: 07 říj 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#18 Příspěvek od sis2 »

Bez jadýrek to nemá smysl. xy1 díky za nabídku.

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#19 Příspěvek od Celeron »

BOBOBO píše:Já si zase myslím , že neměly normální závit .
Kecáš...
Přílohy
hrnec kontra botka.jpg
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
eleferner
Příspěvky: 422
Registrován: 04 čer 2016, 02:00
Bydliště: Brno

#20 Příspěvek od eleferner »

Takze jsem pecliveji prohrabal tu vetes, ale zajimavych veci tam bylo jen par, nafotil jsem je. Kdyby mel nekdo zajem, tak poslete SZ. Nasel jsem tam jedno sroubovaci jadro pro mensi ferokartove hrnicky, na fotce je pro porovnani s jadrem pro prumer 28 mm. Podle mereni by to mohl byt M7x1, jadro pro 28 mm je M8x1,25. Od vetsiny techto veci mam jen 1 kus.

Krome toho jsem tam nasel nejakou auto vetes z druhe fotky. Vec vlevo nevim k cemu je, uvnitr je topna (?) odporova spirala, ktera ma 1,5 ohmu. Pripojeni je pres fastony. Uprosted je elektromagnet (dnes by se modne reklo solenoid) na 12 V, ma na sobe popis "12 SD 1-1 NDR". Tlacitko vpravo vypada jako dverni spinac, ale netusim z ceho, je na 24 V.
Přílohy
Vetes.JPG
Auto vetes.JPG

Uživatelský avatar
miroja
Příspěvky: 1779
Registrován: 28 úno 2006, 01:00
Bydliště: SK, Liptov/Tekov

#21 Příspěvek od miroja »

Na tej druhej fotke to prve by:
- prve z lava mohol byt predradny odpor pre zaplaovaciu cievku pre posledne generacie S120/125 (co mali 9V idukcku a pomocny kontakt na startri pre lepsie startovanie)
- v strede je s velkou pravdepodobnostou solenoid volnobeznej trysky z karburatora S105/120/125
- vpravo brzdovy spinac. Ten sa pouzival nielen v S105/120/125L ale aj v inych motorovych vozidlach (napriklad motocykle..) Pouzival sa tusim uz aj Spartakoch, Oktaviach ...

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#22 Příspěvek od BOBOBO »

Strany potvrdím , ale ten solenoid jsem na škodovce takovýto neviděl . Ten míval tak 4ku závit . Výjimky se stávají .

Uživatelský avatar
eleferner
Příspěvky: 422
Registrován: 04 čer 2016, 02:00
Bydliště: Brno

#23 Příspěvek od eleferner »

Diky za info, ten elektromagnet je skutecne do S105-130, i zavit vypada stejny.

Edit: odpor byl skutecne namontovany primo na zapalovaci civce:

https://aukro.cz/zapalovaci-civka-s-odp ... 7006455611

Moderni nahrady vypadaji uplne jinak, jako podlozku pouzivaji kus sklolaminatu a nemaji zadny kryt.

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#24 Příspěvek od pepik9 »

To poslední vypadá jako spínač brzdových světel, ale Oktávky měly tlakovej, podobnej čidlu oleje.

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#25 Příspěvek od Artaban001 »

Tak spínač zpátečky?

Odpovědět

Zpět na „Součástky“