Kolik nabíječek nahradí benzinku
Moderátor: Moderátoři
Elektrifikace os. dopravy, jak je nastavená dnes emise nesníží, ale zvýší.
https://www.fs.cvut.cz/aktuality/1677-2 ... ve-iastec/
Holt chyba ve výpočtovém vzorci.
https://www.fs.cvut.cz/aktuality/1677-2 ... ve-iastec/
Holt chyba ve výpočtovém vzorci.
Pritom ale viac vecí nieje doriešených. napr. kto vyrobí toľko elektriny?
Proste auto nieje telefon. A to sa dá dorátať... koľko bude treba... ale z kade? a z čoho? to nevie nikto.
Mne to príde ako z jedného prúseru do druhého (podľa mňa väčšieho).
Lebo benzínu je dosť tak aj aut je dosť (teda zatiaľ). A z elektrinou je to prúser - ved už teraz vieme.
Proste auto nieje telefon. A to sa dá dorátať... koľko bude treba... ale z kade? a z čoho? to nevie nikto.
Mne to príde ako z jedného prúseru do druhého (podľa mňa väčšieho).
Lebo benzínu je dosť tak aj aut je dosť (teda zatiaľ). A z elektrinou je to prúser - ved už teraz vieme.
My to vidíme jako průser, ale zelený mozky to viděj tak, že si auto bude smět dovolit málokdo, tudíž menší zátěž pro přírodu. My se můžeme stavět třeba na hlavu, ale sami vidíte, jakým tempem a směrem se to ubírá. Pokud se něco vážného nestane, tak se jejich plán uskuteční
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Já si spíš nedokážu vysvětlit ten postooj automobilek, že je to OK a že to zvládnou. Vždycky se tvrdilo, že velké firmy ovládají vlády, ale tady je to nějak divné. Ozval se jen už bývalý šéf Porsche.rnbw píše:A za nasilne pretlacanie elektromobilov plati Cina politikov v EU. Inak sa neda vysvetlit nicenie europskych automobiliek v prosepch dovozu cinskeho smejdu.
kulikus píše:Fabie i Oktávka za 7 litrů beňochu jezděj.p32 píše: "U auta s natankovanými 30 litry paliva předpokládejme dojezd 400 km." Na ty 30 litry mám dojezd přes 700 km, tak to musí poćítat asi se spotřebou 7,5 L na 100 km (samozřejmě benzínu).
Čím to jezdíš, že to má spotřebu benzínu 4,3 l/100km?
A zapomněls napsat, že to je "červená nákupní taška" vod Toyoty - kam se vejdou dva dospělí s nákupem pro sebe na víkend a když potřebujou ve stejnou chvíli jet s rodinou a nakoupit, musejí mít vlek ... Když máš auto menší než je Hillův svišť a bydlíš ve městě, kde auto v podstatě nepotřebuješ, protože máš k dispozici poměrně bohatě dimenzovanou veřejnou dopravu, takže s ním jedeš jednou za tejden na ten větší nákup, to se ti to chlubí ...p32 píše:Červená Toyota. ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Ty zase kecáš. Je to normální auto pro čtyři, ale ty jsi viděl jen tu malou, co se ve městě vleze všude. Ano, jinak tu stojí i ten Hillův svišť v tmavé barvě a blbá škodovka (oktávka v kombíku) v modré barvě. MHD je sice hezká, ale to je spíše pro tebe, já tím nejel asi tak 30 let. Jezdím každý den, protože se mi ty km nechce chodit pěšky. Nakonec ti to snad i vychází školskými počty, že když za měsíc jen tou Toyotou najedu těch 800 km, tak ten zbytek po městě vychází denně 25-26 km a mám dojem, že to nemá ani obvod toho vašeho města.EKKAR píše: kam se vejdou dva dospělí s nákupem pro sebe na víkend a když potřebujou ve stejnou chvíli jet s rodinou a nakoupit, musejí mít vlek ... Když máš auto menší než je Hillův svišť a bydlíš ve městě, kde auto v podstatě nepotřebuješ, protože máš k dispozici poměrně bohatě dimenzovanou veřejnou dopravu, takže s ním jedeš jednou za tejden na ten větší nákup, to se ti to chlubí ...
Bohužel se stále ještě mluví v souvislosti s elektromobilitou o ekologii, ale to je stejný blud jako před lety globální oteplování. Hlavní důvod je přehřátý trh. Na své limity se dostalo katování kostů a tak se vytvořila ideologie , která má za úkol vše staré vyhodit (zakázat) a nahradit novým . Je to takové víc humanitní, než válka , která má podobný ekonomický efekt.