ŠKODA Fabia 1,4 MPi 50KW kód motoru AME

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Maxipes_
Příspěvky: 135
Registrován: 06 led 2017, 01:00
Bydliště: Litovelsko

#31 Příspěvek od Maxipes_ »

Naprosto souhlasím s tím, co napsal bc546

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#32 Příspěvek od BOBOBO »

Zase tady žvaní kecy . Se svou šáde 130 jsem startoval do -15ti jen na plyn . Který je plynem i při těchto teplotách a normálním tlaku . Myslím , že jsem měl Lovato . Čistě atmosféru . Jeho žvanění o zplynovači a reduktoru je nesmyslné , je to jeden neoddělitelný blok .
Co se týká klapky a řízení směsi u Feldy 1,6 , řízení Magneti-Mareli . Zde nejsou snímány volnoběžné otáčky a prostě je udržována směs dle mapy . Otáčky byly zvoleny kolem 700 a opravdu je system velmi náchylný k nepravostem . Své s ním jsem si zažil . Po celý život těchto felicií 99% mechaniků s tím neumělo .
S tím mám prosbu , pokud by měl někdo na prodej origohadici k odvětrání skříně .
CZ AV5 ECO 032 103 493K
Děkuji

Uživatelský avatar
nicky
Příspěvky: 148
Registrován: 02 črc 2020, 02:00

#33 Příspěvek od nicky »

Tak zatím jsem nepochodil :(

Chod motoru je velmi nepravidelný, po nastartování je motor chvíli v klidu a má krásný pravidelný chod, Po cca minutě začne na volnoběh mít nepravidelný chod (jakoby vynechává a motor se chvěje). Za jízdy nad 1000otáček si myslím, že problém nepoznám.
Diagnostika píše chybu: 17549 (P1141 Výpočet zatížení Křížová kontrola rozsahu/výkonu).
Pokud ji při nastartovaném vozidle vymažu, tak se chod krásně uklidní, ale za chvíli to začne znovu a znovu se uloží ta stejná chyba.
Momentálně je to u mechanika, který si už neví rady 🙁 chyba se děje i při vypnutí LPG. Vyměnil těsnění u vstříků
, protože se mu zdálo špatné. Chod se sice zlepšil, ale závadu to nevyřešilo. Myslí si, že to někde přisává vzduch a proto to zlobí. Ovšem začíná být v koncích :(

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#34 Příspěvek od BOBOBO »

Psal jsem ti i jak, vyzkoušej nejprve vstřiky a napiš odpověď !!

Uživatelský avatar
dracekvo
Příspěvky: 402
Registrován: 10 úno 2009, 01:00

#35 Příspěvek od dracekvo »

Podle prvních výsledků na googlu k této chybě píšou, že to je způsobené podsáváním falešného vzduchu. Prý tam rádo praská těsnění pod sáním. Doporučuje se vyměnit včetně tesnění pod škrtící klapkou.

Jinak k mechaniku. Bývá běžné, že v prípadě problému se řeší problém jen na benzín, aby se do toho nevnášela ještě možná druhotná závada na LPG.
Pokud motor bezproblémově neběhá na benzín nemá cenu řešit LPG.

Jedině v případě propouštějících vstřiků LPG může být problém chodu na benzín způsobený systémem LPG. Ale to se nechá vyřešit, tak že zavřu ventil u nádrže a vyjedu zbytkový plyn ze systému a pak to ladím už jen na benzín.

A pokud to někde podsává, tak se to nechá hledat třeba čističem brzd. Pokud to stříknu na místo, kde to podsává, tak se změní běh motoru.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#36 Příspěvek od BOBOBO »

Jsou to blbosti , motor mi jde úplně supr na plyn , benzín se mu nelíbí , ale to pochopitelně neřeším . Já ti nepíšu věty z netu . Už do řiti vyzkoušej ty vstřiky !

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“