Zapojení centrálu Octávii GLX rv 99

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
xjosef
Příspěvky: 16
Registrován: 08 led 2005, 01:00

Zapojení centrálu Octávii GLX rv 99

#1 Příspěvek od xjosef »

Dobrý den, neví te někod kam mám zapojit Autoalarm pro ovládání centrálu. Na octávii GLX ??
Nemáte někdo schéma centrálu??

Dekuji

Uživatelský avatar
Standa99
Příspěvky: 3476
Registrován: 29 čer 2004, 02:00

#2 Příspěvek od Standa99 »

zkus juknout tady (a nebo prolezt to forum poradne)
http://forum.skodahome.cz/index.php?sho ... =autoalarm

Uživatelský avatar
xjosef
Příspěvky: 16
Registrován: 08 led 2005, 01:00

#3 Příspěvek od xjosef »

Standa99 píše:zkus juknout tady (a nebo prolezt to forum poradne)
http://forum.skodahome.cz/index.php?sho ... =autoalarm

Prolezl jsem celé forum a nenašel jsem nic. Já si myslím, že se to napojí někde ve dverích řidíče?

David-2

Centrál na Octávii

#4 Příspěvek od David-2 »

U Octávií jsou dvì možnosti. Buï se využijí vodièe vedoucí pod krytem prahu na stranì øidièe, které vedou ke kufru (ovládání od dveøí kufru).
Èernomodrý - odemknutí a otevøení centrálního zamykání
Bílomodrý - zavøení a zamknutí centrálního zamykání
nebo vodièe ve dveøích øidièe:
Èernožlutý – odemknutí a otevøení centrálního zamykání
Žlutobílý – zavøení a zamknutí centrálního zamykání
U novìjších typù je nutné vodièe pro ovládání zamèení pøipojit pøes odpor 180R. Ovládání funguje uzemnìním daných vodièù. Napojení na vodièe ke kufru je jednodušší, ale u novìjších typù vozidel nefunguje uzavøení oken podržením vodièe v nule. To funguje u nových typù pouze na dveøích øidièe, ale ty se zase musí rozebrat. I když na Octávce to jde rychle.

Uživatelský avatar
xjosef
Příspěvky: 16
Registrován: 08 led 2005, 01:00

Re: Centrál na Octávii

#5 Příspěvek od xjosef »

David-2 píše: nebo vodiče ve dveřích řidiče:
Černožlutý – odemknutí a otevření centrálního zamykání
Žlutobílý – zavření a zamknutí centrálního zamykání
U novějších typů je nutné vodiče pro ovládání zamčení připojit přes odpor 180R. Ovládání funguje uzemněním daných vodičů. Napojení na vodiče ke kufru je jednodušší, ale u novějších typů vozidel nefunguje uzavření oken podržením vodiče v nule. To funguje u nových typů pouze na dveřích řidiče, ale ty se zase musí rozebrat. I když na Octávce to jde rychle.
Dveřích řidiče: jsou ty dráty vedoucí ve svazku od zámku?
Jak jde dál signál od zámku? Je ve dveřích nějaký převodník na digitalní komunikaci?
Nechápu co je podržením vodiče v nule?
To je na kostru?

Dík moc

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#6 Příspěvek od Raptor181 »

Centralne sa zapaja do soferovych dveri na ciernozlty/odomknutie/ a zltobiely/zamknutie/. Odskusas to tak ze ich prilozis na minus. to je impulz na zamknutie alebo odomknutie. Vodice su v tom velkom konektore na centralnej jednotke vo dverach.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

David-2

#7 Příspěvek od David-2 »

Jak øíká Raptor, buï na konektoru ve dveøích, nebo na kabelu ve dveøích, který vede k samotnému zámku. Je to obalený svazek tuším pìti vodièù. Já to pøipojuji na ten svazek, zdá se mi to pøístupnìjší. Když sundáš vnitøní kryt dveøí, tak ten svazek je normálnì viditelný. Podržením vodièe v nule se myslí jeho uzemnìní.

Uživatelský avatar
xjosef
Příspěvky: 16
Registrován: 08 led 2005, 01:00

#8 Příspěvek od xjosef »

David-2 píše:Jak říká Raptor, buď na konektoru ve dveřích, nebo na kabelu ve dveřích, který vede k samotnému zámku. Je to obalený svazek tuším pěti vodičů. Já to připojuji na ten svazek, zdá se mi to přístupnější. Když sundáš vnitřní kryt dveří, tak ten svazek je normálně viditelný. Podržením vodiče v nule se myslí jeho uzemnění.
Proč na zamykání se dáva odpopr 180Ohmů?
Už tomu rozumím jak to mám zapojit,
Ale někde ve dveřích se nepřevadí signál, ze zámku a ovládaná oken a zrctka na nějakou digitální komunikaci?
Jinak si nemou vysvelit, proč od veří do auta vedou jen asi 5 drátu + dva reporo.

Děkuji vám za pomoc.

David-2

#9 Příspěvek od David-2 »

Dveøe jsou vybaveny vlastní øídící jednotkou, která je propojena tzv. sbìrnicí CAN s ostatními jednotkami ve vozidle. Pouze starší typy Octávií, pøípadnì typy s omezenou výbavou (bez CZ a stahování oken), mìly dveøe bez této jednotky. U toho tvého CZ si nejdøív vyzkoušej jak to bude fungovat, když budeš vodièe jenom uzemòovat. Pouze, kdyby to nešlo, tak to vyzkoušej pøes ten odpor. Novìjší typy to tam musí mít, jinak to nefunguje. Napø. u Fábie se CZ ovládá pøes jeden vodiè, který se buï uzemní pøímo, nebo pøes odpor 180R a podle toho se CZ buï otevøe, nebo zavøe. Pár informací k montáži ještì mùžeš najít na našich starých stránkách www.quickwork.startrek.cz

Uživatelský avatar
xjosef
Příspěvky: 16
Registrován: 08 led 2005, 01:00

#10 Příspěvek od xjosef »

Děkuji vám za pomoc, už jsem to rozjel.

Auto alaram mám zapojený na vnitřní osvětřlení, ale dělá mě to problémy.
No Octavce je to tak, že při odmknutí se rosvítí vnitřní osvětlení, ale alarm si myslí, že někdo otevřel dveře. A potom se zase nezamkne.

Jak se to dá řešit??
Musím dát do každých dveří nový dveřní kontakt?

Uživatelský avatar
DjRix
Příspěvky: 1247
Registrován: 30 dub 2005, 02:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Centrál na Octávii

#11 Příspěvek od DjRix »

David-2 píše:U novějších typů je nutné vodiče pro ovládání zamčení připojit přes odpor 180R..
Na co tam dávat ty odpory???


S tím světlem musíš přerušit drát od světla ke dveřím a vložit diodu katodou na část vedoucí ke dveřím.
Klídek chlapi,to je nulák...

Uživatelský avatar
DjRix
Příspěvky: 1247
Registrován: 30 dub 2005, 02:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od DjRix »

Teď jsem se díval u Jablotronu mají na fabku i oktavku za 200 nějakej diodovej modul na oddělení alarmu.
Klídek chlapi,to je nulák...

Návštěvník

#13 Příspěvek od Návštěvník »

Odpor 180R se daval u novejsich typu Octavii pri ovladani pres vodice vedouci od zamku kufru, jinak to nefungovalo. (viz. muj prispevek vyse). Diodovy modul se pouziva v pripade zapojeni snimani otevreni dveri alarmem primo na dverni spinace. A protoze u fabii vedou do jednotky vodice od kazdych dveri zvlast, je treba tyto vodice pro alarm sloucit, ale zachovat puvodni rozdeleni. K tomu prave slouzi diodovy modul. U octavie je ale nejjednodussi to skutecne vzit od svetla a ozelet automaticke znovu-uzamceni.

84.47.117.15

Re: Centrál na Octávii

#14 Příspěvek od 84.47.117.15 »

xjosef píše:
David-2 píše: nebo vodièe ve dveøích øidièe:
Èernožlutý – odemknutí a otevøení centrálního zamykání
Žlutobílý – zavøení a zamknutí centrálního zamykání
U novìjších typù je nutné vodièe pro ovládání zamèení pøipojit pøes odpor 180R. Ovládání funguje uzemnìním daných vodièù. Napojení na vodièe ke kufru je jednodušší, ale u novìjších typù vozidel nefunguje uzavøení oken podržením vodièe v nule. To funguje u nových typù pouze na dveøích øidièe, ale ty se zase musí rozebrat. I když na Octávce to jde rychle.
Dveøích øidièe: jsou ty dráty vedoucí ve svazku od zámku?
Jak jde dál signál od zámku? Je ve dveøích nìjaký pøevodník na digitalní komunikaci?
Nechápu co je podržením vodièe v nule?
To je na kostru?

Dík moc

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“