Peugot 306/r.v.93-nejde ventilátor chladiče

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

Peugot 306/r.v.93-nejde ventilátor chladiče

#1 Příspěvek od badoch »

Potřeboval bych nasměrovat. Známému shořel ventilátor chlazení, který vyměnil, ale nechce mu to fungovat. Potřeboval bych poradit jak je to zapojené, podle info co jsem sehnal na netu, by tam snad měly být dokonce dvě rychlosti. Nevíte, která pojístka-relé nebo co je vtom obvodu ještě zapojeno?
Případně schéma.
Moc děkuji.

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#2 Příspěvek od rezis »

Zdar nevim jak u peugeotu ale dve rychlosti mivaly jen diesely ktere se zacinaly chladit drive. Vetsina aut ma cidlo na chladici ktere je trvale pod napetim zkus pohledat.
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od badoch »

rezis píše:Zdar nevim jak u peugeotu ale dve rychlosti mivaly jen diesely ktere se zacinaly chladit drive. Vetsina aut ma cidlo na chladici ktere je trvale pod napetim zkus pohledat.
Hledal jsem, ale asi málo :( nic kloudného jsem nenašel a peníze zato dávat nebudu. jen http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... 2#pid30229

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#4 Příspěvek od rezis »

A koklik tam mas ventilatoru a kolik k nim vede drutu. to je tak tezko poradit kdyz toho je milion verzi
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
Slavas
Příspěvky: 38
Registrován: 05 črc 2005, 02:00

#5 Příspěvek od Slavas »

Ahoj mam peugeota 309.1.4.r.v91 a mam dvorychlostni ventilator,je tam termostat kterej spina kolem 90stupnu a pak prepne pri 95stupnich na max otacky.Jen uz se mi stalo asi 3krat ze sem ho musel vymenit,tak sem to predelal na rucni vypinac a je pokoj.Funkce jde ozkouset,na pravy strane na chladici je konektor od toho termostatu,staci ho sundat a dratem zkusit spojit vyvody sou tam tri.prostedni je myslim privod +,a ty dva krajni sou rychlosti.Tim bych asi zacal!

Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od badoch »

Slavas píše:Ahoj mam peugeota 309.1.4.r.v91 a mam dvorychlostni ventilator,je tam termostat kterej spina kolem 90stupnu a pak prepne pri 95stupnich na max otacky.Jen uz se mi stalo asi 3krat ze sem ho musel vymenit,tak sem to predelal na rucni vypinac a je pokoj.Funkce jde ozkouset,na pravy strane na chladici je konektor od toho termostatu,staci ho sundat a dratem zkusit spojit vyvody sou tam tri.prostedni je myslim privod +,a ty dva krajni sou rychlosti.Tim bych asi zacal!
No právě že když proklemuju termostat tak stejně nefunguje. Potřebuji vědět kde které relé a pojístka případně který pol to spíná. .......před zapalováním, nebo musí být klíček zaplý..... Ona ta uatoelektrika totiž bývá zapojená nějak divně .
Nemám ani schéma, a na netu jsem jej nikde nenašel.

Uživatelský avatar
Slavas
Příspěvky: 38
Registrován: 05 črc 2005, 02:00

#7 Příspěvek od Slavas »

Ahoj tak mi dej na sebe email ja naky schama na 306mam tak ti to poslu,jestli ti to pomuze.Ventilator se muze kdykoli roztocit,takze by mel byt pod napetim porad.

Uživatelský avatar
ikar
Příspěvky: 15
Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Bydliště: S-W SK

P306

#8 Příspěvek od ikar »

U P306 D je rele ventilatorov vpredu pod prednou maskou. Ak mas este zaujem, mrkni do knihy Jak na to...(KOPP C.B.). Pre Tvoj model su tam celkom dobre schemy a prakticke rady. Vela zdaru!

Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

Re: P306

#9 Příspěvek od badoch »

ikar píše:U P306 D je rele ventilatorov vpredu pod prednou maskou. Ak mas este zaujem, mrkni do knihy Jak na to...(KOPP C.B.). Pre Tvoj model su tam celkom dobre schemy a prakticke rady. Vela zdaru!
Byla KO pojistka v motorovém prostoru, dík

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“