Oprava poškodenia výhrevu zadného skla

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
780529
Příspěvky: 131
Registrován: 11 zář 2007, 02:00

Oprava poškodenia výhrevu zadného skla

#1 Příspěvek od 780529 »

Neriešil už niekto ako podomácky vyrobiť vodivé lepidlo na oparavu prerušeného kontaktu výhrevu zadného skla na osobnom motorovom vozidle????

Uživatelský avatar
Maskot
Příspěvky: 1772
Registrován: 19 lis 2004, 01:00
Bydliště: Wien

#2 Příspěvek od Maskot »


Uživatelský avatar
vrky
Příspěvky: 1738
Registrován: 28 lis 2004, 01:00
Bydliště: pod Black Mount

#3 Příspěvek od vrky »


Uživatelský avatar
jopo166
Příspěvky: 1238
Registrován: 30 lis 2008, 01:00
Bydliště: Michalovce

#4 Příspěvek od jopo166 »

s tim lakom tekute striebro to urobys a multimetrom po zapnuti vyhrievania okna nameras kde je skrat poskodene miesto oblepis paskov aby si nezababral cele okno nic taske.

Uživatelský avatar
Mourek
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 zář 2005, 02:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Mourek »

No hlavně jak to najít protože to vidět není, takže měřák a pomalu jet, a najednou skok, pak hledat lupou??

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#6 Příspěvek od rnbw »

U mna to vzdy bolo vidiet. Merakom opatrne, nejazdit hrotom zbytocne, aby sa vrstva neporusila. Celkom dobre funguje bisekcia - zmeras odpor medzi stredom a krajmi. Potom pokracujes tou polovicou, kde je velky (tam je obvod preruseny) - zase rozdelis napoly atd.

Uživatelský avatar
kbulda
Příspěvky: 1487
Registrován: 23 říj 2007, 02:00
Bydliště: u Mělníku

#7 Příspěvek od kbulda »

Metodou " bisekcia " jsem kdysi opravoval 30 m prodlužovák.
Když oprava skončila, tak jsem měl 1 prodlužovák 15m, 1 prodlužovák 7,5 m a ty zbytky jsem pak už vyházel. Je to dobrá metoda.

Uživatelský avatar
no_-_name
Příspěvky: 257
Registrován: 13 pro 2007, 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#8 Příspěvek od no_-_name »

Bisekci se taky lépe říká půlení intervalu :)
~Nestavte se mi na odpor! - Georg Simon Ohm ~

Uživatelský avatar
780529
Příspěvky: 131
Registrován: 11 zář 2007, 02:00

#9 Příspěvek od 780529 »

Viete ja som myslel na nejaké jednoduché a lacné riešenie. V minulosti som už používal nejaké prípravky a boli drahé, pričom použil som z nich nepatrné množstvo a ostatok vyššiel nazmar, lebo po otvorení a následnom zavretí nejako všetko do 1 mesiaca vyschlo. Myslel som či náhodou si niekto neskúšal podomácky vyrobyt vodive lepidlo alebo vodivý lak alebo niečo obdobné. Aj tak Vám všetkým ďakujem za pomoc.

Uživatelský avatar
Killroy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4147
Registrován: 08 pro 2007, 01:00
Bydliště: Plzeňsko

#10 Příspěvek od Killroy »

780529 píše:Viete ja som myslel na nejaké jednoduché a lacné riešenie. V minulosti som už používal nejaké prípravky a boli drahé, pričom použil som z nich nepatrné množstvo a ostatok vyššiel nazmar, lebo po otvorení a následnom zavretí nejako všetko do 1 mesiaca vyschlo. Myslel som či náhodou si niekto neskúšal podomácky vyrobyt vodive lepidlo alebo vodivý lak alebo niečo obdobné. Aj tak Vám všetkým ďakujem za pomoc.
Pokud nechceš investovat 2-3stovky za kvalitní přípravek, tak se budeš muset smířit se stavem ve kterém to máš. Anebo si to sklo nech přesklít, to abys věděl kolik to vlastně stojí. Nepotřebuješ lepidlo na papírového draka, ale něco co musí být vodivé, musí přilnout na sklo, snést výkyvy počasí a teplot, vodu aj. To není vůbec jednoduché a podomácku vyrobeným lepidlem z mouky a vody to určitě fungovat nebude (ale je to lacné..)

Killroy

Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od workhard »

Polej to teplou vodou,než vyjedeš a je to čisté bez problémů a hned. Já jsem to ještě nezapnul... :wink:
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#12 Příspěvek od EKKAR »

workhard píše:Polej to teplou vodou,než vyjedeš a je to čisté bez problémů a hned. Já jsem to ještě nezapnul... :wink:
Hezký, ale pokud mrzne jen praští, je Tvá rada na 3,14ču - maximálně může vést k vysklení zadního okna - viděl jsem to na sídlišti několikrát, když se majiteli nechtělo škrábat silnou vrstvu námrazy, tak si donesl kýbl teplé vody a auto po celonočním mrazu -20°C nebo ještě větším polil tím, co natočil z "červeného "kohoutku - tedy něco mezi 55° a 60°C... Kalené sklo takový teplotní šok nevydrželo a dotyčný lenoch pak už opravdu nemusel vůbec nic škrábat...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#13 Příspěvek od rnbw »

780529 píše:Viete ja som myslel na nejaké jednoduché a lacné riešenie. V minulosti som už používal nejaké prípravky a boli drahé, prièom použil som z nich nepatrné množstvo a ostatok vyššiel nazmar, lebo po otvorení a následnom zavretí nejako všetko do 1 mesiaca vyschlo. Myslel som èi náhodou si niekto neskúšal podomácky vyrobyt vodive lepidlo alebo vodivý lak alebo nieèo obdobné. Aj tak Vám všetkým ïakujem za pomoc.
Mam kupeny kvalitny vodivy lak, pouzivam ho obcas na rozne veci a okrem ineho som ho pouzil aj na opravu toho vyhrievania. Mam ho urcite aspon 3 roky a stale je pouzitelny.

Uživatelský avatar
jopo166
Příspěvky: 1238
Registrován: 30 lis 2008, 01:00
Bydliště: Michalovce

#14 Příspěvek od jopo166 »

ked nechces investovat do laku musis si otvorit dvere pri cuvani a mas to bez investicie.

Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od workhard »

EKKAR píše:
workhard píše:Polej to teplou vodou,než vyjedeš a je to čisté bez problémů a hned. Já jsem to ještě nezapnul... :wink:
Hezký, ale pokud mrzne jen praští, je Tvá rada na 3,14ču - maximálně může vést k vysklení zadního okna - viděl jsem to na sídlišti několikrát, když se majiteli nechtělo škrábat silnou vrstvu námrazy, tak si donesl kýbl teplé vody a auto po celonočním mrazu -20°C nebo ještě větším polil tím, co natočil z "červeného "kohoutku - tedy něco mezi 55° a 60°C... Kalené sklo takový teplotní šok nevydrželo a dotyčný lenoch pak už opravdu nemusel vůbec nic škrábat...
Polejvám to už 15 let a ještě jsem nic nevysklil,jasně že ne kýblem :wink: PET flaškou a pěkně pomalu 8-) do dvou minut jsem pryč a už nemusím po 100 metrech zastavovat a znova škrabat :lol:
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“