Schéma k tv OVP ORAVA CTV 2840 O

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Ambyk
Příspěvky: 69
Registrován: 10 srp 2008, 02:00

#16 Příspěvek od Ambyk »

syn má TV na záchodě,to je taky kolem gombíka.Že by nefungovalo splachování?
Tady Ti poradí ale musíš k věci.Co je to za typ ?Cos naměřil,zkrátka projev závady.Pak se můžeš dočkat odborné rady která Ti usnadní opravu.Nic ve zlém ale k věci !!!!!!

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#17 Příspěvek od xxxe »

Vypadá to že už se neozve.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od ZdenekHQ »

U nás na Moravě to většinou soused-zákazník hlásí jako "špatný vypínač". Bohužel, když slyším tuhle diagnózu, už vím minimálně na 2/3, že to bude televizor na vyhození. Prostě to nosí smůlu. Stejně jako upadený drátek a blbůstka.

Jen snad jednou se zákazník trefil - ovšem to byla ženská, ty asi mají štěstí...
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
otakarv
Příspěvky: 3657
Registrován: 30 srp 2008, 02:00
Bydliště: Čierne pri Čadci
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od otakarv »

ZdenekHQ píše:U nás na Moravě to většinou soused-zákazník hlásí jako "špatný vypínač". Bohužel, když slyším tuhle diagnózu, už vím minimálně na 2/3, že to bude televizor na vyhození. Prostě to nosí smůlu. Stejně jako upadený drátek a blbůstka.

Jen snad jednou se zákazník trefil - ovšem to byla ženská, ty asi mají štěstí...
Na tyhle a jím podobné hlášky jsem čím dál víc alergický.Už ani nevím,jakým zpúsobem na to reagovat.Většinou už řeknu,že až to otevřu a proměřím,tak budu chytřejší.

Uživatelský avatar
Ambyk
Příspěvky: 69
Registrován: 10 srp 2008, 02:00

#20 Příspěvek od Ambyk »

souhlasím s Tebou,ale jak reagovat ,když Tě někdo požádá o radu a tu otázku položí tak jak na zažátku tohoto vlákna?Zaslouží si odpověd v rovině dotazu.Ber to tak že se vtom hrabe kde kdo a ani neví kde je zadek a předek TV.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od ZdenekHQ »

Já mám na objednávce chlívek "finační limit". Když si upadený drátek ohodnotí na stovku, rovnou jede domů.

EDIT : Ale abych moc nebrbral, naštěstí "upadený drátky" jezdí za mým otcem. Mě považují za kapitalistickýho vydřiducha a zloděje :D
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
levovic
Příspěvky: 6
Registrován: 30 led 2009, 01:00

#22 Příspěvek od levovic »

Posledné príspevky mi pripomenuli ako som sa nedávno známemu pokúšal po telefóne vysvetliť čo mal pokazené v TV. Hneď jeho prvá otázka citujem: " bol pokazený ten vypínač čo som ti vravel že? "
Jasne že som mu povedal že vypínač so závadou nemal nič spoločné hneď na to druhá otázka : " bola zhorená obrazovka?"
Potom som mu to vysvetlil jednoducho že som mu pomenil pokazené odpory a TV ide a on bol spokojný :D

Týmto som len chcel naznačiť že niektorý ľudia vidia všetko jednoducho , častokrát už dopredu vedel čo tam je zle a hneď ťa o tom informujú :D Taktiež zbytočne vysvetľovať čo je dióda čo tranzistor čo I.O. pre nich je všetko odpor :lol:

Pesko
Příspěvky: 562
Registrován: 04 dub 2007, 02:00
Bydliště: vých.SK

#23 Příspěvek od Pesko »

Častá diagnóza ktorú zákazníci hlásia okrem "vypínač alebo poistka " je ,že "televízor asi má odpor". Neviem ,či majú na mysli odpor k práci alebo nejaký iný odpor.
Samostatnou kapitolou sú zákazníci tmavšej časti populácie. Majú medzi sebou takzvaných " drátovačov poistiek ". Pokazený televízor najskôr prejde cez nich a až potom sa dostane ku mne.
O nevyzdvihnutých TV ani nehovorím. Telefóne čísla ktoré mi nechali sú neaktívne (asi nemajú kredit) a tak tu momentálne mám asi dve Toshiby ,dva Sharpy ,Grundig, Teslu cz, Nokiu ,Goldstar a Philips.

Uživatelský avatar
jopo166
Příspěvky: 1238
Registrován: 30 lis 2008, 01:00
Bydliště: Michalovce

#24 Příspěvek od jopo166 »

sak ti mas lepsi vyber tekevizorov jak v NAY.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od ZdenekHQ »

Ještě jedno malý OT - samostatná kapitola jsou lidi, který jsem minimálně půl roku neviděl a zastaví mě s otázkou "Tak jak to vypadá ?". Na mou vyděšenou otázku, že vůbec nevím co , tak odpoví "To nevadí, tak se na to vykašli" a tváří se naštvaně. Geniální lidé....
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Gazprom

#26 Příspěvek od Gazprom »

Na toto je jednoduchý liek, vybera￾ zálohu pred opravou.

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#27 Příspěvek od kutilmil »

Inac pripojim sa k tomu diagnostikovanu tych poruch. Za mnou minule prisla suseda myslim s planarom, starsia pani to je, a povedala mi ze tam ma pokazenu lampu a ze ona aj ma doma nahradnu ale nevie kde. Nes som jej ale TV spravil tak mi doniesla "PL500 - to je elektronka pre mladsich", ze ju mam vymenit a ze to pojde. Kedze je to suseda tak som jej povedal dobre teta idem na to. Mala v haji síce splitko, dal som jej starsie a povedal som jej ze kedze si doniesla aj suciastku tak nech za robotu prinesie kávu. Aj taki sme!!!

Uživatelský avatar
medabeda
Příspěvky: 192
Registrován: 03 říj 2005, 02:00
Bydliště: Brno

#28 Příspěvek od medabeda »

Můj kolega na to měl recept.Když mu zákazník hlásil,že to určitě bude nějaká maličkost,protože ,, to do poslední chvíle šlo,asi odpor nebo lampa´´ ,tak to měl automaticky o stovku dražší.Bez naštvání se a bez komentářů k zákazníkově diagnóze.

Uživatelský avatar
Ambyk
Příspěvky: 69
Registrován: 10 srp 2008, 02:00

#29 Příspěvek od Ambyk »

Nerozumím tomu!!!!!!! Snad nechtěl aby mu zákazník řekl ,nejde TV,je to odpor R41 v řádkovém rozkladu.Je potřeba si uvědomit že dotaz zní,co tomu je,nebo co to nedělá.Neznalej zákazník řekne ,pojstka nebo lampa a to jen proto aby nevypadal jako vůl,co jiného říct.
Podle mě určení hrubé závady má smysl jen tehdy,pokud TV vykazuje nepravidelnou poruchu ( po půl hodině vypadne zvuk atd.)
Je potřeba si uvědomit že jste profíci a jednáte s lidima kteří o tom nic nevědí.
Pokud se Vám poláme auto a dáte ho do servisu tak jsete rázem v opačném garde a vy řeknete asi svíčky,opravář pokejve hlavou a automaticky to máte o pětistovku drahší jen proto že tomu nerozumíte a
víte že tam ty svíčky jsou.

Uživatelský avatar
Killroy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4147
Registrován: 08 pro 2007, 01:00
Bydliště: Plzeňsko

#30 Příspěvek od Killroy »

Ambyk mimo jiné píše:Neznalej zákazník řekne, pojistka nebo lampa a to jen proto aby nevypadal jako vůl...
Pokud tohle řekne, tak to ještě jde. Horší je, když řekne "to bude jenom pojistka". To už je na pováženou, protože tenhle názor bývá většinou přímo úměrný k cenovým představám..

Killroy

Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“