Šetrič paliva

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jancis1
Příspěvky: 470
Registrován: 05 srp 2005, 02:00

Šetrič paliva

#1 Příspěvek od Jancis1 »

Čo si myslíte o tomto šetriči paliva http://www.stronger.sk/produkt.html ? Neviem presne koľko to stojí, ale na osobné vozidlo asi okolo 10000 Sk, čiže dosť drahé. Úspora sa ževraj pohybuje od 9 do 20%. Je mi ale podozrivé to, že ak je to naozaj funkčné, prečo to už nemontujú výrobcovia áut...

Pan Známý

#2 Příspěvek od Pan Známý »

A kdyby to bylo úèinné, tak jako první to má armáda v každém tanku, vrtulníku a letadle. Kdyby nìkdo prodloužil dobu letu o 10%, nebo jenom o 5%, dostane nobelovku a bude boháè.

Uživatelský avatar
Maskot
Příspěvky: 1772
Registrován: 19 lis 2004, 01:00
Bydliště: Wien

#3 Příspěvek od Maskot »

Cosi podobneho jsem dostal pri koupi auta jako pozornost plus ramecek na radio.Ani jedno ani druhe jsem zatim nepouzil,takze k funkcnosti se nevyjadrim,snad jen u toho odkazu ty reference hlavne u Fabie HTP,no nevim.S Puntem o temer stejnem obsahu jezdim i ted pres zimu kolem 5 l/100km i bez sporice.Mozna se odhodlam jednou to tam namontovat,pokazit to snad nemuze nic,nebo pokud budes chtit rad Ti ten zazrak odprodam :D

Uživatelský avatar
Jancis1
Příspěvky: 470
Registrován: 05 srp 2005, 02:00

#4 Příspěvek od Jancis1 »

Ja to neplánujem kúpiť, ja len aký máte na to názor. Mňa na to nahováral jeden známy, ale ja som mu rovno povedal že tomu neverím.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#5 Příspěvek od EKKAR »

Nejenže to nefunguje, ale třeba tohle: (citace)
"...Predpokladá sa, že pozmenením štruktúry, teploty a rýchlosti spaľovania sa palivo spaľuje kompletnejšie, pričom je možné použiť bezolovnaté palivo tam, kde by sa malo použiť iba olovnaté, a to bez rizika poškodenia ventilov a podobne, ku ktorému zvyčajne dochádza pri použití bezolovnatého paliva namiesto olovnatého..."
už je doslova na žalobu - tvrdit takovouhle nehoráznost může jen naprostý idiot a imbecil, který o motorech, palivech a spalování neví ani co by se za nehet vešlo!
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

jandu
Příspěvky: 4509
Registrován: 06 úno 2007, 01:00
Bydliště: vých.slovensko

#6 Příspěvek od jandu »

Calgon 2.
Elektronické súčiastky fungujú za pomoci dymu. Ak dym unikne, prestanú fungovať.

Uživatelský avatar
makino
Příspěvky: 254
Registrován: 20 dub 2008, 02:00

#7 Příspěvek od makino »

A ešte k tomu dostaneš úplne zadarmo WS krájač, magnetický pás Dr. Lewina , nože ktoré sa nikdy neotupia. kozmodisk , niečo možno pridá Přemek Podlaha. No nekup to!

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#8 Příspěvek od rezis »

Maskot píše:S Puntem o temer stejnem obsahu jezdim i ted pres zimu kolem 5 l/100km i bez sporice.
Jaké máš Punto? MámSX60 r.v98 a jezdím okolo 7l zima léto skoro stejně.
K tématu: to s těmi ventily je totální blbost. Olovo slouží k dotěsnování a "měkkému" dosednutí ventilu. navíc nevím jak chtějí ovlivit kvalitu spalování v dnešní době elektroniky. U karburátoru bych jim to ještě sežral :lol:
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#9 Příspěvek od EKKAR »

rezis píše: ...K tématu: to s těmi ventily je totální blbost. Olovo slouží k dotěsnování a "měkkému" dosednutí ventilu...
Olovo v podobě tetraetylu olova sloužilo primárně jako antidetonační přísada (zvyšuje oktanové číslo paliva) a jako sekundární funkce u něj bylo využíváno MAZACÍ A CHLADICÍ FUNKCE vysráženého kovového olova na vodítkách a dřících ventilů - která zároveň brání vypalování ventilových sedel. Tyto pomocné funkce plní u dnešního "SPECIÁLU" přísada na bázi draselného mýdla do "obyčejného" bleifrei Naturalu. Motory určené přímo na bezolovo mají použitý jiný materiál na sedla ventilů (tvrdokov místo šedé litiny), takže u nich vypalování sedel nehrozí.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“