Šetrič paliva
Moderátor: Moderátoři
Šetrič paliva
Čo si myslíte o tomto šetriči paliva http://www.stronger.sk/produkt.html ? Neviem presne koľko to stojí, ale na osobné vozidlo asi okolo 10000 Sk, čiže dosť drahé. Úspora sa ževraj pohybuje od 9 do 20%. Je mi ale podozrivé to, že ak je to naozaj funkčné, prečo to už nemontujú výrobcovia áut...
Cosi podobneho jsem dostal pri koupi auta jako pozornost plus ramecek na radio.Ani jedno ani druhe jsem zatim nepouzil,takze k funkcnosti se nevyjadrim,snad jen u toho odkazu ty reference hlavne u Fabie HTP,no nevim.S Puntem o temer stejnem obsahu jezdim i ted pres zimu kolem 5 l/100km i bez sporice.Mozna se odhodlam jednou to tam namontovat,pokazit to snad nemuze nic,nebo pokud budes chtit rad Ti ten zazrak odprodam
Nejenže to nefunguje, ale třeba tohle: (citace)
"...Predpokladá sa, že pozmenením štruktúry, teploty a rýchlosti spaľovania sa palivo spaľuje kompletnejšie, pričom je možné použiť bezolovnaté palivo tam, kde by sa malo použiť iba olovnaté, a to bez rizika poškodenia ventilov a podobne, ku ktorému zvyčajne dochádza pri použití bezolovnatého paliva namiesto olovnatého..."
už je doslova na žalobu - tvrdit takovouhle nehoráznost může jen naprostý idiot a imbecil, který o motorech, palivech a spalování neví ani co by se za nehet vešlo!
"...Predpokladá sa, že pozmenením štruktúry, teploty a rýchlosti spaľovania sa palivo spaľuje kompletnejšie, pričom je možné použiť bezolovnaté palivo tam, kde by sa malo použiť iba olovnaté, a to bez rizika poškodenia ventilov a podobne, ku ktorému zvyčajne dochádza pri použití bezolovnatého paliva namiesto olovnatého..."
už je doslova na žalobu - tvrdit takovouhle nehoráznost může jen naprostý idiot a imbecil, který o motorech, palivech a spalování neví ani co by se za nehet vešlo!
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Jaké máš Punto? MámSX60 r.v98 a jezdím okolo 7l zima léto skoro stejně.Maskot píše:S Puntem o temer stejnem obsahu jezdim i ted pres zimu kolem 5 l/100km i bez sporice.
K tématu: to s těmi ventily je totální blbost. Olovo slouží k dotěsnování a "měkkému" dosednutí ventilu. navíc nevím jak chtějí ovlivit kvalitu spalování v dnešní době elektroniky. U karburátoru bych jim to ještě sežral
Internet - metla lidstva
Olovo v podobě tetraetylu olova sloužilo primárně jako antidetonační přísada (zvyšuje oktanové číslo paliva) a jako sekundární funkce u něj bylo využíváno MAZACÍ A CHLADICÍ FUNKCE vysráženého kovového olova na vodítkách a dřících ventilů - která zároveň brání vypalování ventilových sedel. Tyto pomocné funkce plní u dnešního "SPECIÁLU" přísada na bázi draselného mýdla do "obyčejného" bleifrei Naturalu. Motory určené přímo na bezolovo mají použitý jiný materiál na sedla ventilů (tvrdokov místo šedé litiny), takže u nich vypalování sedel nehrozí.rezis píše: ...K tématu: to s těmi ventily je totální blbost. Olovo slouží k dotěsnování a "měkkému" dosednutí ventilu...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!