Pneumatický centrál

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

Pneumatický centrál

#1 Příspěvek od BOBOBO »

Vážení , mám prosbu . Kolega mi přinesl v igelitce rozdělaný pneumatický centrál . Dmychadlo se otáčí , ale asi bude pryč integráč UAA1006 . Chtěl bych simulovat jeho fci , ale bezplatné hledání datasheetu jest marnost . Slituje se někdo ? Beru i jiné informace . Předem děkuji .

Uživatelský avatar
dodoxd
Příspěvky: 16
Registrován: 14 úno 2009, 01:00

#2 Příspěvek od dodoxd »

ja som to vyriesil s dialkovym ovladanim a ide to!!!! pripadne ne556 a ide to ...mam audi takze to uz poznam

Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#3 Příspěvek od sr71 »

když je øeè o pneumatickém centrálu, neví nìkdo jakou má výhodu oproti elektrickému? já v tom žádnou výhodu nevidím, pøipadá mi to zbyteènì komplikované a udivuje mì, že to napø VW používal (možná ještì používá)

Uživatelský avatar
tatramacek
Příspěvky: 1875
Registrován: 07 pro 2007, 01:00
Bydliště: Kroměřížsko

#4 Příspěvek od tatramacek »

no právě že to má vyýhodu a velkou oproti elektrice. Si vem že u elektrického centrálu taháš dveřmi spoustu drátků a ve dveří za tapecírungem je motorek ze složitým mechanismem ovládání čudlíku plus převodovka přenášející otáčky motoru na pohyb přímočarý. Složitý mechanismus - myslím oproti pneumatickému - jen tak pro vysvětlenou.
Ale pneu central má dmychadýlko které tlakuje hadičky která je přes přírubu napojená na čudlík a tím se hýbe nahoru a pak na základě reverzu motorku dolů - žádný mechanismy tam nejsou je to jednoduchý a spolehlivý - jeden motor,a žádná kopa elektriky - takto jsem to četl.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“