Regler dobíjení felicia - zpětná vazba
Moderátor: Moderátoři
Regler dobíjení felicia - zpětná vazba
Zdravím, ví někdo, od čeho je ten bílý drát vedoucí z regulátoru? Mám altík z feldy na korejcovi, původní měl zpětnou vazbu od napájení řídící jednotky, ten z felicie ji má přímo ze svého výstupu. Korejci dávali tenký dráty, takže mi palubní napětí dost houpe podle zátěže. Není ten drátek náhodou zpětná vazba regleru?
- Přílohy
-
- regler felicia
- 1288_1_small.jpg (12.71 KiB) Zobrazeno 191 x
Ahoj
Připojim se s dotazem.
Mám VW GII TD a po nastartování motoru ještě dožhavuje a po odskočení relé žhavení vznikne velkej napěťovej impuls kterej mi neustále ničí rádio a ostatní věci připojené k palubní síti.Regec zřejmě nestačí tak rychle zareagovat a snížit buzení altíku a chci se zeptat jestli by ten impuls moh spapat velikej konďour co se dává když je v autě nějakej silnej audio zesilovač.Nebo dát před rádio hondně rychlou elektronickou pojistku?Takovou mám ale musí se ručně "nahazovat"
Regulátor sem měnil a je to pořád stejný.Jak silná pecka to je,nevim.Nemám to čim změřit.
Připojim se s dotazem.
Mám VW GII TD a po nastartování motoru ještě dožhavuje a po odskočení relé žhavení vznikne velkej napěťovej impuls kterej mi neustále ničí rádio a ostatní věci připojené k palubní síti.Regec zřejmě nestačí tak rychle zareagovat a snížit buzení altíku a chci se zeptat jestli by ten impuls moh spapat velikej konďour co se dává když je v autě nějakej silnej audio zesilovač.Nebo dát před rádio hondně rychlou elektronickou pojistku?Takovou mám ale musí se ručně "nahazovat"
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Regulátor sem měnil a je to pořád stejný.Jak silná pecka to je,nevim.Nemám to čim změřit.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- kevin_mitnick
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 20 kvě 2007, 02:00
Skontroluj ukostreni baterky, alternatoru a motoru... Nejcasteji je na vine odhnity Cu pasek mezi motorem a kastli...Sandal píše:Ahoj
Připojim se s dotazem.
Mám VW GII TD a po nastartování motoru ještě dožhavuje a po odskočení relé žhavení vznikne velkej napěťovej impuls kterej mi neustále ničí rádio a ostatní věci připojené k palubní síti.Regec zřejmě nestačí tak rychle zareagovat a snížit buzení altíku a chci se zeptat jestli by ten impuls moh spapat velikej konďour co se dává když je v autě nějakej silnej audio zesilovač.Nebo dát před rádio hondně rychlou elektronickou pojistku?Takovou mám ale musí se ručně "nahazovat"![]()
Regulátor sem měnil a je to pořád stejný.Jak silná pecka to je,nevim.Nemám to čim změřit.