Regler dobíjení felicia - zpětná vazba

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jamjam
Příspěvky: 31
Registrován: 04 zář 2008, 02:00

Regler dobíjení felicia - zpětná vazba

#1 Příspěvek od Jamjam »

Zdravím, ví někdo, od čeho je ten bílý drát vedoucí z regulátoru? Mám altík z feldy na korejcovi, původní měl zpětnou vazbu od napájení řídící jednotky, ten z felicie ji má přímo ze svého výstupu. Korejci dávali tenký dráty, takže mi palubní napětí dost houpe podle zátěže. Není ten drátek náhodou zpětná vazba regleru?
Přílohy
regler felicia
regler felicia
1288_1_small.jpg (12.71 KiB) Zobrazeno 188 x

pepik9

#2 Příspěvek od pepik9 »

Ten drat je pripojen na kontrolku a vystup pomocnejch diod. (vstup budiciho napeti).

Uživatelský avatar
breta1
Příspěvky: 3454
Registrován: 09 zář 2005, 02:00

#3 Příspěvek od breta1 »

ten drát jsem označil šipkou
Přílohy
alternator.JPG
(12.38 KiB) Staženo 213 x

Uživatelský avatar
Jamjam
Příspěvky: 31
Registrován: 04 zář 2008, 02:00

#4 Příspěvek od Jamjam »

Díky. Takže zpětnou vazbu bere šroubem.

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#5 Příspěvek od Sandal »

Ahoj
Připojim se s dotazem.
Mám VW GII TD a po nastartování motoru ještě dožhavuje a po odskočení relé žhavení vznikne velkej napěťovej impuls kterej mi neustále ničí rádio a ostatní věci připojené k palubní síti.Regec zřejmě nestačí tak rychle zareagovat a snížit buzení altíku a chci se zeptat jestli by ten impuls moh spapat velikej konďour co se dává když je v autě nějakej silnej audio zesilovač.Nebo dát před rádio hondně rychlou elektronickou pojistku?Takovou mám ale musí se ručně "nahazovat" :(
Regulátor sem měnil a je to pořád stejný.Jak silná pecka to je,nevim.Nemám to čim změřit.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
rolandt
Příspěvky: 134
Registrován: 11 led 2009, 01:00
Bydliště: vychod slovenska

#6 Příspěvek od rolandt »

nieco take co popisujes sa podla mna moze stat len ak nemas dobre spoje medzi alt. a baterkou.
kondik ti najskor nepomoze, ved baterka by nemala dovolit skokovu zmenu napatia, skontroluj spoje, tam to musi byt niekde.

Uživatelský avatar
kevin_mitnick
Příspěvky: 1724
Registrován: 20 kvě 2007, 02:00

#7 Příspěvek od kevin_mitnick »

Sandal píše:Ahoj
Připojim se s dotazem.
Mám VW GII TD a po nastartování motoru ještě dožhavuje a po odskočení relé žhavení vznikne velkej napěťovej impuls kterej mi neustále ničí rádio a ostatní věci připojené k palubní síti.Regec zřejmě nestačí tak rychle zareagovat a snížit buzení altíku a chci se zeptat jestli by ten impuls moh spapat velikej konďour co se dává když je v autě nějakej silnej audio zesilovač.Nebo dát před rádio hondně rychlou elektronickou pojistku?Takovou mám ale musí se ručně "nahazovat" :(
Regulátor sem měnil a je to pořád stejný.Jak silná pecka to je,nevim.Nemám to čim změřit.
Skontroluj ukostreni baterky, alternatoru a motoru... Nejcasteji je na vine odhnity Cu pasek mezi motorem a kastli...

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“