Oltcit (Axel)
Moderátor: Moderátoři
Oltcit (Axel)
Ahoj,
vlastní/vlastnil ho někdo? Podělte se o zkušenosti a tak
vlastní/vlastnil ho někdo? Podělte se o zkušenosti a tak
Eletrika je sviňa, kope a neni vidět
Re: Oltcit (Axel)
Ale co te zajima??Davidsev píše:Ahoj,
vlastní/vlastnil ho někdo? Podělte se o zkušenosti a tak
Radu dá ti každý dobrý přítel, ale málo který dá ti mouky pytel !!!
Měl jsem ho jeden čásek - moc měkký pérování, v zatáčce jsem šel málem bokem jak na snowboardu, akcelerace výborná, spotřeba nic moc (na 1100vku) docela vysoko, pod 9l SUPRU jsem se nedostal, na Speciál odmítal korektně jezdit. Známej měl dalšího, tytéž zkušenosti, nechal nakonec dovalit tirákem z Frankrajchu origo Citroeňáckej karbec a s tím to jelo jako z praku a spotřeba do 8. Mně osobně vadily jenom 3 dveře a dost nezvykle působil ten volant jen s 1 příčkou. Na ovladače pod volantem se dalo zvyknout. Jinak v létě za velkýho horka vadnul, je chlazenej vzduchem, v zimě naopak žral olej protože se blbě ohříval - bylo dobrý zaslepit kusem kartónu vstup vzduchu dospod pod motor. Dnes naprosto překonaná konstrukce - je to vznikem současník prvních Fávořiťů.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Myslím že největší jeho bolestí byl ten cikánskej karbec - nikdo ho totiž neuměl korektně seštelovat a vzduchový chlazení bez nějaký seriózní regulace průtoku vzduchu na způsob klapek/žaluzií na leteckých hvězdicových motorech. Pokud se osadil originální karbec Citroen, nastavení bylo stabilní jak žulovej blok a daleko snazší. A kdo si dal práci a vychytal zakrývání děr v masce kartónem v zimě (a včasný odkrývání když se oteplilo), jezdil docela spokojeně... A pak taky naprosto nekontrolovatelně prorezával, někdy na místech, kde by to člověk nikdy nečekal - třeba uprostřed dveří nebo u horního okraje okna zadních lichých dveří. Takže s tou koupí neváhej, aby ses nedočkal doby, kdy budou už jen modely v muzeu, protože origo povozy sežrala rez... Naštěstí je to pryč... O jeho "vnucích" jménem Dacia/Logan nevím radši vůbec nic...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Hmmm ....sa čudujem že má ešte niekdo záujem o také auto,ale z každého auta sa raduješ dvakrát. Raz keď ho kúpiš raz keď sa ho zbavíš.Ale ak chceš niečo o tom aute vedieť tu máš link snáď ti poradia.
http://www.oltcit.wz.cz/
http://www.oltcit.wz.cz/
Přesně, já ho měl naštěstí jen půjčenýho - ale pokud vím, majitel asi rok na to měl hodně starostí ho prodat... Mluvím o roku 2000 - to ještě nebyly tyhle plechovky tak věkovitý jako dneska o skoro 10 let později...Killroy píše:Davidsev píše:Je mi 17, nemám love..
To je akorát. Oltcit je totiž auto na celý život - jak ho koupíš, už se ho nikdy nezbavíš.. Znáš tu pohádku o tom převozníkovi a vesle? Tak to je skoro to samé..
Killroy
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
On se tě zbaví sám, zmizí korozí Měli jsme ho po revoluci jako firemní na courání do města, jak psal kolega výše, do zatáček zalehává jako motorka, a je extrémně, ale opravdu extrémně nedotáčivý. V zimě, když byla slabá baterka, startovali jsme ho klikou. Je pravda, že po pěti letech byl zhnilý a opravdu prorezával na naprosto nepochopitelných místech. Žral jakmalý tank. Jediné, ale fakt jediné pozitivum bylo, že se do něj vešel do kufru naležato 200 litrový barel oleje, do jiného osobáku to dát nešlo. Zpátečka se řadila jako u normálních aut pětka, takže pořád někdo počítal zuby. Brzdové kotouče u převodovky, vzduchový boxer, třídírové kola atd to byly jen další a další mínusy. Prostě šmejd už od novoty, citroen z šedesátejch let okopírovanej Rumunama, co z toho mohlo vzniknoutDavidsev píše:Kdybych ho měl tak bych se ho určitě nezbavoval
Líp už bylo.