Oltcit (Axel)

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Davidsev
Příspěvky: 717
Registrován: 02 bře 2007, 01:00
Bydliště: Štatl

Oltcit (Axel)

#1 Příspěvek od Davidsev »

Ahoj,
vlastní/vlastnil ho někdo? :) Podělte se o zkušenosti a tak :wink:
Eletrika je sviňa, kope a neni vidět :hool:

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29693
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#2 Příspěvek od EKKAR »

Máš na mysli "rumunskej trabant" alias "benzínovýho ožralu" Oltcit Club 11R?
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Davidsev
Příspěvky: 717
Registrován: 02 bře 2007, 01:00
Bydliště: Štatl

#3 Příspěvek od Davidsev »

No existuje snad neco jinýho s dokonalým názvem Oltcit? :D
Eletrika je sviňa, kope a neni vidět :hool:

Uživatelský avatar
jave
Příspěvky: 1602
Registrován: 26 lis 2005, 01:00
Bydliště: jizni cechy

Re: Oltcit (Axel)

#4 Příspěvek od jave »

Davidsev píše:Ahoj,
vlastní/vlastnil ho někdo? :) Podělte se o zkušenosti a tak :wink:
Ale co te zajima??
Radu dá ti každý dobrý přítel, ale málo který dá ti mouky pytel !!!

Uživatelský avatar
Davidsev
Příspěvky: 717
Registrován: 02 bře 2007, 01:00
Bydliště: Štatl

#5 Příspěvek od Davidsev »

Všechno, myslím že o tom autu se toho dají napsat kilometry...
Eletrika je sviňa, kope a neni vidět :hool:

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29693
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#6 Příspěvek od EKKAR »

Měl jsem ho jeden čásek - moc měkký pérování, v zatáčce jsem šel málem bokem jak na snowboardu, akcelerace výborná, spotřeba nic moc (na 1100vku) docela vysoko, pod 9l SUPRU jsem se nedostal, na Speciál odmítal korektně jezdit. Známej měl dalšího, tytéž zkušenosti, nechal nakonec dovalit tirákem z Frankrajchu origo Citroeňáckej karbec a s tím to jelo jako z praku a spotřeba do 8. Mně osobně vadily jenom 3 dveře a dost nezvykle působil ten volant jen s 1 příčkou. Na ovladače pod volantem se dalo zvyknout. Jinak v létě za velkýho horka vadnul, je chlazenej vzduchem, v zimě naopak žral olej protože se blbě ohříval - bylo dobrý zaslepit kusem kartónu vstup vzduchu dospod pod motor. Dnes naprosto překonaná konstrukce - je to vznikem současník prvních Fávořiťů.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Davidsev
Příspěvky: 717
Registrován: 02 bře 2007, 01:00
Bydliště: Štatl

#7 Příspěvek od Davidsev »

Ale taky můj velký sen... No doufám že ho, až budu vydělávat velký prachy seženu...
Eletrika je sviňa, kope a neni vidět :hool:

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29693
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#8 Příspěvek od EKKAR »

Myslím že největší jeho bolestí byl ten cikánskej karbec - nikdo ho totiž neuměl korektně seštelovat a vzduchový chlazení bez nějaký seriózní regulace průtoku vzduchu na způsob klapek/žaluzií na leteckých hvězdicových motorech. Pokud se osadil originální karbec Citroen, nastavení bylo stabilní jak žulovej blok a daleko snazší. A kdo si dal práci a vychytal zakrývání děr v masce kartónem v zimě (a včasný odkrývání když se oteplilo), jezdil docela spokojeně... A pak taky naprosto nekontrolovatelně prorezával, někdy na místech, kde by to člověk nikdy nečekal - třeba uprostřed dveří nebo u horního okraje okna zadních lichých dveří. Takže s tou koupí neváhej, aby ses nedočkal doby, kdy budou už jen modely v muzeu, protože origo povozy sežrala rez... Naštěstí je to pryč... O jeho "vnucích" jménem Dacia/Logan nevím radši vůbec nic...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Davidsev
Příspěvky: 717
Registrován: 02 bře 2007, 01:00
Bydliště: Štatl

#9 Příspěvek od Davidsev »

Je mi 17, nemám love... :D A prostě to ovlivňuje víc faktorů...
Eletrika je sviňa, kope a neni vidět :hool:

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29693
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#10 Příspěvek od EKKAR »

Fakt je, že tahle auta MIZÍ - myslím, že jsem letos potkal za celý rok jen dva, možná tři. To už potkávám víc "tisícovek" a "stovek" škodulí, než těchhle rumunskejch raplů...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Killroy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4147
Registrován: 08 pro 2007, 01:00
Bydliště: Plzeňsko

#11 Příspěvek od Killroy »

Davidsev píše:Je mi 17, nemám love..

To je akorát. Oltcit je totiž auto na celý život - jak ho koupíš, už se ho nikdy nezbavíš.. Znáš tu pohádku o tom převozníkovi a vesle? Tak to je skoro to samé.. :D

Killroy

Uživatelský avatar
Davidsev
Příspěvky: 717
Registrován: 02 bře 2007, 01:00
Bydliště: Štatl

#12 Příspěvek od Davidsev »

Kdybych ho měl tak bych se ho určitě nezbavoval :P
Eletrika je sviňa, kope a neni vidět :hool:

Uživatelský avatar
DELONG
Příspěvky: 1361
Registrován: 16 dub 2006, 02:00
Bydliště: SVK

#13 Příspěvek od DELONG »

Hmmm ....sa čudujem že má ešte niekdo záujem o také auto,ale z každého auta sa raduješ dvakrát. Raz keď ho kúpiš raz keď sa ho zbavíš.Ale ak chceš niečo o tom aute vedieť tu máš link snáď ti poradia.
http://www.oltcit.wz.cz/

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29693
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#14 Příspěvek od EKKAR »

Killroy píše:
Davidsev píše:Je mi 17, nemám love..

To je akorát. Oltcit je totiž auto na celý život - jak ho koupíš, už se ho nikdy nezbavíš.. Znáš tu pohádku o tom převozníkovi a vesle? Tak to je skoro to samé.. :D

Killroy
Přesně, já ho měl naštěstí jen půjčenýho - ale pokud vím, majitel asi rok na to měl hodně starostí ho prodat... Mluvím o roku 2000 - to ještě nebyly tyhle plechovky tak věkovitý jako dneska o skoro 10 let později...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
dalik
Příspěvky: 305
Registrován: 09 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Hranice

#15 Příspěvek od dalik »

Davidsev píše:Kdybych ho měl tak bych se ho určitě nezbavoval :P
On se tě zbaví sám, zmizí korozí :-) Měli jsme ho po revoluci jako firemní na courání do města, jak psal kolega výše, do zatáček zalehává jako motorka, a je extrémně, ale opravdu extrémně nedotáčivý. V zimě, když byla slabá baterka, startovali jsme ho klikou. Je pravda, že po pěti letech byl zhnilý a opravdu prorezával na naprosto nepochopitelných místech. Žral jakmalý tank. Jediné, ale fakt jediné pozitivum bylo, že se do něj vešel do kufru naležato 200 litrový barel oleje, do jiného osobáku to dát nešlo. Zpátečka se řadila jako u normálních aut pětka, takže pořád někdo počítal zuby. Brzdové kotouče u převodovky, vzduchový boxer, třídírové kola atd to byly jen další a další mínusy. Prostě šmejd už od novoty, citroen z šedesátejch let okopírovanej Rumunama, co z toho mohlo vzniknout :-)
Líp už bylo.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“