Voda ve fabii - kurvítko

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#16 Příspěvek od EKKAR »

Někde jsem slyšel, že se dělá a prodává laminátová replika originálních plechových 5. dveří na Feli. Nechci spekulovat, co taková náhrada udělá s tuhostí karosérie & deformační schopností této zóny v okamžiku nárazu (obzvlášť zezadu), ale po zkušenostech východní půlky Evropy s "bakeliťáky Made in DDR" bych si troufal tvrdit, že takový díl odolá korozi opravdu hoooodně dlouho... Minimálně budou o nějaké to kilo lehčí než původní...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#17 Příspěvek od rnbw »

Mozno to aspon udrzia tie plynove vzpery hore :D

Uživatelský avatar
jave
Příspěvky: 1602
Registrován: 26 lis 2005, 01:00
Bydliště: jizni cechy

#18 Příspěvek od jave »

EKKAR píše:Někde jsem slyšel, že se dělá a prodává laminátová replika originálních plechových 5. dveří na Feli. Nechci spekulovat, co taková náhrada udělá s tuhostí karosérie & deformační schopností této zóny v okamžiku nárazu (obzvlášť zezadu), ale po zkušenostech východní půlky Evropy s "bakeliťáky Made in DDR" bych si troufal tvrdit, že takový díl odolá korozi opravdu hoooodně dlouho... Minimálně budou o nějaké to kilo lehčí než původní...
Ted mam lagi a predni blatniky jsou take umele. Origo z vyroby a nedavno u Makra do me jedna pipina tukla a odnesl to akorat lak.
Radu dá ti každý dobrý přítel, ale málo který dá ti mouky pytel !!!

Uživatelský avatar
Split
Příspěvky: 762
Registrován: 02 pro 2006, 01:00
Bydliště: Komárno

#19 Příspěvek od Split »

sila...clovek by si myslel ze po tolkych rokoch uz navrhnu auta ako tak..ale zda sa ze este aj v tomto budu skodovky ako auta pre flinstonovcov
Vsetko co sa da pokazit sa raz pokazi.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#20 Příspěvek od EKKAR »

Ono vzato kolem a kolem - drenáž motorového prostoru podélnými dutinami v nosnících skeletu není špatná myšlenka, pokud by ty dutiny byly dokonale protikorozně ochráněny - což si myslím jde udělat jen v hodně omezené míře. Aby to bylo opravdu dobře chráněné, musel by se takový protikorozní povlak/nátěr nanést buď jako koupel celého skeletu v roztaveném zinku, nebo alespoň jako elektroforeticky nanášený nátěr. A tu vodu by bylo nutné z takto využitých nosníků dokonale odvést pokud možno hned pryč - ne jen tak nějakými 5mm dírkami, které se snadno ucpou nebo zalepí, zamrznou - a nosník se naplní vodou, která pak proteče dovnitř na podlahu = do koberců. Neumím si představit, co udělá s takovým nosníkem voda, která v zimě zmrzne a jak známo, voda v pevném skupenství expanduje o několik % v objemu - to se ty nosníky "nafouknou" nebo co? Nebo je ten led roztrhá?
Prostě původní idea je dobrá - využití jednoho konstrukčního prvku k dalšímu účelu. Ale skutečná realizace je poplatná něčemu jinému - na jazyk mi leze slovo kur.vítko...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“