Společná vstupní elektronka pro oba kanály
Moderátor: Moderátoři
Společná vstupní elektronka pro oba kanály
Zdravím všechny.Mám takový dotázek ohledně přeslechu mezi kanálama.Chtěl bych použít jednu elektronku ECC jako předzesilovač pro levý a pravý kanál. Jak je to z přeslechem dá se dosáhnout velkých hodnot a nebo je lepší použít pro každý kanál zvlášť elku?
- zdenoeddie
- Příspěvky: 2411
- Registrován: 31 říj 2007, 01:00
- Bydliště: uz len Presov :)
- Kontaktovat uživatele:
- zdenoeddie
- Příspěvky: 2411
- Registrován: 31 říj 2007, 01:00
- Bydliště: uz len Presov :)
- Kontaktovat uživatele:
- zdenoeddie
- Příspěvky: 2411
- Registrován: 31 říj 2007, 01:00
- Bydliště: uz len Presov :)
- Kontaktovat uživatele:
ani sa neni o com, standardne 9.pin, musim poziadat sefa nech mi tie elektronky ukaze este raz (pokial uznesluzia niekomu v USA ci Japonsku ), aby som len tak netaralRoxio píše:Nechtel bych se hádat ale na zapojení toho stínění tam už nějak nevycházejí količky v patici.
EDIT: tak podla toho co pise Sendy som si teraz nie som isty ci to ozaj bolo spojene s 9. pinom nejak som to neskumal blizsie, a je mozne ze som si to len domyslel podla inych uz spomenutych systemov ze je to spojene s 9.
Naposledy upravil(a) zdenoeddie dne 22 úno 2010, 22:41, celkem upraveno 1 x.
hlavně bych rád viděl vysvětlení od nějakého zadřeného hifisty, jak dosáhne rozlišení přeslechu způsobené vazbou mezi systémy triod (dejme tomu -50 dB), když přeslechy na LP bývaly okolo -20 dB, na pásku nějakých 40 dB, v FM multiplexu taky, a nahrávek na CD, kde by byla separace už ze studia nad 60 dB, taky moc nebude
o poslechové místnosti nemluvě.
o poslechové místnosti nemluvě.
Dá se tomu rozumět tak, že některé není vítáno?
Ten zlatý fond alb z mnou preferovaných žánrů je fakt původně na LP, a i když to někdo zremasteruje a plácne na placku, master byl stejně na analogu kde nebyla separace o moc lepší...
Lidi, kteří dnes vytékají ze značkových gramofonů (zpravidla=hifisti) snad předmět svého zbožnění současně nezatracujou pro nízkou hodnotu separace toho, co na tom poslouchají?
abychom se nebavili o zúžení poslechové báze z 3m na 2m 95 až 2m 97 cm, v závislosti na kmitočtu
Ten zlatý fond alb z mnou preferovaných žánrů je fakt původně na LP, a i když to někdo zremasteruje a plácne na placku, master byl stejně na analogu kde nebyla separace o moc lepší...
Lidi, kteří dnes vytékají ze značkových gramofonů (zpravidla=hifisti) snad předmět svého zbožnění současně nezatracujou pro nízkou hodnotu separace toho, co na tom poslouchají?
abychom se nebavili o zúžení poslechové báze z 3m na 2m 95 až 2m 97 cm, v závislosti na kmitočtu
nepřijde vám to , že většina soudobých skladeb, je stejně tak namíchaná jako by byly mono. Kde jsou ty časy když byli všichni uchváceni ze stereofonie a zpěvák pendloval po jevišti a nástroje zněli podle umístění , nebo podle toho jak umělec chodil po jevišti. Teď mám stejné tu tuc z obou kanálů a pustím si jen mono tak nepoznám, že mi druhý kanál chybí. To samé dynamika muziky. Jak nahrávky, ale i koncerty v Lepším případě je to sterilně čisté v jedné linii jako bych si to pustil na méně kvalitní repro soustavě v horším případě přebuzené v limitaci jak aby to hodně řvalo, ale obět bez dynamiky.
stínění mezi systémy
stínění má např. 6N1P, 6N23P, ECC88, ECC85..
a asi mnohem více elektronek..
a asi mnohem více elektronek..