zapojeni autoradia pres ISO konektor

Poruchy, opravy, rady, návody (kromě návodů na UNLOCK !)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Plisna
Příspěvky: 1
Registrován: 29 kvě 2006, 02:00

zapojeni autoradia pres ISO konektor

#1 Příspěvek od Plisna »

ahoj, chci zapojit autoradio do skody favorit pres ISO konektor a zajimalo by me, kde PRESNE se muzu "napichnout" na stale a spinane (pres klicek) napeti. predem dekuji za odpovedi, pokud ma s timto nekdo zkusenost.

Uživatelský avatar
Oldradio
Příspěvky: 995
Registrován: 12 říj 2005, 02:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Oldradio »

Na stálé napětí se připojíš na centrální bod pojistkové skříňky. Spínané napětí si můžeš vzít z bodu, který se zapíná až po zapnutí zapalování (stěrače atd), pak ti ale rádio po vypnutí motoru hrát nebude. Favorit a Felicie nemá funkci, že by rádio hrálo, dokud nevytáhneš klíček ze zapalování, i když je motor vypnutý a kontrolky zhaslé. Takže nejjednodušší je spojit vývody + autorádia dohromady a napájet to stále.

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#3 Příspěvek od Hill »

Stálý plus máš třeba na vývodu k osvětlení kabiny.
Výkonový bych trvale zapojený nenechal, zejména ne u rádií s elektronickým vypínačem.
O snad tisících těch, co se sama nezapínají, nevím. Zato vím už o dvanácti případech, kdy rádio přes noc vybilo baterku. Jen okno nad ním nebylo tolik namrzlé. Statisticky to tedy žádná hrůza není, přesto to ve Favoritu vyřešil aspoň samostatný vypínač, aby bylo možné hrát i bez klíčku, ale spolehlivě odpojit rádio, je-li třeba.

Uživatelský avatar
elblaza
Příspěvky: 54
Registrován: 06 kvě 2006, 02:00
Bydliště: ZÁPADNÍ ÈECHY

#4 Příspěvek od elblaza »

ten stálej plus vem ze zásuvky zapalovače.

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#5 Příspěvek od Hill »

Bacha, v některých sériích (tehdy se tomu říkalo tuším "exportní souběh") je zásuvka pod napětím jen s klíčkem, tak, jak to požadoval příslušný importér. Když část série odmítl, šla do prodeje u nás a už to nikdo nepředělával, tak si to napřed prověř!

Odpovědět

Zpět na „Autorádia“