Tak se servisuje HP po Česku

Počítače stolní, notebooky, tablety, tiskárny, scanery a vše, co nějak souvisí s PC

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kewin
Příspěvky: 459
Registrován: 21 zář 2008, 02:00
Bydliště: Jižní Morava....
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od kewin »

keemo píše:...Padla volba na Canon Pixma MP250....

tež mám canon MP 210 a jsem z nim spokojeny krom drahe barevne naplně je to na pohodu tiskarna :-)
ted jsem barevnou kazetu kupoval a neoriginal stala 550 kč :roll:
ale jinak je fakt pohodová mašinka :-)

Uživatelský avatar
Vogon
Příspěvky: 1618
Registrován: 14 kvě 2009, 02:00
Bydliště: Brno

#32 Příspěvek od Vogon »

Já ti v podstatě rozumím a vcelku s tebou souhlasím.
Občas sice spojuješ dohromady věci které spolu souvisí jenom velmi vzdáleně ale na principu věci to nic nemění: Výrobci si potřebují vydělat prachy.
Na druhou stranu mám jakousi představu o tom jak tento způsob vydělávání prachů funguje a proto vím, že ne všechno je tak, jak se traduje.
Občas podlehnu iluzi, že ty informace někomu k něčemu budou.

edit: ještě mě napadlo, ono to možná vypadá jako že je obhajuju. Nikoliv. Já jsem v podstatě rád že v tom mají bordel a techniky na hov no.
Spousta zákazníků odešlo od Českýho servisu za mnou a každý takový incident mi přidá další.
Naposledy upravil(a) Vogon dne 25 bře 2010, 15:37, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#33 Příspěvek od rnbw »

HP ma SW otrasny, ale aspon maju podporu pre Linux. Zato Canon na zakaznikov zvysoka serie a kto ma Linux, moze sa strcit. Ano - niektore typy funguju, ale firma Canon na to ma nulovu zasluhu.

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#34 Příspěvek od Andrea »

rnbw píše:HP ma SW otrasny
Jojo, když jsem si před pár lety koupila PSC od HP, tak mi milý instalátor po 5 minutách hrabání a přeskupování napsal, že musím mít aspoň PII 500MHz, 512MB paměti a IE5.5 a pápá. Musela jsem ho trošku poštelovat, aby se mi na toho Celerona 350MHz s 384MB RAM bez IE5.5 nainstaloval. A když to tiskne 4 stránky A4, tak to zabere klidně 300MB paměti a 100% procesoru, zkrátka velice úsporné řešení. :roll:

Uživatelský avatar
keemo
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 zář 2007, 02:00
Bydliště: Ostrava, Bratislava

#35 Příspěvek od keemo »

Linux nieje moja parketa,mne slo o kompatibilitu so 7edmickami a to MP250 je...tudiz v tomto smere som spokojny.Kto ma linux musi si pohladat co po nim ide...

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#36 Příspěvek od Artaban001 »

Zdarec
Nevím, jestli to už někdo psal předemnou, ale podle mě - jak již výše někdo napsal ta cena na opravence je za nový zdroj.
Kdo provádíte autorizovaný servis víte, že jste vázáni "pravidlama" firmy, které servis děláte. Takže pokud řekne, že zdroje NESMÍTE OPRAVOVAT, hold je opravovat nebudete. (Jedině někomu neoficiálně a známýmu). No a proč ty zdroje opravovat nesmíte? - protože firma, které provádíte servis, je
prodává a vy musíte v první řadě zajistit odbyt jejich ND.

Jejda, jakej já dostal pojeb, když jsem si dovolil u jedné desky vyměnit blbej tyristor za pár desetikorun. Když on ten regulátor otáček se prodával za nekřesťanských 1500 KČ a byl v prodeji u té firmy, kde jsem původně pracoval..

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#37 Příspěvek od Crifodo »

Pak se ovšem chlapci nedivte, když se se stejným zacházením setkáte v lékárně a u zubaře.
A že vám na starý kolena nebude stačit na novej respirátor, takže máte smolíka :twisted:

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#38 Příspěvek od rnbw »

Radsej napisat cenu 3000 korun a nezarobit ani halier ako opravit za 500 a mat spokojneho zakaznika - to sa oplati...

Uživatelský avatar
keemo
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 zář 2007, 02:00
Bydliště: Ostrava, Bratislava

#39 Příspěvek od keemo »

Asi tak-to budu mat velke zisky ked od nich vsetci utecu...

Uživatelský avatar
otakarv
Příspěvky: 3657
Registrován: 30 srp 2008, 02:00
Bydliště: Čierne pri Čadci
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od otakarv »

Po přečtení celé diskuze,jsem se vrátil k tomuto příspěvku,který mně zaujal svým obsahem.
Crifodo píše:... Steyr resp. trojfirma Daimler-Steyr-Puch si hlídal spokojenost zákazníků tak, že ještě v roce 1988 byl ochoten zaslat okopírovanou výrobní dokumentaci k modelu z 30. let a spolupracovat při opětovné výrobě ND. Dělal to ne proto, aby si nepodrhl odbyt nových výrobků udržováním starých ve funkci, ale protože věděl, že spokojený zákazník se k němu znovu vrací i třeba v druhé nebo třetí generaci.
Z téhle evropské praxe solidnosti už bohužel ani v Evropě nezbylo nic.
Když jsem měl problém po nové instalaci pevného disku s komunikaci PC s Canon SmartBase MPC600F a třídenním špekulování a trápení se s tím,napsal jsem do "Technická podpora pomoci Canon",během necelých dvou hodin(měli napsáno - odpověď do dvou pracovních dnů)jsem dostal odpověď.
Když jsem nyní hledal "Technickou podporu pomoci HP",našel jsem něco,ale nikde žádný odkaz,kde napsat a podobně.
Bavil jsem se se zetěm o tiskárnách a říkal,že jeho kamarád si koupil nějaké HP-éčko,šel jej nainstalovat z přiloženého CD-éčka a v polovině mu to přestalo,neboť tam chyběl nějaký soubor,který pak musel najít na internetu,stáhnout a pak to doinstalovalo. :roll: Zastřelit je málo. :guns:

Uživatelský avatar
ohryzek36
Příspěvky: 2369
Registrován: 24 pro 2008, 01:00
Bydliště: Zlínsko

#41 Příspěvek od ohryzek36 »

Artaban001 píše:.... víte, že jste vázáni "pravidlama" firmy, které servis děláte. Takže pokud řekne, že zdroje NESMÍTE OPRAVOVAT, hold je opravovat nebudete.... ....já dostal pojeb, když jsem si dovolil u jedné desky vyměnit blbej tyristor za pár desetikorun...
Já dělám v jednom autorizovaném servisu (pro jistotu nebudu jmenovat :D ) a mně bylo tak před půl rokem (jsem tam rok) od šéfa řečeno: "Chlapi, jste technici, blbí nejste, jestli něco dokážete opravit za 10 minut, tak to tak dělejte, ty vyhozené krámy klidně rozkuchejte na součástky, jestli bude potřeba, stejně by ty věci čekaly ve skladu na ND i 14 dní, tak je to rychlejší, ale HLAVNĚ napište do opravenky, že jste opravili upadlý drát nebo tak, protože nám to jinak nikdo nezaplatí!" - tak se to musí dělat u záruk :D (u pozáruk se díly samozřejmě píšou) - když je gestor (šef všech servisů v republice - teď se ale prý říká "service manager") blb, tak se může napsat do opravenky všelicos (teď mně napadá "oprava stále blikající kontrolky" a podobné hlody :P ).
Samozřejmě se jedná o firmu, kde je úkolová mzda (kdybych se flákal celý měsíc, tak bych dostával tak osm tisíc - to je minimum :) ), takže to aspoň trochu motivuje - co by se u nás dělo při hodinové mzdě se raději ani neopovážuju pomyslet (i tak tam žádní údernící nejdou :D )

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#42 Příspěvek od Hill »

Asi je to jak kde: když jsem potřeboval těsně po záruce aktuální SW pro skener UMAX Astra (prostě po každé druhé aktualizaci WXP začal shazovat postupně jeden program za druhým, až jsem nakopíroval za starého počítadla MS Photoeditor, s nímž to chodilo další rok a půl, s žádným dalším programem si už netykal), zjistil jsem, že verze driverů dostupných na netu už léta není nahrazená novější (díky všem, kdo mi tehdy poslali odkaz, každý však vedl na stejnou verzi) a Umax se ke skenerům dávno přestal hlásit. Podpora není a nebude, i když značka existuje dál.
Nezbylo mi, než si poradit sám: došlo to tak daleko, že jsem si hrál s kopírováním profilů a různých verzí twaina - a skener mi najednou chodí i ve Vistách, jen první spuštění, aby neshodil grafický program, vyžaduje tlačítkem na něm. Pak už jde volat z počítače. Ale takto jsem si technickou podporu nepředstavoval.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od ZdenekHQ »

ohryzek36 píše:...když je gestor (šef všech servisů v republice - teď se ale prý říká "service manager") blb, tak se může napsat do opravenky všelicos (teď mně napadá "oprava stále blikající kontrolky" a podobné hlody :P )
Opravu stále blikající kontrolky provádí samodomo i spousta uživatelů - mění nastavení tiskárny a tisku, kroutí kabely, čistí cartridge, přeinstalovávají software, aby nakonec po hodině zjistili, že došel papír.... :D
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od hafca »

Hill píše:Asi je to jak kde: když jsem potřeboval těsně po záruce aktuální SW pro skener UMAX Astra......
Hill, je to trochu O.T., ale třeba by Ti to pomohlo.
Existuje soft VueScan. Ten se při instalaci ptá, jestli je skener starší a ovladač nemáš nebo jestli je skener novější a ovladač k němu máš.
Jestli ho znáš, pak se :oops:
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#45 Příspěvek od BOBOBO »

Tak jste to zde pánové a dámo hezky předestřeli , ale dostane-li se k tomu běžný man , tak mu nezbyde , než konstatovat , že servisáci jsou .... a je nutno už bez přemýšlení hledat alternativní řešení ... a to ve všech případech ..bohužel .

Odpovědět

Zpět na „Výpočetní technika“