Fabie, co je to za součástku, už se ví,ale kde ji sehnat?

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Dingo7
Příspěvky: 442
Registrován: 05 kvě 2007, 02:00

#31 Příspěvek od Dingo7 »

Otázka je kolik těch 2000ks bude celkem stát. Ono kdby to nebyla moc velká pálka a sešlo se vás víc, tak se to dá koupit. No a na ukru se s tím dá potom "podnikat" :) anebo na inzeráty.
Ono kupa lidí si rozmyslí v servise zaplatit velkou pálku za celej bazmek, když bude vadná součástka co třeba na aukru prodáte za kilo.

A jak to tak vypadá, tak kurvítko to bude, takže 2000ks na celou čr a sr :lol:

Uživatelský avatar
Kibitz
Příspěvky: 13
Registrován: 23 kvě 2010, 02:00

#32 Příspěvek od Kibitz »

ace_ventura píše:Mě zatím neodpověděli, psal jsem do zahraničí. Nenapsali cenu?
cenu nenapsali, zkusím se ještě zeptat. Ale čekal bych tak kolem 50kč

Uživatelský avatar
fero7
Příspěvky: 2250
Registrován: 20 led 2007, 01:00

#33 Příspěvek od fero7 »

Kibitz píše: cenu nenapsali, zkusím se ještě zeptat. Ale čekal bych tak kolem 50kč
Okrem ceny sa informuj na ďalšie podmienky, postup pri objednávaní, platenie, termín dodania, ...

Uživatelský avatar
Kibitz
Příspěvky: 13
Registrován: 23 kvě 2010, 02:00

#34 Příspěvek od Kibitz »

A jeje. Ted jsem chtel napsat, ctu si mail a vidim, ze jsem se blbe kouknul - dodaci termin 14 ne dnu, ale tydnu. Tak na to cekat nebudu.
Ale na cenu jsem se zeptal.

Takze zkusil bych tam dobastlit neco ze standartni produkce a pokud to nevyjde, tak holt ty prachy za motorek obetuju jako fura dalsich lidi :roll:

Uživatelský avatar
misumi
Příspěvky: 153
Registrován: 14 říj 2006, 02:00

#35 Příspěvek od misumi »

Já jsem u mé fábie opravoval oba motory.Jeden slouží pro venkovní-vnitřní vzduch.Ten je pod schránkou u spolujezdce a je dobře přístupný.Vyndal jsem ho sám .Ten pod palubkou slouží pro regulaci teplo-zima .U obou se projevuje stejná závada-vysazující potenciometr.Prostříkl jsem oba a namazal silikonovou vazelínou.Ten venkovní-vnitřní mi běhá 1,5 roku a ten teplo-zima asi 3 měsíce.Obdivuju člověka,který se sám doma pustí do demont.palubky a výstuhy.Já jsem to nechal vyndat v servisu-opravil sám a oni to zase složily-trvalo jim to 3 dni.Nový servomotor stojí prý asi 4000Kč.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#36 Příspěvek od BOBOBO »

Chlapi jednu kontrolní otázku . Jak nejrychleji poznám , že tento bázmek v obou případech nefunguje , nejrychlejší simulace ? Děkuji , třeba tím krámem budu muset jednou jezdit ...

Uživatelský avatar
misumi
Příspěvky: 153
Registrován: 14 říj 2006, 02:00

#37 Příspěvek od misumi »

VAG a VIS ti to zdiagnostikuje perfektně.Je-li fábie bez klima ,má jen jeden servomotor-venkovní-vnitřní vzduch.Na ten se může velmi dobře.V případě toho druhého teplo-zima , to je jako porodit ježka v kleci.Po opravě-výměně se VAGEM musí udělat základní nastavení klapek.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 4499
Registrován: 10 kvě 2004, 02:00
Bydliště: Košice

#38 Příspěvek od Atlan »

BOBOBO píše:Chlapi jednu kontrolní otázku . Jak nejrychleji poznám , že tento bázmek v obou případech nefunguje , nejrychlejší simulace ? Děkuji , třeba tím krámem budu muset jednou jezdit ...
Najryclejsie tak ze vzime ti bude zima a vlete pekelne horuco :D

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#39 Příspěvek od BOBOBO »

Taky jsem se zasmál a teď reálně , přijdu k autu a jak to mohu bez diagnostiky poznat , že nepracují . Tedy pokud to víte .

Uživatelský avatar
misumi
Příspěvky: 153
Registrován: 14 říj 2006, 02:00

#40 Příspěvek od misumi »

V zimě zima a v létě teplo.Když to nefunguje jak má.Když to napíchneš ,tak to napíše-regulace -klapka -vadný servomotor ovládání klapky atd.

Uživatelský avatar
Kibitz
Příspěvky: 13
Registrován: 23 kvě 2010, 02:00

#41 Příspěvek od Kibitz »

BOBOBO píše:Taky jsem se zasmál a teď reálně , přijdu k autu a jak to mohu bez diagnostiky poznat , že nepracují . Tedy pokud to víte .
Pokud jsou jenom nacaty, tak jedine diagnostika. Pokud uz jsou na vymenu, tak po zapnuti zapalovani zkus otocit ovladanim teploty z min na max a poslouchat co dela motorek. Musi celou drahu ujet bez zaseknuti, poskakovani a stejne tak zpet. Pokud to neudela, bude vynechavat - je v haji. Obdobne motorek ovladani vnitrniho obehu vzduchu.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#42 Příspěvek od BOBOBO »

To je co jsem chtěl číst . Díky

Uživatelský avatar
misumi
Příspěvky: 153
Registrován: 14 říj 2006, 02:00

#43 Příspěvek od misumi »

Tak jednoduché to není.Servo teplo-zima porovnává i vynodnocuje vnitřní teplotu.To znamená,že krokuje-zasekává se po určitých krocích=nejede tak hladce,jako servo vnitřní-venkovní.Na stoprocentní kontrolu jen VAG.

Uživatelský avatar
Kibitz
Příspěvky: 13
Registrován: 23 kvě 2010, 02:00

#44 Příspěvek od Kibitz »

Neni pravda. Polohy min a max jsou jasne definovany krajni polohy, nic nekrokuje, nehraje roli teplota. Proste na min a max se musi pretocit plynule.

Uživatelský avatar
misumi
Příspěvky: 153
Registrován: 14 říj 2006, 02:00

#45 Příspěvek od misumi »

Možná záleží má-li klimu nebo ne.Já mám a krokuje to.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“