OBD kabel
Moderátor: Moderátoři
OBD kabel
Zdravím všechny,nemáte někdo zapojení OBD kabelu k VW Golf 3 s jednotkou Motronic ?? Bylo to tady na uploadu,ale nejde to stáhnout. Díky.
Klídek chlapi,to je nulák...
Mrkni na http://www.id2.cz
Ja jsem uvazoval o tomhle http://www.tacc.cz/themes/kategorie/det ... 0&source=1 . Nevim sice cim je presne osazen, ale kupovat zvlast ten konektor a ty svaby neni zrovna levne.
Ano ten s SI a MAX232. Ten s opto je dost nespolahlivy...Niektore NB maju divne napajanie na COM portoch.
Ten MAX232 a SI je spolahlivy, pouzivam ho uz dlho a nemal som nikdy problem.
Ten MAX232 a SI je spolahlivy, pouzivam ho uz dlho a nemal som nikdy problem.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
Ale pozor, tento je na USB a potrebujes na to iny VAGCOM ako na COM port. Radsej ten na com port ako je to tu: http://www.id2.cz/obd2_si9243.htmStanda99 píše:Ja jsem uvazoval o tomhle http://www.tacc.cz/themes/kategorie/det ... 0&source=1 . Nevim sice cim je presne osazen, ale kupovat zvlast ten konektor a ty svaby neni zrovna levne.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
Na NB mam COM pouze na docku, takze by mi siknul vice USB (sice bych mohl vzit dock sebou). A na vycteni registru zavad by mi to stacilo. Pokud sectu plosnak+FT232BM+Si9243+konektor+posta, tak se mi to vubec nevyplati.Raptor181 píše:Ale pozor, tento je na USB a potrebujes na to iny VAGCOM ako na COM port. Radsej ten na com port ako je to tu: http://www.id2.cz/obd2_si9243.htmStanda99 píše:Ja jsem uvazoval o tomhle http://www.tacc.cz/themes/kategorie/det ... 0&source=1 . Nevim sice cim je presne osazen, ale kupovat zvlast ten konektor a ty svaby neni zrovna levne.
No uvidíme,ten s optočlenama je za babku a postavím to z toho co mám doma,když to nebude chodit tak objednám ten Si a bude
Ale mám ještě jeden dotaz ohledně řídící jednotky v autě,pokud dojde k nějaké závadě(v mém případě špatná lambda sonda,žralo to skoro 9 na 100 a nechcelo to pořádně jet) a jednotka se přepne do "nouzového" režimu,tak poté co jsem závadu odstranil (výměna lambda sondy,auto už vcelku jede,ale žere furt stejně) přepne se ŘJ zpět do normálního módu,nebo se toto právě musí udělat přes kompl?? Skusil jsem na noc odpojit baterku a nic (respektive šla spotřeba ještě o 0,3L na 100 nahoru!!).
Ale mám ještě jeden dotaz ohledně řídící jednotky v autě,pokud dojde k nějaké závadě(v mém případě špatná lambda sonda,žralo to skoro 9 na 100 a nechcelo to pořádně jet) a jednotka se přepne do "nouzového" režimu,tak poté co jsem závadu odstranil (výměna lambda sondy,auto už vcelku jede,ale žere furt stejně) přepne se ŘJ zpět do normálního módu,nebo se toto právě musí udělat přes kompl?? Skusil jsem na noc odpojit baterku a nic (respektive šla spotřeba ještě o 0,3L na 100 nahoru!!).
Klídek chlapi,to je nulák...
Po vypnutí a zapnutí klíčku se přepne do normálního režimu.
Lambdasonda se dá změřit i s osciloskopem nebo ručičkovým měřákem.
když funguje tak se na ní napětí pohybuje mezi 0.1 a 0.9V.
Když to napětí je převržené na jednu stranu tak je směs bohatá nebo chudá.
Když ta lambdasonda nefunguje tak nutně nemusí být špatná!!!
(např. když bude špatné teplotní čidlo chladící kapaliny, při 90°C bude mít vnitřní odpor odpovídající 10°C tak směs bude bohatá, ale chyba pro ř.j motoru to není ,ta rozeznává zkrat nebo přerušení. A protože směs bude bohatá nebude lambdasonda fungovat.)
Lambdasonda se dá změřit i s osciloskopem nebo ručičkovým měřákem.
když funguje tak se na ní napětí pohybuje mezi 0.1 a 0.9V.
Když to napětí je převržené na jednu stranu tak je směs bohatá nebo chudá.
Když ta lambdasonda nefunguje tak nutně nemusí být špatná!!!
(např. když bude špatné teplotní čidlo chladící kapaliny, při 90°C bude mít vnitřní odpor odpovídající 10°C tak směs bude bohatá, ale chyba pro ř.j motoru to není ,ta rozeznává zkrat nebo přerušení. A protože směs bude bohatá nebude lambdasonda fungovat.)
Při teplým motoru mi napětí na lambdě cykluje mezi 0,15 až 0,85 V ,takže asi regulace funguje. Skusím ještě skontrolovat to čidlo teploty,ale strartuje to v pohodě,po startu je volnoběh kolem 1000-1100 otáček,po zahřátí spadne na 850-950 otáček. Jediný co jsem si všiml,že občas když vyřadím,spadne volnoběh tak na 650 otáček a za chvilku vyskočí na 1000 a pak se zase srovná. Navíc mi přijde že to při prudkým přišlápnutí plynu mírně cuká. Fakt nevím co s tím.
Klídek chlapi,to je nulák...
Me zas zlobi otacky posledni tyden jinak. Pustim plyn a padaji tak na 1800, pak vylezou na 2200 a opet mirne padaji na 900. Asi skrtici klapka vzduchu na sani (mam benzin). Akorat nevim jestli to rozdelam kvuli vicisteni, tak to potom nebude chtit nejake nastaveni pres VAG. Cetl jsem, ze asi jo, protoze tam je nejaky potenciometr a po slozeni to asi nezapadne jak pred rozdelanim. Proto taky uvazuji o kabelu.
Bacha!! Pokud máš tohle vstřikování,tak v okamžiku jak odmontuješ potenciometr na škrtící klapce už to nikdy nevrátíš do původní polohy!!! Pěkně jsem se na tomhle vykoupal na 2jce golfovi,pak jsem půl roku hledal alespoň približný nastavení při kterým to dobře startovalo,nežralo jak tank a dobře jelo..... Podle toho jak to popisuješ je buď nějaká nečistota ve škr. klapce,nebo vázne ten její nastavovač,nebo je posunutý ten základní doraz.
Klídek chlapi,to je nulák...