Jak otestovat elektrokolo
Moderátor: Moderátoři
jo vše je mazané jak má být, nikde nic nedrhne!Banda píše:Předpokládám, že starý AKU si nechali, že?
Ale i tak by mělo být někde napsáno (tech. dokumentace apod.), jaký AKU tam má být. A je potřeba podívat se na parametry té AKU co je tam teď, pak budeme chytřejší.
Jinak kolo je očištěné, namazané, nedrhne tam něco (brzda apod.)?
jiank teď jsem si přečetl co mám v mailu náhladní díly na kolo tak by tam podle toho měla být baterie 12Ah / 24V a kolo se jmenuje E-bike SUPREMA 24V / 250W
Pokud nebude špatná baterie jde nějkak otestovat ostatní komponenty? jako třeba přidávání plynu v rukojeti? nebo tak něco?
dojezd elektrokola se pocita jednoduse...
zjistime odber motoru treba 5A
pak zjistime kapacitu baterie 10Ah
pote vypocitame dobu provozu v hodinach 10/5=2h
tovynasobime 25 (rychlost kterou ma kolo)
vyjede 50, takze dojezd kola by byl 50km. ale je to zavadeci, protoze to je ve skutecnosti min.
ja na sve elektrokolo jedu 25km/h i do maleho kopecka, pak to klesa na 18km/h
bez slapani to jede asi max. 25km.
mam lionku 36V 10Ah
udava se dojezd 50km pri pomahani lidskou silou...
porid si tam baterie z hadexu. ty jsou AGM tak muzou pracovat v jakekoliv poloze a jsou dost kvalitni.
porid si tam takovou 28AH na 24V. nabijej desetinou kapacity 12hodin...
vyjde te to tak na 1500,-. cim vyzsi kapacita, tim vic ujedes.
vazne tam nemas Lionku? to musis mit teda hodne stare elektrokolo
zjistime odber motoru treba 5A
pak zjistime kapacitu baterie 10Ah
pote vypocitame dobu provozu v hodinach 10/5=2h
tovynasobime 25 (rychlost kterou ma kolo)
vyjede 50, takze dojezd kola by byl 50km. ale je to zavadeci, protoze to je ve skutecnosti min.
ja na sve elektrokolo jedu 25km/h i do maleho kopecka, pak to klesa na 18km/h
bez slapani to jede asi max. 25km.
mam lionku 36V 10Ah
udava se dojezd 50km pri pomahani lidskou silou...
porid si tam baterie z hadexu. ty jsou AGM tak muzou pracovat v jakekoliv poloze a jsou dost kvalitni.
porid si tam takovou 28AH na 24V. nabijej desetinou kapacity 12hodin...
vyjde te to tak na 1500,-. cim vyzsi kapacita, tim vic ujedes.
vazne tam nemas Lionku? to musis mit teda hodne stare elektrokolo
bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
V každém případě jsou tato aku přetěžována a tak pokud projezdíš celou letní sezonu , nepočítej s druhou . není tam žádná elektronická pojistka na odběr ampér a tak i "kvalitní" budou dostávat na zadek . Ovšem dávat si kvůli odšroubování 4 šroubků a přepojení 4(6) konektorů věc do servisu bude škoda peněz . Ono najít jakoby dobrou baterku z dvojice , osadit jen jednu novou je právě tk činnost vhodná servisu . Ze servisu odjedeš , ale za měsíc si přišlapeš pro druhou (třetí) . Spíše bych kolobrndu doplnil o zkratové regulátory spolu s novými aku .
to by byla nudna kontrolky... ja bych udelal kontrolku "sdlapej nebo vypnu motor" a odpocitavadlem
ja musim slapat pri rozjezdu, je tam senzor. moje baterka ma vydrzet dlouho. jenze je to jina nez tvoje.
je ale pravda, ze v servidu meni jen jednu baterii. preci nevymeni obe ne? to pak clovek bude menit baterie jednou rocne a ne trikrat, a budou se min ta kola prodavat...
dnes na kvalitu hledi jern jeden vyrobce... hadejte jaky. nenajdete ho v katalogu, protoze se to jmenuje :"udelej si SAM!"
ja musim slapat pri rozjezdu, je tam senzor. moje baterka ma vydrzet dlouho. jenze je to jina nez tvoje.
je ale pravda, ze v servidu meni jen jednu baterii. preci nevymeni obe ne? to pak clovek bude menit baterie jednou rocne a ne trikrat, a budou se min ta kola prodavat...
dnes na kvalitu hledi jern jeden vyrobce... hadejte jaky. nenajdete ho v katalogu, protoze se to jmenuje :"udelej si SAM!"
bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY