Vybíjení baterie ve Škoda Felicia

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
555
Příspěvky: 2105
Registrován: 10 srp 2009, 02:00

Vybíjení baterie ve Škoda Felicia

#1 Příspěvek od 555 »

prosím vás kamarád za mnou byl s takovou prosbou ale já autem vůbec nerozumím a tak jsem mu ani moc nepomohl.

jde o to že i když má vše v autě vypnuté tak za tři dny má vybitou baterku.
má namontovaný LCD voltmetr a tam to vidí jak mu spadne napětí.

napadlo mě jen změřit proud kterej se odebírá z baterky. (měřil jsem to na plusu.)naměřil jsem 0,75A vše bylo vypnuté) a při uplně odpojeném autorádiu přibližně 0,4A.vůbec netuším je mi jasný že to může bejt kdeco v tom autě ale nejsem autoelektrikář ani automechanik takže vůbec netuším.

jen vím že brzdový světlo (to přídavný)mu někdy svítí a někdy ne.

Ale zase to světlo svítí pouze když se sešlápně brzde (jinak není uzavřen ani el.obvod)tak nevím jeslti by to mělo spojitost nějakou.Ale jak říkám nejsem autolektrikář,ale pozue elektrikář

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od rnbw »

Ked radio prida 300mA, tak je zle zapojene alebo vadne. A ked je tam aj bez neho 400mA, tak je tam este nieco.

Uživatelský avatar
galjo
Příspěvky: 1352
Registrován: 15 črc 2005, 02:00
Bydliště: záp.slovensko

#3 Příspěvek od galjo »

a ten LCD voltmetr má zapojený stále ?

Uživatelský avatar
procesor
Příspěvky: 5284
Registrován: 02 říj 2009, 02:00
Bydliště: PO

#4 Příspěvek od procesor »

Zatvor dvere, to žerie 0,4A, alebo osvetlenie príručnej skrinky skontroluj či nie je nafurt zapnuté. Odpoj alternátor.
Vyberaj postupne poistky. O meraní odberu sa tu nedávno diskutovalo, platí to obecne. Okolo 0,5A nie je problém jednoduchým meraním s multimetrom zistiť, ktorou vetvou to tečie.
LCD voltmeter by nemal žrať viac ako pár mA.

Uživatelský avatar
galjo
Příspěvky: 1352
Registrován: 15 črc 2005, 02:00
Bydliště: záp.slovensko

#5 Příspěvek od galjo »

LCD voltmeter by nemal žrať viac ako pár mA za predpokladu , že má svoj zdroj napajania. Ale až je napájaný z auta a cez stabilizátor , tak tie mA mieeerne vyskočia.

Uživatelský avatar
Paja250
Příspěvky: 196
Registrován: 29 říj 2007, 01:00
Bydliště: českobudějovicko

#6 Příspěvek od Paja250 »

Co tak vadná dioda v alternátoru? Málo pravděpodobné, ale možné.

edit - opraveny překlepy
...A máte to zapojené v zásuvce?

Uživatelský avatar
miromatus
Příspěvky: 350
Registrován: 11 pro 2004, 01:00
Bydliště: SK Levice

#7 Příspěvek od miromatus »

Nedávno som kamošovi zis￾oval nieèo podobné , a bol trvale zopnutý spínaè v kufri, taká malá žiarovka a za dva dni baterka prázdna .

Uživatelský avatar
mi-ro
Příspěvky: 7651
Registrován: 08 úno 2005, 01:00
Bydliště: rovina u Kolína

#8 Příspěvek od mi-ro »

Galjo, LCD voltnetr odebírá pár milíků jako celek, jako měřidlo má vstupní odpor 10Mega. Mám ho napájený devítkou a několikrát jsem ho zapoměl do rána a 9V baterka vydrží několik týdnů. Jestli si ovšen tunéři nepletou LCD a LED!!
..to bude jen ňákej odpůrek

Uživatelský avatar
Mourek
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 zář 2005, 02:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Mourek »

To ale vypadá na žárovku v kufru má 5W a to je těch 0,4A. No a druhá blbost je v rádiu. vypnutý radio veme nějakej mA. A ne 300

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#10 Příspěvek od EKKAR »

Rádio si často "zapomene lehnout" a pokud nemá tvrdě spínaný koncáky "od klíčku", bere klidně i 1,5A - častá závada starších "koncernových" montovaných do fóbijí a koktávek. Mají CAN-bus a měly by se vypnout samy po vypnutí zapalování, jenže stačí maličkost a zapomenou...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
vicious
Příspěvky: 635
Registrován: 10 srp 2007, 02:00
Bydliště: 3 km od Humenného

#11 Příspěvek od vicious »

My sme mali na alternátore vadný kondenzator - taká biela kocka. Možno to bude tento prípad

Uživatelský avatar
Paja250
Příspěvky: 196
Registrován: 29 říj 2007, 01:00
Bydliště: českobudějovicko

#12 Příspěvek od Paja250 »

Nemyslíš tou "bielou kockou" náhodou regulátor napětí?
555: A mimochodem, jak mu to dobíjí? Napětí na baterce při volnoběhu a zvýšených otáčkách (cca 2000/min), vadný regulátor by se projevil. Pak vypni motor, dpoj kabely od altíku a změř ten odběr znovu. Jestli padne dolů, tak altík ven, rozebrat a změřit diody.
...A máte to zapojené v zásuvce?

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“