Chování Telefónica O2

Sem patří samozřejmě i přístroje s "utrženým sluchátkem"- bezdrátové, ale vždy dále s okolním světem komunikující po vedení, a to nejen ve veřejných sítích.
Pro telefony GSM a podobné máme samostatnou sekci.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

Chování Telefónica O2

#1 Příspěvek od Crifodo »

Rád bych znal zkušenosti (nebo radu) ostatních, jestli se setkali s podobným problémem: kolega si objednal neprozřetelně službu ADSL od našeho milého posttotalitního Českého Telecomu/Telecomu SPT/Telecomu a.s./Telefónicy/O2 nebo jak se ještě firma přejmenuje. Podle mě to byla neprozřetelnost, ale stalo se. ADSL fyzicky zapojil jakýsi údajně soukromník naverbovaný Telecomem, který do Čáslavi přijel z Ústí n. L(...)
Internet jako takový funguje (IE6 a W XP), ve vlatnostech připojení je zadáno uživatelské jméno a (nezjistitelné) heslo. Instalace tím údajně skončila, technik odjel. Předávací protokol není, písemný doklad o uživatelském jménu a heslu taky ne, kontakt na technika taky ne. Kolega není milovníkem počítačů a v tomhle ohledu asi dost zaspal. Webový prohlížeč se připojuje k bývalému připojení, pošta POP3 tak funguje taky, problém nastal v okamžiku, kdy chtěl odesílat poštu (MS Outlook express)protokolem SMTP, který zůstal rovněž v původním nastavení a tak samozřejmě v novém připojení nefunguje. Snažil jsem se dohonit dotyčného technika, který patrně "něco" nedokončil a odjel od rozdělané práce. VyhledaL jsem lanařící prodejnu ČT, kdysi Teleset, aby mi kontakt na technika poskytli, ale telekomní paní se od soukromníků docela tvrdě distancovala a nic nevěděla. Doporučila mi stěžovat si u O2 vrchnosti.
Několik dní jsem se snažil dovolat na linku technické podpory a vypáčit z nich ztracené /nepředané/ údaje k jejich službě, ale mašinérie vždycky zahlásila "upozorňujeme, že doba čekání na operátora přesahuje 5 minut". Nemám čas čekat 20. a další minutu, takže jsem pak telefon pokládal. Napsal jsem stížnost mailem na připravený formulář - nic se nedělo. Nakonec jsem se dovolal na jiné místo mašinérie - linku pro potenciální zákazníky, kde jsem problém popsal a požádal o přímý kontakt na někoho z vedení O2 nebo nadřízené zákaznického centra služeb - paní ale zatloukala, prý jiný kontakt není a ona ho nezná, mám napsat dopis (poštou) na sídlo firmy...
O2, komunikační firma, nemá telefonní ani mailový kontakt na svůj management...
Má někdo podobnou zkušenost nebo dokonce návod, jak podobné jednání řešit? Snad odchodem k jinému poskytovateli služeb... k jakému? :P

Uživatelský avatar
MirrA1
Příspěvky: 531
Registrován: 30 srp 2006, 02:00

#2 Příspěvek od MirrA1 »

Internet od ČT mám už přes rok a můžu ti říct, že podobné jednání z jejich strany je na denním pořádku.
Pokud mám nějaký problém s internetem, tak to řeším tak, že jim třeba i 4x denně volám a neustále urguji a urguji moji žádost do té doby než ji nevyřídí.
Psát jím emaily asi nemá cenu, protože tam na tebe každej slušně řečeno kálí. Řešil jsem problém s nefunkčností internetu, poslal jsem jim asi 2 emaily a nikdo se neobtěžoval ani odpovědět.
Takže asi jediná účiná metoda je ta že tam budeš několikrát denně volat a tím jim lést na nervy :lol:
Jinak s přechod na jiného poskytovatele nemusí být zrovna nejlepší řešení- upíšeš se na rok nebo na dva a nakonec zjistíš že je to tam horší než u ČT.
Doporučuji ti pročíst diskuze na www.dsl.cz

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#3 Příspěvek od Hill »

Poslouchej, a to v Čáslavi nemáte nikoho, kdo by tam provozoval mikrovlnky?
U nás, možná díky vstřícnosti nejméně dvou poskytovatelů bezdrátu jen v Jičíně a asi osmi v celém bývalém okrese, přešli klienti z vytáčených linek rovnou na mikrovlnky; někteří si počkali na tu mikrovlnku rovnou, takže nezažili to dobrodružství hlídání dialerů a podobných hajzlíků v počítači.

O další klienty přišli telekomančové hned potom, co je získali; doufám, že se už polepšili, protože stížnosti na následující ustaly:
někteří z těch, kdo si objednali ADSL, zaplatili a dostali modem, měli u počítače pěknou krabičku, ale to bylo tak všechno. Když to nefungovalo a zákaznická podpora kdesi v Pardubicích nebo v Jihlavě říkala "tak vytočte místo šesti nul jen jednu nebo sedm, nějak to jít musí...", první měsíc zaplacený, druhý měsíc zaplacený, a pořád nic, tak se na to vykašlali a přešli k jiným providerům. Teprve dodatečně se přišlo na to, že sice na serveru se s nimi už počítalo, šest nul i heslo bylo správně, ale někdo zapomněl poslat na telefonní ústředny v Jičíně i Hořicích (jestli i v Nové Pace, to nemám zjištěno, ale mikrovlnkám se tam taky daří) příkaz k jakémusi ADSL přemostění příslušných linek, takže technici tady vůbec neměli tušení, že na konci té linky je rozbočovač v ADSL modemu a na druhé straně server se zaplaceným účtem, jen se nějak nemůžou spojit...
Kdyby byli co k čemu, tak šupem jede technik a brzy by na to přišel. Jenže po zákazníkovi, který si zaplatil službu, chtěli ještě 15 stovek za to, že mu tu službu technik přijede zprovoznit, protože přece to musí chodit i bez technika. Vůbec si nepřipustili, že ta blbost je na jejich straně. Dokud z toho nebyl průšvih s rušením smluv pro nedostupnost služby.

Ještě, že tu nemáme internet v kabelovce. Ale o té jsem psal už dřív...

Asi už bude v éteru přecpáno, ale s připojením 2048kbps při agregaci 1:20 neomezeně za paušál čtyři stovky (už třetí rok stejný, a to jsme začínali s agregací 1:10 a 256kbps a na žádnou konkrétní dobu jsme se neupsali), jsem spokojený.

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#4 Příspěvek od Crifodo »

Ten dsl.cz zkusím navštívit :)
Rád bych udělal trochu ostudu těm velkopanským zmetkům z O2 za to jejich chování, protože to není poprvé kdy takhle zákazníky vyšplouchnou.
Sám u ČT nejsem (s internetem), mám net od Contactelu/Novera, ale vadí mi tam ten paušál od ČT za linku, takže bych chtěl zkusit přejít k ČRa.
S wifi mám blbou zkušenost, dostupnost je blbá, ve starých domech je šíleně problematická instalace v zástavbě, po každé bouřce nebo vichřici utrum, jak vítr přesměruje antény, nevalná rychlost a nízké limity dat. On jaksi každý nabízí teoretickou rychlost a agregaci, ale pak by chtěli, aby člověk tou šílenou rychlostí stáhl tak 10 kB :D někteří taky neumí rozdělit agregaci rovnoměrně mezi klienty a tak to pak jeden shodí ostatním. Nemám dobrou zkušenost. Navíc wifi na střeše je riziko při přepětí bleskem.
Optimální by byl funkční kabel, pokud by byl za slušnou cenu.
Momentálně bych se ale rád dostal na krk těm spratkům z O2. :twisted:

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#5 Příspěvek od rezis »

No ja bych to s wifi nevidel tak blede. mam ji pres rok a zatim 3vypadky.z cehoz byl nejdelsi asi dve hodiny. rychlost stabilni odezvy dobre i v desti a snezeni. ono hodne zalezi na tom jestli se dotycny provider tomu venuje nebo jen tezi a tezi. tavi tu taky jsou maji zavratne rychlosti za smesne penize ale jeste jsem neslysel nikoho ze by se k te rychlosti alespon priblizil.

Ale at nejsem od tematu x let jsem mel od telekomu pronajaty telefon za 15Kč mesicne. ted pri ruseni linky mi bylo zdeleno ze ten pristroj musim neposkozeny odevzdat inak ho budou vymahat. Za to ja uz rok s nima valcim at si smotaji ten svuj kabel z meho domu. Chci delat fasadu a kabel mi prekazi. bohuzel na nej nesmim sahat neni muj totiz pry. Asi vitr urve konzolu (oficialni verze) jinak to vidim na boj s vetrnymi mlyny
Naposledy upravil(a) rezis dne 11 zář 2006, 23:25, celkem upraveno 1 x.
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
ESTRA
Příspěvky: 51
Registrován: 25 úno 2005, 01:00

#6 Příspěvek od ESTRA »

Objednal jsem ADSL u Telecomu. Služba měla být dostupná. Nejbližší ústředna je asi 400m. Po dvou měsících mě odpálkovali, že je linka přes koncentrátor a nelze ji přepojit. Jeden telekomunista mi poradil podat žádost znovu. Udělal jsem to u Č. Radiokomunikací a pro ně Telecom volný pár bez koncentrátoru našel. Nakonec prodal Telecom Radiokomunikacím i ty dráty a já mám telefon bez paušálu Telecomu.
:?
Jirka

Uživatelský avatar
Silver
Příspěvky: 12
Registrován: 09 bře 2005, 01:00

Chování Telefónica O2

#7 Příspěvek od Silver »

No, já mám podobnou zkušenost s ADSL. Tedy ještě u Telecomu. Poslali (!) modem se šňůrami, no dobře, zapojil jsem si to sám, ale to bylo vše. Připojit na net - ani náhodou. Po několika zmatečných hovorech jsem se prokousal k telefonátu s někým z odboru "Ředitele pro péči o zákazníky". Fakt je, že třetí den to bylo v pořádku. To bylo asi před dvěma roky. Jinak dosud - až na tu cenu - jsem spokojený, bez výpadků, garantovanou rychlost 2M dodržují, co víc. Ale jak vidím, není to tak všude.
Ještě k tomu přihlášení : uživ.jméno - číslo telef.linky a heslo - to je referenční číslo plátce - z fatury (vyúčtování za služby).

Uživatelský avatar
MirrA1
Příspěvky: 531
Registrován: 30 srp 2006, 02:00

#8 Příspěvek od MirrA1 »

rezis:
s tou stabilitou wifi to silně závisí na tom jak a jak daleko jsi úmístěn vůči vysílací anténě.
V seznamu na ICQ mám asi 9lidí kteří mají připojení wifi (a bydlí v blízkém okolí). Jakmile např. začne pršet, nebo je mlha tak se z ICQ začnou odpojovat a zase připojovat podle toho jak jim to díky počasí vypadává.
Dál jsem snimi mluvil a opravdu mi říkali, že když je špatné počasí tak nemohou třeba ani stahovat protože stačí krátkodobý výpadek a stahování se okamžitě přerušuje.
Takže tohle mě od wifi silně odrazuje.[/b]

Uživatelský avatar
jopein
Příspěvky: 413
Registrován: 07 črc 2005, 02:00
Bydliště: Kostelec na Hané

#9 Příspěvek od jopein »

Zákaznické linky si zřizují firmy dle mého názoru proto, aby zákazníka totálně dezorientovali, naštvali proto, aby pokud možno příště už neotravoval. Až se dostanu do parlamentu tak budu prosazovat jejich okamžité zrušení. :D

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#10 Příspěvek od rezis »

MirrA1: Jak jsem říkal to silně závisí na providerovi. Uz jen fakt ze pouzívá vsesmerové anteny me od nekterých odradil. Ja mám ciste smerový spoj (kvalitní síta a Ap ZCOM) a ti za mnou jsou na 16dBi sektorove antene a zatím se mi ho nepodarilo pribrzdit. A le ve mestech maji treba problemy s rusenim. Je tam toho moc na malo kanalu.
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
RadekB
Příspěvky: 2043
Registrován: 03 bře 2005, 01:00
Bydliště: někde mezi Brnem a Prostějovem

#11 Příspěvek od RadekB »

Na ADSL jsem cekal 2 roky, nedockal. Dnes mame wifi sit a nemam problemy. Pripojeni pres GTS, pater na Alcome, nejdelsi wifi spoj kolem 1,5km. Neni problem. Nikoho nepripojim pokud ma v ceste stromy nebo prekazku. Pak neni problem. Taky je to o technice - kdyz jsem s wifinou zacinal, delal jsem prijimace ze strsiho PC a daval jsem tam orinoco, absolutne bezproblemove, i na malych antenach se SNR kolem 12 jede linka na plne rychlosti. Ty sragory typu Ovislink a poodbne - mnohem horsi v provozu - mala citlivost, rusi jak blazen (staci se podivat spektracem co z toho leze). Ve vetsich mestech to diky tomuto a bezohlednosti a hlavne TOTALNI NEZNALOSTI VF problematiky a anten mnohych ISP musi byt katastrofa

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#12 Příspěvek od Crifodo »

Myslím, že určení wifi bylo původně jiné než externí spojení řádu km a situace podle toho fakt vypadá. nemluvě o legislativě. Zdaleka ne každý provozovatel je odpovědný i technicky zdatný, službu nemá ošetřenou z hlediska výpadků el. atd. atd.
ADSL není principiálně špatná věc, špatný je ten monopolistický přístup O2, systém jejich technické podpory, prodeje i ten nucený paušál na hlasové služby, o které nestojím.
Proto jak píše Estra chci ještě zkusit ČRa, i když ani o nich si nedělám přehnané iluze.
Chování Telecomu od dob Správy spojů je kontinuálně po léta neskutečné, kdekoliv v civilizaci a konkurenci by nemohli obstát snad ani týden.

Uživatelský avatar
Dratak
Příspěvky: 837
Registrován: 03 zář 2005, 02:00

TELECOM

#13 Příspěvek od Dratak »

Rád bych taky přispěl to tohoto tématu, a to z pohledu technika bývalého Českého Telecomu, u kterého pracuju 11 let, ale nevím jak dlouho ještě. Možná si teď budete myslet že kecám, ale bohužel je to úplná pravda.

1. Práci u Telecomu plánuje počítač. Používá se software JEF (jednotná fronta). Systém technikovi rozplánuje pracovní dobu na tzv. časová okna. Tam se naskládají jednotlivé akce, zřizování, rušení, poruchy. Prostě v tolik a tolik sedneš do auta a pojedeš tam a tam. Opravíš nějakou poruchu, máš na to určitý čas (většinou 45 minut) a jeď jinam. Propoj někde něco na rozvodu. Máš na to čtvrt hodiny. Pak jeď jinam a udělej přeměnu telefonní linky na ISDN. Máš na to hodinu a jeď dál. Zřízení telefonní linky se často provádí tak, že na každém úkonu (propojení na hlavním rozvodě, propojení v síti, natažení přívodu, dodání koncového zařízení) pracuje někdo jiný. Že jedeš tam, pak o 50 km jinam a vracíš se zase zpátky na další práci v tom samém místě to je každému jedno.

2. Opravy poruch nejdou časově normovat. Jednou zapojíš omylem vytaženou šňůru do zásuvky, jindy měníš 20m kabelu po fasádě, jindy lezeš po sloupech a hledáš přerušené vedení na trase. Jak dlouho ti to trvá na to nikdo nekouká. Máš na to 45 minut, maximálně hodinu a nazdar.

3. Technici Telecomu mají doma sklady. Zrušili nám kanceláře, dostali jsme PDA, do kterého se ráno přihlásíme a vidíme, kam kdy máme jet. V tom se potvrzují jednotlivé akce. Materiál se objednává taky přes to. Chodí nám to na nádraží na balíkovou poštu, tam si to jezdíme vyzvednout (na nafasování balíku máme 5 minut). Doma si to dáme do sklepa (máme za to hmotnou odpovědnost). Věci si průběžně doplňujeme do takového kovového trezoru v autě.

4. I my musíme volat na bezplatné linky. Opravuji třeba ADSL a potřebuji změřit na vedení odstup signál/šum. Zavolám tedy určité číslo, kde jsou operátoři, kteří by toto měli řešit. V lepším případě dostanu hlášku VŠICHNI NAŠI OPERÁTOŘI VYŘIZUJÍ DOTAZY ZÁKAZNÍKŮ, KTEŘÍ SE DOVOLALI PŘED VÁMI. ČEKEJTE PROSÍM........ A hudba. Ještě že ji změnili. U té původní melodie už jsme si vymysleli i slova. "Fronta, fronta, fronta tam, fronta fronta, fronta. Fronta fronta fronta tam, dozadůůůůů, ona je tam fronta....". Připadalo mi to jako provokace. Čekání na volného operátora trvá 20 minut i déle. Časová norma na opravu je 45 minut, maximálně hodina. Na stejné lince nám jsou schopni oproti osobnímu číslu (evidenční číslo každého pracovníka firmy) říct i ty hesla. Většinou ale dostáváme hlášku VŠECHNA NAŠE PRACOVIŠTĚ JSOU OBSAZENA. ZAVOLEJTE PROSÍM POZDĚJI. A to trvá třeba půl dne. Prostě pomoz si jak umíš.

5. Pokud zákazníkovi nejde nainstalovat ADSL, bývá často problém v paralelce. Linka musí nejdřív do splitteru, ve kterém je dolní propust. Přes tuto propust musí být napojeny všechny telefony. Pokud ne, vstupuje VF (ADSL) signál do telefonních přístrojů. To jim sice nevadí, ale impedance telefonního přístroje je (i v zavěšeném stavu) pro tyto frekvence (řádově stovky kHz) velmi malá. Tyto paralelní přístroje před splitterem představují pro ADSL signál téměř zkrat. ADSL modem tak vůbec nesynchronizuje, dokud se paralelky nepřepojí za splitter. Jemomže co má dělat člověk, který má doma víc zásuvek? Musí někdo přijet, dát splitter tam kam patří (do místa kde se rozbíhají paralelky) a propojit další vedení k modemu. Toto máme lidem účtovat jako MARNÝ VÝJEZD. Pokud zákazníkovi odejde např. po bouřce modem, čím to má vyzkoušet, jak zjistí kde je chyba? Zavolá tedy na poruchy. Než se to dostane k nám, trvá to 14 dní i déle! My tam přijedeme a připojíme jiný modem. Přípojka chodí. V tu chvíli máme zákazníkovi naúčtovat 590Kč za MARNÝ VÝJEZD a poslat ho do prodejny, aby s ním vyřídili reklamaci modemu. Ta trvá cca 14 dní. Pak mu zavolají že modem je zničen po bouřce a ať si koupí jiný. Takže já mu mám po 14 dnech čekání službu předvést, naúčtovat mu 590Kč a poslat ho ještě do prodejny.

6. I když je paralelka provedena ve stoupačce rozvodu a udělali ji kdysi technici Telecomu, nebo je spoj uzamčen v rozvaděči, nezájem. Vinen je zákazník. Marný výjezd a nazdar.

7. Na volný čas techniků nikdo nekouká. Práci řídí počítač, když je třeba, rozplánuje práci od 7 ráno až do večera a nikdo se nás na nic neptá. Že máte odpoledne něco v plánu, nezájem. Když to systém naplánuje, zůstanete v práci. Vedoucí nám vyčítá že po pracovní době vypínáme mobily. Řekl jsem mu to naplno, že pokud bude vyžadovat trvale zapnuté, že tímto porušuje zákon a ukázal mu ho v Zákoníku práce. A že na něj podám trestní oznámení. Pak byl teprve klid. Pokud budu na příjmu 24 hodin denně, mám úplnou jistotu, že mě budou pravidelně o víkendu posílat do práce.

8. I přesto, že práci už nemá téměř kdo dělat, firma propouští další a další techniky. Už teď je nás pár a makáme od rána do večera. Některé práce zadávají externím firmám a platí jim za to plno peněz. Ale vlastní vyškolené techniky propouštějí.

9. K tomu všemu nám ještě vyčítají, že ve volném čase máme chodit PRODÁVAT. Prostě nabízet lidem telefony. Jednou mi vedoucí řekl, že když jsem byl na tom koupališti, že jsem měl vzít s sebou telefonní přihlášky a začít je tam lidem rozdávat. Přitom stačí někde zaparkovat a lidi hned začnou chodit a ptát se, jak ZRUŠIT PEVNOU LINKU.

10. Navíc nám chtějí dát GPS do aut, aby viděli, zda nekecáme a plníme plánované časy. Tedy jestli k zákazníkovi jezdíme včas. Jestli jsme byli přesně v tu dobu tam a tam. Že to s tím zákazníkem nikdo předem nedomluví, to je každému jedno, to je náš problém. Ti lidi na nás v lepším případě zůstanou koukat a v horším nejsou doma. Když se k nám chovají tak sprostě, mám v plánu sledování auta zamezit. Ať už odstíněním antény, nebo pomocí rušičky. Ať se staví třeba na hlavu.

11. Řeknu vám naplno, že většinou přijdu domů a nemám náladu na nic, a jdu si rovnou lehnout. A druhý den znova. Můj plat se pohybuje kolem 11-13 000Kč, podle plnění.

12. Obchodníci Telecomu kudy chodí tudy lžou. Už zase začínají nabízet naprosto nepotřebné (kromě provoleb do ústředen) ISDN! Kupte si ISDN, budete mít ČTYŘI ČÍSLA! ČTYŘI ČÍSLA A DO 2 VTEŘIN NA INTERNETU! Že jde o trochu rychlejší dial-up, že dvě z těch čísel nejdou vyvést na analogový výstup, že výstupy neutáhnou více paralelek, že zařízení ISDN odchází po bouřkách a jsou velmi drahá (ISDN Fritz modem dodnes za 5000-no nekupte to!) o tom samozřejmě mlčí. Takhle oblbujou lidi a pak to dají nám. My to máme lidem vysvětlit a zapojit. Hodinu-a nazdar! Když to těm lidem (logicky!) rozmluvíme, obchodník na nás řve, že přišel o provizi.

13. Teď máme začít instalovat IPTV. Na propojení vedení, instalaci splitteru, ADSL modemu, natažení vedení k TV, instalaci IPTV Set-top-boxu a předvedení služby nám dají 1 HODINU. Už nevím co si o tom všem myslet.

14. Externí dodavatelské firmy jsou nuceny pracovat v JEFu, tedy taky podle těch časů. Výsledek je logický. Postupně spolupráci s Telecomem ukončují a práci na čas jim začínají pomalu ale jistě házet na hlavu.

Tak takhle to u nás funguje. Radši nebudu psát dál. Už déle přemýšlím o tom, že odejdu od této zlodějské firmy a najdu si jinou práci. Mám kamaráda u jedné elektro firmy, možná by mě vzal, ale musel bych si rozšířit vyhlášku 50 na VN. Můj obor je sice úplně něco jiného, ale dá se postupně překvalifikovat. Nakonec, dělal jsem EZS, EPS, telefony, internet a nějaký čas jsem pracoval u jedné firmy jako elektrikář. Ale jen na NN. Oni dělají leccos, od VN až po slaboproud. Nakonec, čím víc toho člověk umí, tím lépe. Ale od té zlodějské firmy nejspíš odejdu. Technik je ten, kdo kouká zákazníkovi do očí, a koupí to od něj z první ruky. Nemám v plánu skončit v blázinci.

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#14 Příspěvek od Crifodo »

Dratak: to je taková síla, že jsem si musel jít dát panáka :x
Nechce se mi věřit, že zahraniční a úspěšný management by byl tak neuvěřitelně a zločinně pitomý, to vypadá spíš na řízenou likvidaci firmy (nebo o tak dokonalé zazmrdování firmy, jaké tu ještě nikdo nezažil...) i když jaké mají pohnutky, ví snad sám ďábel. Snad je to řízený odliv k GSM.
Je pravdou a je jasné, že pevné linky mizí jako sníh v květnu.
Nemyslím, že bys se svou praxí neobstál jinde, že bys umřel hlady, ani že bys to dopracoval do toho blázince, spíš je možná na místě otázka, jestli vy zbývající nepomáháte udržovat ten bordel na kolečkách a na JEF a to ještě k tomu za almužnu... Je to možná podobné jako prodavačky v hypermarketech.
Asi to po tobě nemůže nikdo chtít, ale jestli se rozhodneš odejít, bylo by skvělé kdybys tuhle svoji zkušenost byl ochoten ventilovat šířeji.
Taky jsem kdysi pracoval u Spojů, ale utekl jsem z toho bordelu ještě před "sametem". Na dnešní poměry to vlastně až takový bordel nebyl :D

Uživatelský avatar
RadekB
Příspěvky: 2043
Registrován: 03 bře 2005, 01:00
Bydliště: někde mezi Brnem a Prostějovem

#15 Příspěvek od RadekB »

To co napsal Dratak je v podstate pravda, mohu vicemene potvrdit, pred casem jsem to delal taky. Na nektere instalace a opravy 20minut !

Odpovědět

Zpět na „Linkové telefony, faxy, tel. ústředny včetně domácích“