Babetta 210
Moderátor: Moderátoři
Babetta 210
Ahoj, minulé problémy: při jízdě docházelo k opakovanému škubání (odhad po 10m),jako
kdyby přeřazovala, ale to se nedělo. Prodávali tu mizerný benzín, myslel jsem, že je
to tím. Potom nešla vůbec, výměna svíčky a přívodu k ní, vadný TZ, výměna. Dnešní stav:
výměna benzínu, startuje dobře. Na stojánku jde snad i do otáček. Na zemi nejde do
otáček, při mírném kopci se musím odrážet nohama a pomáhat. Dokonce se i zastaví, motor
ale stále jde. To škubání trvá. Vyčistěn karburátor, přívod benzínu ok. Zkoušel jsem
hýbat šrouby na karburátoru, nepomohlo. Vím, kdo Babetty opravuje, ale nemám auto. Mám
někoho,kdo tvrdí, že to tam odveze, ale není spolehlivý. Já špatně chodím, a potřebuji
jezdit. Nějaká rada? Děkuji.
kdyby přeřazovala, ale to se nedělo. Prodávali tu mizerný benzín, myslel jsem, že je
to tím. Potom nešla vůbec, výměna svíčky a přívodu k ní, vadný TZ, výměna. Dnešní stav:
výměna benzínu, startuje dobře. Na stojánku jde snad i do otáček. Na zemi nejde do
otáček, při mírném kopci se musím odrážet nohama a pomáhat. Dokonce se i zastaví, motor
ale stále jde. To škubání trvá. Vyčistěn karburátor, přívod benzínu ok. Zkoušel jsem
hýbat šrouby na karburátoru, nepomohlo. Vím, kdo Babetty opravuje, ale nemám auto. Mám
někoho,kdo tvrdí, že to tam odveze, ale není spolehlivý. Já špatně chodím, a potřebuji
jezdit. Nějaká rada? Děkuji.
Taktéž můžu potvrdit. Je zakarbonovaná ta výfuková vložka a okamžitě to strácí sílu. Doporučuji to po demontáži všechno vypálit hltem benzínu, po vychladnutí pořádně pročistit ty dva kanálky a celkově jí očistit drátěným kartáčem..
A jinak u Babetty se časem zasírá i výfukové koleno. Takže tu a tam pořádně pročistit i to. Všechno je to zapříčiněno používáním mizerného oleje, viz vlákno tady
.
A jinak u Babetty se časem zasírá i výfukové koleno. Takže tu a tam pořádně pročistit i to. Všechno je to zapříčiněno používáním mizerného oleje, viz vlákno tady
.
Na SZ a maily od uživatelů se žádným přínosem pro toto fórum zásadně neodpovídám a mažu je bez přečtení…
Je to r.v. 87, najeto 5,6k. Jednou jsem vyjížděl z parkoviště na silnici, kde
projíždělo auto. Viděl jsem ho. Já mám zvyk brzdit obě kola najednou. Na pravé straně
je ale i plyn, a já vyrazil dopředu. Narazil jsem do jeho zadního nárazníku. On
zastavil a šel zjišťovat škody. No omluvil jsem se mu. Od té doby vím, že jsem i já
účastníkem silničního provozu. S úsměvem tedy předjíždím zaparkované BMW. Můj stroj
teď nejede. Nemůžu válcovat plechy na feldách. A teď vážně. Výfuk jsem čistil minulý
rok, a najel asi 50km. Přesto to znovu udělám. Děkuji. Pak se ozvu.
projíždělo auto. Viděl jsem ho. Já mám zvyk brzdit obě kola najednou. Na pravé straně
je ale i plyn, a já vyrazil dopředu. Narazil jsem do jeho zadního nárazníku. On
zastavil a šel zjišťovat škody. No omluvil jsem se mu. Od té doby vím, že jsem i já
účastníkem silničního provozu. S úsměvem tedy předjíždím zaparkované BMW. Můj stroj
teď nejede. Nemůžu válcovat plechy na feldách. A teď vážně. Výfuk jsem čistil minulý
rok, a najel asi 50km. Přesto to znovu udělám. Děkuji. Pak se ozvu.
Je to neuvěřitelný. Já jsem před pár měsíci výfuk čistil. Bylo venku i koleno. Mohl jsem najet max 100km. Teď jsem čistil znovu. Vrátil jsem se ze zkušební jízdy, a JEDEEE. Bylo mně řečeno, že za poslání do opravy je 1k málo, že to bude stát víc. To škubání tam trochu je, ale to nevadí. Všem moc děkuji!!!
Když máte mastnější směs, nebo se olej nepromíchá a klesne ke dnu nádrže , zanese se to rychle. To cukání může být jak jste hejbal šroubkama na karbu, ten spodní je na bohatost směsi a měl by být asi 1,5 otáčky od uzavřený polohy = zašroubujete nadoraz a o 1,5ot povolíte. S babetama jsem skončil před deseti lety, takže pokud si to pamatuju špatně, tak mě opravte.
Doplňuji: nebo to může dělat špatně nastavený předstih, ale dokud to jakžtakž jede, už bych s ním radši nehýbal
Doplňuji: nebo to může dělat špatně nastavený předstih, ale dokud to jakžtakž jede, už bych s ním radši nehýbal
To zapalování se ale určitě samo nerozhodí a nastavit ten karburátor není žádná věda. Rozhodně je to menší problém než sladit tu sestavu spojek. Šroub bohatosti lze vytočit až na 2,5ot, pojede to mnohem líp při zanedbatelně vyšší spotřebě. Taky by to chtělo napsat na jaký se jezdí benzín a jaký se používá olej. To je dost rozhodující.
Znám lidi, kteří díky tomuto donedávna netušili, že Babetta může taky jezdit, myšleno tedy skutečně jezdit, ne se plazit.. A jede i s více než stokilovým chlapem..
Znám lidi, kteří díky tomuto donedávna netušili, že Babetta může taky jezdit, myšleno tedy skutečně jezdit, ne se plazit.. A jede i s více než stokilovým chlapem..
Na SZ a maily od uživatelů se žádným přínosem pro toto fórum zásadně neodpovídám a mažu je bez přečtení…
Aáááá téma pro mě
Karburátor si nastav tak že prvně zašroubuj šroub bohatosti směsi na doraz ( má na sobě takové vroubkování po obvodu hlavy) a od dorazu odšroubuj 1,5 otáčky, projeď cca 10Km a vyšroubuj svíčku z válce a podívej se na svíčku, jiskřiště musí být temně cihlově červené, jestli je svíčka černá a zaolejovaná znamená to že máš moc bohatou směs a šroubkem musíš pootočit doleva, naopak máš svíčku bílou znamená to že máš moc chudou směs (pozor riziko zadření motoru!)a pootoč zase šroukem doprava, toto nastavení směsi je velice důležité neboť dostaneš z motoru to nejvic co můžeš dostat a hlavně směs je dobře spalována a neznečištuje se ti zbytečně výfuk.
Jinak to škubání při rozjezdu je způsobeno bud špatnými (vytahanými) pružinami na rozjezdových čelistech anebo máš vymlácené regulační unášeče na dvojce (spojka se při rozjezdu háda jestli má zařadit 1. nebo 2. rychlost)
Karburátor si nastav tak že prvně zašroubuj šroub bohatosti směsi na doraz ( má na sobě takové vroubkování po obvodu hlavy) a od dorazu odšroubuj 1,5 otáčky, projeď cca 10Km a vyšroubuj svíčku z válce a podívej se na svíčku, jiskřiště musí být temně cihlově červené, jestli je svíčka černá a zaolejovaná znamená to že máš moc bohatou směs a šroubkem musíš pootočit doleva, naopak máš svíčku bílou znamená to že máš moc chudou směs (pozor riziko zadření motoru!)a pootoč zase šroukem doprava, toto nastavení směsi je velice důležité neboť dostaneš z motoru to nejvic co můžeš dostat a hlavně směs je dobře spalována a neznečištuje se ti zbytečně výfuk.
Jinak to škubání při rozjezdu je způsobeno bud špatnými (vytahanými) pružinami na rozjezdových čelistech anebo máš vymlácené regulační unášeče na dvojce (spojka se při rozjezdu háda jestli má zařadit 1. nebo 2. rychlost)
S těmi spojkami by jsi do do budoucna stejně musel řešit, časem by se to stejně jenom zhoršovalo, tak si to vyměn ted a na léto máš pokoj je to investice cca 170-200 Kč Jo ještě jsem zapoměl říct na sundání toho jedničkového bubna (aby ses dostal dál k spojkam) potřebuješ takový špešl přípravek tzv stahovák ale ten asi máš, pokud né tak se dá koupit za zhruba 80Kč.
Jasně, myšleno samosebou obrazně... prostě pokud se nekoupí ty originál pakny, ale jen ty levnější s repasovaným obložením, tak se rozhodně musí dopasovat, protože to obložení je větší a nevejde se. Ajť už se jedná o startovací, ty jedničkové, anebo dvojkové, to je jedno. A čím lépe se to udělá, tím lépe sedí po celé své plošce a poté i zabírají. A to je ta pakárna.Venda píše:Na spojkách toho kromě zarovnání plošek, pořádný odmaštění spojek a vnitřku moc nenaladíš:)
nobis: pokud Babetta má ty spojky v richtiku a přesto tě neřadí, jen snaží, anebo těžko řadí, tak jí rozhodně chybí výkon = vyčistit a naštelovat karbec, zkontrolovat svíčku, sání vzduchu a všechno kolem toho.
usporka: nemyslím, že se dají udělat oběhaný spojky na Babettě za 170-200Kč, to tedy máte u vás dost lacino. Sada těžkých dvojkových paken stojí tady v Plzni pětikilo, ten jejich unášeč asi 70, jedna pružina je za 30, startovací pakny jsou jedna za 120,- No nevím, ale bez postupné výměny tohohle všeho se s tím dlouho jezdit nedá.. Akorát stahovák na ty jedničky, tak ten stojí stejně..
Naposledy upravil(a) Killroy dne 09 kvě 2011, 22:29, celkem upraveno 1 x.
Na SZ a maily od uživatelů se žádným přínosem pro toto fórum zásadně neodpovídám a mažu je bez přečtení…