![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Moderátor: Moderátoři
Nevím, co by ještě chtěli za doklad. Tohle je mimo jiné z jedněch stránek, kde radí spotřebitelům.GeorgeB píše:- Přehrávač je sice v záruce,ale bohužel k němu není účet a jen se záručním listem mi to nechtěj vzít. Nevíte nějakou radu?Děkuju
Kód: Vybrat vše
Doklad k reklamaci
Prodávající není oprávněn vyžadovat žádné konkrétní doklady k reklamaci. Zákon neumožňuje prodávajícímu jakkoli podmiňovat vyřízení reklamace. Postačí jakkoli prokázat existenci záruky, tedy datum nákupu, skutečnost, že nákup byl učiněn u příslušného prodávajícího, a délku záruční doby. K tomu bezesporu postačí nejen záruční list s potvrzením prodávajícího a datem prodeje, ale též například doklad o prodeji, nebo i svědecká výpověď, výpis z platební karty apod. Pakliže můžete jakýmkoliv výše uvedeným způsobem prokázat, že výrobek byl zakoupen u prodávajícího, u něhož jej reklamujete, je prodávající povinen Vaši reklamaci přijmout a vyřídit. Není oprávněn odmítnout Vaši reklamaci pouze z důvodu, že nemáte záruční list.
Zdravím, dostal se mi tenhle přístroj taky do ruky a dělá to uplně to samé jen mi to nejde opravit po připojení k device manager.GeorgeB píše:Hafca: firmware u toho jde přehrát. Zkoušel jsem to několikrát,ale napsalo to comunication failed. Díky Tvé radě jsem dostal přehrávač do recovery režimu a povedlo se mi přehrát firmware. Takže moc děkuji!
Zdravím, dostal se mi tenhle přístroj taky do ruky a dělá to uplně to samé jen mi to nejde opravit po připojení k device manager.GeorgeB píše:Hafca: firmware u toho jde přehrát. Zkoušel jsem to několikrát,ale napsalo to comunication failed. Díky Tvé radě jsem dostal přehrávač do recovery režimu a povedlo se mi přehrát firmware. Takže moc děkuji!